streda, 22. februára 2017

Kúzelná knihovníčka 4

Autorkou je Abyss

Ďalší polrok ubehol ako voda a to znamená len jedno: znovu som nafotila knižnicu. Neviem, kedy sa to všetko chystám čítať, lebo tie knihy pribúdajú obrovskou rýchlosťou, ale raz určite. Každopádne, moja zbierka teraz obsahuje cez 300 kníh. Presné číslo vám povedať neviem, ale som neskutočne rada, že sa mi to tak krásne rozrastá. Konečne som však objavila doma foťák a tie fotky sú o trochu lepšie ako predtým. Posledný článok nájdete TU


Táto láska je čím ďalej, tým plnšia a fakt ma to štve, lebo keď mi dojde miesto, tak budem na tých knihách už spávať. Väčšinou sú tu anglické knihy a pár srdcoviek. 


Prvé dve poličky sa nezmenili a stále sú tam knihy od Slovartu, aj keď nie všetky. Tu sú najmä stand alone, prvé dva diely Trónu zo skla + novely, Narnia v boxe a vymaľovanka Trónu. 

Sem som sa rozhodla dať najmä fantasy série a potom ešte Sedem minút po polnoci, lebo sa tam skvelo zmestila, Aljaška od Greena a Slnko od Jandy Nelson. 

Moje obľúbené fantasy série v angličtine pokope. Všetky majú rovnakú výšku a perfektne tam sedia, takže miesto bolo pekne aj na nich. Ale mám pocit, že o chvíľu to bude len Sarah J. Maas polička. 

Anglická Harry Potter polička. Už by som si mala dokúpiť zvyšené diely toho druhého vydania. A Movie Magic je geniálna, tú knihu musíte mať. 

Tu je fakt zmes všetkého. Zrejme som sem nahádzalo to, čo inam nešlo. A keď tak pekne ladili farbami, tak som spravila červeno-bielo-modrú dúhu. 

Akosi sa mi nakopili contemporary a stand alone knihy, tak som aj im venovala celú poličku. 

Ďalšia časť anglických fantasy a rettelingov a tak. Ale hlavne som sa sem snažila napchať väčšinu hardbackov. 

Sem som vlastne dala všetko, čo som nemala kam inam dať a navyše už je tu zmes aj slovenských a českých kníh, kvôli tomu, že majú anglické pokračovania. 

Moja zbierka od Sarah Dessen sa od leta o dosť rozrástla a tie maličké knihy sú takú super, že sa zmestia všade a sem sa pekne hodili. 

Takmer všetky moje krásky od CooBoo, ale hlavne teda tá zbierka vojnových kníh, ktorá sa stále rozrastá a ja som z toho neskutočne nadšená. 

Druhá knižnica, v ktorej som zase uvoľnila nejaké miesto, takže sa tam ešte pár kníh v pohode vopchá. 

Vrch si nevšímajte - môj brat sa ho snaží osvojiť. Moja zbierka Harryho v slovenčine + Page to Screen. A séria Padlý svet, ktorú mám v troch jazykoch - jednotku v češtine, dvojku v slovenčine a trojku v angličtine. Zľavy sú zľavy no. 

Tu sú najväčšie fantasy srdcovky a potom séria o Tryloch a Věk X, ktorý som zatiaľ ešte nečítala. 

Polička venovaná Fragmentu, najmä Rickovi Riordanovi a Majke Holecyovej. Sériu Kronika rodu Spiderwickovcov som nemala kam inam dať, tak skončila tiež tu. 

Tretia knižnica, kde je zmes úplne všetkého. 

Polička venovaná všetkých kráskam od Yoli, ktoré tam už moc nepribúdajú, lebo v poslednom čase nevydali nič také, čo by ma zaujalo. Snáď bude aspoň tretí diel Magistéria. 
Toto sa od minula ani moc nezmenilo. Ale nájdete tu všetko - staré klasiky aj novšie YA. 

Tu sa tiež nič nezmenilo a stále sú podaktoré rovnako neprečítané ako predtým. Ale k tým klasikám z nového času sa hádam pred maturitou dokopem. 

Ďalšie krásky od Slovartu, z ktorých je stále neprečítaný len Ritmatik. 

Keď sa na to tak pozerám, tak si vravím, že by som si mohla zohnať všetky ostatné diely Hraničiarovho učňa. 

Posledná polička je znovu mix všetkého - série ako Drakológia, Nočný tieň, Sukuba, Alex Craft, prvé dva diely Zaklínača, ale aj knihy ako My deti zo stanice Zoo, Pravda o večnosti, Príď sa so mnou rozlúčiť, Moře klidu a pod. 

4 komentáre: