nedeľa 18. decembra 2016

Knižný advent 03 - Knihy a Vianoce: Bookstagramovanie!

Posledná adventná nedeľa prišla a odišla a o chvíľu tu máme Vianoce, na ktoré sa stále teším viac. S veľkou pravdepodobnosťou je toto posledný článok do Knižného adventu, pretože ten posledný je o darčekoch a s tými sa pokochám v chvastačke. Ja som si tento projekt ohromne užila a bavilo ma písať každú nedeľu články, aj keď som si na to vždy spomenula až neskoro večer, keď väčšina populácie už dávno spí. Posledný článok sa nesie v duchu fotiek kníh. Určite viete, že som si založila Instagram kvôli blogu a fakt ma baví fotiť knižky. Len škoda, že nemám poriadny foťák. Ale na tento článok som sa tešila zo všetkého najviac a celý týždeň som sa snažila pozbierať nejaké fotky týkajúce sa kníh a Vianoc. Myslím, že sa mi to podarilo vskutku dosť dobre, ale do článku nedávam všetky. Vybrala som 8, ktoré sa mi najviac páčili a dúfam, že sa budú  páčiť aj vám. Teraz vám už len želám krásne Vianoce v kruhu vašich blízkych.

Maminu chytila kreatívna nálada a tak sa nám doma zjavil tento medovníkový stromček, ktorý je podľa mňa absolútne skvelý. V ten deň mi prišiel úžasný Diamantový dvor, tak som neodolala a musela som to odfotiť. 


Neviem, ako vám, ale mne Harry Potter ohromne pripomína Vianoce, najmä tieto tri diely. Vždy tam bola krásne vyzdobená Veľká sieň, kopa jedla a úžasná oslava. 


Medovníková horúčka zachvátila neskôr aj mňa s tatkom a tak sme sa celý deň zabávali zdobením a niektoré sa nám úžasne vydarili. 


Nakoniec bola aj chalúpka. Tento týždeň mi však prišla aj dlhoočakávaná kniha Thirteen Reasons Why, ktorá ma pred časom dostala do kolien. Ten istý autor napísal aj vianočnú knižku What Light, na ktorú som veľmi zvedavá. 


Viete, na čo mám úchylku okrem vecí s Harrym, vankúšov a hrnčekov? Na snežítka! Bohužiaľ, k Vianociam sa nehodia snežítka z Bibione, ktoré sú podľa mňa nádherné, tak som vybrala takéto tematické. 


Minulý rok som si zaviedla takú skvelú tradíciu, že na Štedrý deň, ak bude čas, budem každý rok čítať jedného ilustrovaného Harryho Pottera. Tento rok to bude dvojka. A hej, úplne zbožňujem tú figúrku Draca. 

Dárek z pravé lásky je podľa mňa skvelá vianočná kniha, ktorá vás naladí na tú správnu náladu. Tie poviedky sú hrozne zlaté a sladké a hlavne úžasne vianočné a teším sa, keď si moje obľúbené prečítam tento rok znovu. 


What Light má hrozne fotogenickú obálku a vyzerá absolútne geniálne. Svedomie mi nedovolí to nechať tak. 

2 komentáre:

  1. Pekné fotky! :-)
    Naozaj ti závidím Stealing snow...síce ju mám v mobile, ale viem si predstaviť, aká je naživo krásna a úžasná na dotyk :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Ja sa na ňu hrozne teším, lebo naživo je totálne božská, ale netuším, kedy sa k nej dostanem, keďže teraz mám toho celkovo hrozne veľa :D Ale ver tomu, že sa oplatí ju mať doma :)

      Odstrániť