streda, 5. apríla 2017

Kam som sa podela? Čo bude ďalej?

V poslednom čase sa toho deje hrozne veľa. Priznávam, že máličko zanedbávam blog a nebudem sa vyhovárať, že nemám čas. Ale bolo to divoké. Celý marec to tu bolo veľmi tiché z jedného jediného dôvodu: môj mozog vypol. Totálne som vypla, prišla na mňa čitateľská kríza, nemala som chuť na žiadnu knihu, nechcelo sa mi písať články ani recenzie. Celý čas som pozerala seriály, spala alebo chodila po vonku. Nemala som chuť na blog, čítanie a celkovo som potrebovala od tohto všetkého vypnúť.
Druhá vec: maturita. Keďže sme 5-ročná bilingva, tak sme mali len slovenčinu. Všetci z toho neskutočne bláznili, nerozumiem prečo. V škole to bolo otrasné. Doma to bolo otrasné. Lenže mne sú takéto veci väčšinou úplne jedno, nestresujem, nerobím si z toho ťažkú hlavu. O to viac do mňa všetci rýpali a nedali pokoja. Čo sa týka samotnej maturity, tak s testom som predbežne spokojná, ale sloh som pokazila ako nikdy. Čítam knihy, ale neznášam slohy a fakt ich neviem písať. A do rozprávania som napísala taký zlý príbeh ako ešte nikdy. Takže hej, to ma vskutku deptá, pretože neviem, čo si o tom mám myslieť.
Tretím dôvodom mojej neprítomnosti sú kamaráti. Nikdy som nedávala prednosť internetu a blogu pred ľuďmi. A v poslednom čase bolo hrozne veľa naplánovaných vecí a hrozne málo času, takže som blog trochu zatlačila do úzadia. Skúste toto považovať za niečo ako zmŕtvychvstanie.

Čo sa týka blogu, rozhodla som sa pre pár zmien. Ako ste si už mohli všimnúť, za tri mesiace tu nepribudla ani jedna Mesačná chvastačka. Najprv to bolo preto, že za január mi takmer nič nepribudlo, ale nakoniec som sa rozhodla, že to tak aj ostane. Čo mám z toho, že sa vám tu každý mesiac pochválim s knihami? Veď už ani neviem, ktoré mi kedy pribudli. Aj tak som sa rozhodla ich kupovať minimálne, aby som prečítala tie, čo mám doma, lebo sa to tu len hromadí a niekedy neviem, čo skôr. Namiesto chvastačky som sa rozhodla sem na konci mesiaca uverejniť wrap-up (pre tých čo nevedia, je to zhrnutie prečítaných kníh za mesiac). Moja rubrika s odporúčaniami sa mi celkom osvedčila, ale nečakajte ju pravidelne. Mám predpísaných pár článkov, ale neviem, kedy vám ich zverejním. Zajtra/pozajtra očakávajte taktiež jeden článok o knihe, ktorá vyšla nedávno a vy si ju proste musíte prečítať. Taktiež tento mesiac chystáme s Maggie a so Slovartom jednu vecičku. Už to máme s Maggie naplánované a dúfam, že to dobre dopadne.
Myslím, že toto je všetko, čo som chcela povedať. Mám pár nápadov na články aj hrozne veľa recenzií v zálohe, ale nechcem to tu preplniť len recenziami. Takže sa nechám prekvapiť spolu s vami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára