pondelok, 2. januára 2017

Mesačná chvastačka - december 2016


Vitajte v Novom roku! Viete, môj pôvodný plán bol, že prvý príspevok v 2017 bude recenzia na úžasné Zárezy smrti, ale Silvester bol trochu divoký a nestihla som to včera pohnúť a dnes dočítať. Ale v najbližších dňoch ju určite očakávajte. Každopádne, idem rovno na knihy. 

Kúpené knihy: 
Hádajte, kto sa držal a nekúpil za december ani jedinú knihu? Ehm, prepáčte, jednu som kúpila, ale ešte nestihla prísť. Ale aj tak. Kúpila som len jedinú knihuu. Ale jedna mi pribudla ešte z októbra, pretože si pošta dala načas kým mi ju doručila. Thirteen Reasons Why je kniha, ktorá ma neskutočne očarila a zlomila, takže som ju musela mať doma aj v papierovej verzii. Prečítajte si ju. Tento rok (myslím) totiž vychádza aj v slovenčine u Slovartu pod názvom Mŕtve dievča neklame. 


Darované knihy: 
Môj Ježiško bol dosť štedrý, najmä čo sa týka kníh. Na BWB sa totiž oplatí nakupovať a ako každý rok mi rodičia povedali sumu, za ktorú si môžem objednať knihy. Tak som to plne využila. Falling Into Place je ďalšia kniha, ktorá ma zlomila a nechala bez dychu. Bolo to neuveriteľne silné a krásne. The Conspiracy of Us je brutálne vychvaľovaná Maggie a stále ma na ňu nahovára, tak som spravila aspoň prvý krok k prečítaniu. The Worlds We Make je tretí diel série Padlý svet od Megan Crewe a keďže som nevedela, či vyjde aj v češtine, tak som si ju objednala. Pár dní na to, samozrejme, oznámili, že vyjde. Teraz mám každý diel v inom jazyku. Anna and the French Kiss, Lola and the Boy Next Door a Isla and the Happily Ever After sú krásne romantické knižky, u ktorých som nevedela, či sa mi budú páčiť, ale keď som ich prečítala, musela som si ich aj objednať, lebo to bolo fantastické. 


Girl in Pieces som objavila u niektorej booktuberky a okamžite ma zaujala, tak snáď sa k nej čo najskôr dostanem. Dash a Lily boli geniálni a tak som musela mať aj The Twelve Days of Dash and Lily, ktorá znovu nesklamala. Inside Out & Back again je kniha o vietnamskej vojne, má geniálnu obálku a ako som na moje prekvapenie zistila, je písaná vo veršoch, tak snáď bude dobrá. Iskra v popole bol darček zo zrazu u knižného Santu a Sima ma na ňu prehovorila, tak dúfam, že nesklame. Nick & Norah's Infinite Playlist je ďalšia knižka z pier dvojice Levithan a Cohn a som na ňu hrozne zvedavá. Na západe nič nové je jediná kniha, ktorú fakt chcem čítať z povinného čítania (ktoré u nás na škole povinné nie je) a tak som rada, že mi ju rodičia kúpili. Waistcoats & Weaponry je tretí diel Etikety a špionáže, ktorý u nás už nevyjde, ale tá séria je skvelá, takže ju určite dočítam v angličtine. Všichni jsme hleděli vzhůru je darček od Simy, ktorá bola na zraze veľmi štedrá. Táto kniha ma zaujímala už hrozne dlho, tak sa teším, že ju konečne môžem prečítať. 


Knihy na recenziu: 
Diamantový dvor je novinka od Richelle Mead a mne sa to veeeľmi páčilo, takže si to určite prečítajte. Zárezy smrti bol taký recenzný vianočný darček, ktorý prišiel krásne zabalený a mohli sme ho otvoriť až 24. večer. Ľudia, tá kniha je pecka a to nie som ani za polovicou. Máte sa na čo tešiť, keď vyjde. Za obe ďakujem Slovartu. 


Všetky spolu: 
Už si nepamätám, aký bol môj rekord v počte kníh za mesiac, ale 17 kníh je akurát tak dosť. 


Aký bol váš knižný Ježiško? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára