sobota 3. decembra 2016

Mesačná chvastačka - november 2016


Ľudia, ani neviem ako tento čas letí. A fakt sa ospravedlňujem, že som na blogu brutálne neaktívna, ale škola mi zaberá tento rok enormné množstvo času a keby som nemala čítačku, tak neprečítam totálne nič. Ale plánujem to zlepšiť a znovu sa vrátiť s tým, že niečo pribudne každý druhý alebo tretí deň. Toľko vecí mám pre vás hotových v konceptoch a tu je totálne nič. November bol však mimoriadne úspešný, pretože som sa znovu poriadne vrátila k čítaniu a mám prečítaných 8 kníh a boli to tak skvelé knihy, že ich zrejme zahrniem do odporúčaní alebo im venujem samostatný článok, niečo ako minirecenzie. Tento mesiac mi aj pribudlo dosť veľa kníh a všetko sú to absolútne skvelé kúsky a som z nich neuveriteľne nadšená. 

Kúpené knihy: 
No konečne tu nemám plnú kopu nakúpených kníh. Chvalabohu, že som niečo už aj ušetrila. Prvou knihou je Hogwarts Yearbook, ktorá je vskutku zaujímavým a tvorivým kúskom, kde si doplníte vlastné vecičky. Dúfam, že sa k tomu dostanem, keď budem mať čas. Ďalšie dve knihy som našla na BWB v stave used like new za asi 11€ dokopy a to som tam nemohla nechať. Ugly Love som už síce čítala v slovenčine, ale keďže väčšinu autorkiných kníh mám v angličtine, tak mi táto nemohla chýbať do zbierky. Confess je jediná kniha, ktorú som od Colleen nečítala z týchto novších a som na ňu naozaj zvedavá. Obe vyzerajú neskutočne krásne a naozaj sú ako nové. 


Darované knihy: 
Táto kniha je ešte z októbra, ale prišla teraz. Keďže som mala meniny, tak som si od starkej vypýtala novú ilustrovanú verziu knihy Harry Potter a Tajomná komnata. Vyzerá rovnako úžasne ako jednotka a už sa teším, keď ju prečítam. 


Knihy na recenziu: 
Ehm...no keďže v poslednom čase vyšlo hrozne veľa kníh, ktoré som chcela, tak sa ich tu nazbieralo máličko viac. Rose pod palbou bola jedna z mojich najočakávanejších kníh tohto roka a bolo to geniálne. Princ bláznů je ďalšia v rebríčku najočakávanejších kníh a kto by odolal autorovi? Knihu práve čítam a je to naozaj dobré. Královna ohně (kašlem na najočakávanejšie knihy, lebo tu sú všetky také) je záverečný diel séria Stín krkavce a ja som hrozne zvedavá ako Vélinov príbeh dopadne. Poviem vám, že je to znovu pekná bichľa. Detektív Kostlivec je skvelá séria, takže keď vyšiel tretí diel Beztvárni, nemohla som si ho nevypýtať. Korene hriechu je nová kniha od Majky Holecyovej a po Mariotových dedičoch od nej prečítam fakt všetko. Ako posledný je tu starý dobrý Riordan a jeho séria Magnus Chase a Bohovia Asgardu a u nás konečne vyšiel prvý diel Prastarý meč. Ani si neviete predstaviť, ako sa na to teším. 


Všetky spolu: 
Krásnych okrúhlych 10 kníh. Aký november ste mali vy? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára