nedeľa 30. apríla 2017

Wrap Up - Apríl

Rozodla som sa, že namiesto Mesačnej chvastačky vám radšej budem prinášať wrap up alebo zhrnutie toho, čo som za daný mesiac prečítala. Určite ste si všimli, že už nemám toľko času, aby som písala recenziu na každú prečítanú knihu ako kedysi. V apríli som mala znovu obrovskú krízu a za celý mesiac som prečítala dve knihy. Až tento posledný týždeň som sa nakoniec rozbehla a skončilo to pri piatich.

Utajené orákulum (Apolónov pád 1) - Rick Riordan
Magnus Chase bol pre mňa veľké sklamanie, ale aj tak som dala šancu Apolónovi, lebo ako vraví Thalia: "Apollo is hot." A toto bol presne ten Rick, ktorého poznám a milujem. Apolónov príbeh bol vskutku dosť vtipný a zaujímavý. Nebolo tu síce toľko akcie, ako som zvyknutá pri Percym, ale nebola to rozhodne ani nuda a čítalo sa to dobre a rýchlo. Som úprimne zvedavá na pokračovanie a ako nakoniec všetko dopadne. Rozhodne čakajte niekoľko prekvapení, ale žiadny obrovský cliffhanger, nebojte. V najbližších dňoch bude aj recenzia.




P.S. I Like You - Kasie West 
Do tohto som šla totálne naslepo s tým, že potrebujem niečo fakt ľahučké. Ľudia, ale toto bolo neskutočné. Áno, patrí to práve medzi tie sladké, gýčovité, romantické, predvídateľné dievčenské knihy, ale bolo to geniálne. Kasie West píše totálne pútavo a jej príbeh vás chytí a nepustí až do konca. Budete presne vedieť, ako to skončí, ale aj tak to budete chcieť čítať, akoby ste chceli drogu. Toto je taká typická letná oddychovka, ktorá vás vytiahne z čitateľskej krízy a pohladí na duši. Keď nemáte na nič náladu, tak je táto kniha presne to, čo potrebujete.



Netvor je zver - Peternelle van Arsdale
Táto kniha ma na chvíľu nechala bez dychu. Pre mňa to bolo obrovské prekvapenie a stále neviem, čo si mám o tom myslieť a ani neviem nájsť správne slová. Preto sa na recenzii pracuje. Toto bol rozhodne nezabudnuteľný zážitok. Taká máličko strašidelná rozprávka o všetkom. Toto je ten typ knihy, ktorá nesadne každému. Ale tým čo sadne, tak z nich v nej každý nájde niečo totálne iné a zoberie si to. Podľa mňa pekne ukazovala ľudské charaktery a akí vedia byť ľudia nepríjemní, kturí a odsudzovační k tomu, čo nepoznajú a čo je trochu odlišné. Bol to neskutočný zážitok a jednoznačne vám ju odporúčam všetkými desiatimi.


Love & Gelato - Jenna Evans Welch
Ďalšia kniha, ktorá sa radí k typickým letným oddychovkám. Toto bolo tiež totálne geniálne. Odohrávalo sa to v Taliansku a Taliansko je krásne. Hlavná hrdinka bola veľmi príjemná osôbka, ktorá sa mnohokrát ocitla vo veľmi vtipných situáciach a vy ste sa museli aspoň pousmiať, takisto bola celkom šialená a akčná. A celý dej bol hrozne zaujímavý, pretože to bolo trochu obalené záhadou, ktorá sa týkala jej matky. Navyše tu bola krásne spracovaná zmena - presťahovať sa na iný kontinent, začať nový život totálne od nuly a samozrejme, nájsť lásku. Úžasne sa dokážete s hrdinkou stotožniť a totálne sa vžijete do celého príbehu. Nedá vám to ani spať, pretože vás bude zaujímať, čo sa s Linou stane.

Confess - Colleen Hoover
Milujem Colleen, ale toto bol celkom krok vedľa. Bolo to síce zaujímavé, geniálne napísané aj všetko. Nemala som však absolútne žiadny vzťah s postavami, nezaujímalo ma, čo sa s nimi stane, jediný, kto ma zaujímal bol Adam. Miestami to bolo celkom nudné a celkovo mi ten príbeh neprišiel typický pre Colleen. Nevyvolalo to vo mne žiadne city, aj keď to bolo miestami dosť smutné, jednoducho nič. Neviem, kde sa stala chyba, ale som máličko sklamaná.

4 komentáre:

  1. Tak teraz som sa uistila, že Netvor je zver, Love & gelato a P.S.I like you si proste musím prečítať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Netvor je taký temný a miestami dosť špecifický, ale snáď sa bude páčiť :) Tie ďalšie dve sú fantastické oddychovky, takže si myslím, že tým nikto nepohrdne :)

      Odstrániť
  2. Moc pěkné čtecí skóre :) Z tvého výběru jsem nic nečetla, ale určitě se chystám na Netvor je zver a Gelato :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Obidve odporúčam, tak snáď sa budú páčiť :)

      Odstrániť