utorok, 7. novembra 2017

FairyLoot unboxing - September 2017

Viete, že bežne unboxingy nerobím, ale toto som musela. Prvýkrát som si totiž objednala nejaký knižný box a bol to rovno FairyLoot. Septembrový téma bola "All That Sass" a sľubovali veci s postavami ako Will Herondale, Celaena Sardothien a všetkými, ktorých milujem, takže som rozhodne neváhala. A aj tak som si povedala, že si ho raz kúpim. Na konci septembra sa teda u nás zjavil kuriér a mala som svoj prvý box doma. Ani si neviete predstaviť tú radosť!


Neviem, čo bola prvá vec, ktorá na mňa vykukla, ale FairyLoot sľuboval niečo s Celaenou. A rozhodne som nečakala, že to bude takáto krásna čiapka od Reverie and Ink (society6) s citátom mojej obľúbenej série. Teraz na jeseň a zimu sa rozhodne hodí. Druhou skvelou vecičkou je horúca čokoláda od spoločnosti Brontie&Co (TU) pre polobohov, na ktorej sa nenachádza nik iný, ako náš milovaný Percy Jackson. Je to gluten free, vegan, raw hot chocolate - to mňa ale absolútne netrápi, lebo veganstvo má odo mňa veľmi ďaleko, ale som veľmi zvedavá, ako bude chutiť. 


Ďalšou sľubovanou vecou bolo niečo, čo sa týka istého čarodejníka z Brooklynu. Čakala tam na mňa táto úžasná sviečka od In the Wick of Time (etsy), ktorý vonia ako Magnus Bane a fakt sa mi to páči. Len mi je ľúto ju zapáliť. Solemnly Swear magnetka od Ink and Wonder Designs (TU) vyzerá veľmi pekne a rozhodne si užívam ten pohľad na ňu v mojej izbe. Knihomoľských tašiek nie je nikdy dosť a preto do boxu zahrnuli túto s citátom z Mechanického anjela (myslím), ktorú vytvorila Miss Phi (society6). 

Tieto dva krásne art printy od Taratjah (society6) skvelo zdobia moje poličky. Je to akási Lila zo série Shades of Magic, ktorú sa však nechystám čítať, tak to asi posuniem ďalej. A milovaný Carswell Thorne, ktorého naopak z tej poličky asi nikdy nezložím. 


Knihou mesiaca bolo Even the Darkest Stars od Heather Fawcett, ktorá je novinkou a musím povedať, že je absolútne geniálna a skvelá, takže čakajte veľmi nadšenú recenziu. Navyše je to špeciálny výtlačok pre FairyLoot - písmo by normálne malo byť viac priesvitné a tu je tak krásne modré, že sa to nedá ani odfotiť a pod prebalom je čierna, pričom normálna je biela. Poslednou takou väčšou vecou je tento pekný blok od Alexis Lampley (society6) inšpirovaný akýmsi Nikolaiom z Grisha trilogy. Nečítala som, nepoznám, ale je to krásne a už som si tam pár vecí napísala. 


Box ešte obsahoval nejaký propagačný materiál - chapter sampler z knihy The Gentleman's Guide to Vice and Virtue. Má to asi 4 kapitoly, ale kniha ma nikdy nelákala, tak ani neviem, či to budem čítať, záložku z Tower of Dawn, ktorú som veľmi ocenila, list od autorky knihy + ešte podpísaná kartička (ktorú som hneď nalepila do knihy a neodfotila), spoiler card s Celaenou (myslím, že je to ona) a aj záložka s témou mesiaca a FairyScoop - letáčik s rozhovorom s autorkou knihy a niečo o téme boxu budúceho mesiaca. 


Oplatil sa podľa mňa tento box? Rozhodne áno. Mňa nesklamal a som z neho nadšená ešte stále. Cena je síce trochu vyššia, ale to len vďaka poštovnému. Na Slovensko to vychádza 40-45€ aj s poštou. Myslím si, že za tieto všetky veci sa to oplatilo viac takto, ako keby to máte objednávať samostatne. A už som si vlastne objednala aj novembrový s témou "Ladies That Slay", ktorý vyzerá možno ešte lepšie. Podľa môjho názoru sa to však rozhodne oplatí aspoň skúsiť. 

6 komentárov:

  1. Tak tenhle box se opravdu povedl. :) Obsahuje krásné věci. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda :) Tento bol neskutočne vydarený :)

      Odstrániť
  2. Nádhera :) Kniha vypadá skvěle, čepice a knižní taška taky :) Já chci taky Fairyloot :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kniha bola skvelá :D a na čiapku sa veľmi teším :D

      Odstrániť
  3. Tá čiapka je úžasná a to čiapky nenosím, ale táto je fakt skvelá :3 Ak bude decembrový, tak do toho by som určite šla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež nie, ale túto rozhodne budem :D decembrový už sa objednával tuším predvčerom, ale januárový sa bude niekedy začiatkom decembra, tak si to odsleduj a skús :)

      Odstrániť