nedeľa 11. decembra 2016

Knižný advent 02 - Vianočno - knižný tag

Ako trávite druhú adventnú nedeľu? Lebo ja som totálne mŕtva zo zdobenia medovníkov. Fakt, to je tak strašná robota. Ale aspoň výsledok potom stojí za to. No nič, preto sa ospravedlňujem, že to pridávam v takúto nekresťanskú hodinu, ale skôr sa bohužiaľ nedalo.
Druhý článok tohto projektu obsahuje tag, ktorý má veľmi zaujímavé otázky a ja sa tak teším, že na ne môžem odpovedať.
Dúfam, že sa vám už dostavila tá pravá vianočná nálada, lebo ja by som ich dokázala mať kľudne už zajtra. Už tri dni totiž počúvam výhradne vianočné pesničky, rozvoniavajú u nás medovníčky a chystám sa čítať moje obľúbené poviedky z Dárku z práve lásky a knihu What Light (Vánoční zázrak, vyšlo u CooBoo) od Jaya Ashera. Len keby bol ten čas.



1. Keby si bol/a v Rokforte a sú Vianoce, aký kúzelný darček by si chcel/a dostať?
Ráta sa aj Weasleyovský sveter? Whatever. Magická vecička je, myslím, niečo, čo sa tu má nachádzať. Ale neviem sa rozhodnúť či Záškodnícku mapu alebo Neviditeľný plášť. Mapa je užitočná, ale plášť asi viac. Viete koľkým ľuďom by sa tak dalo pomstiť? Možno by sa niekto zľutoval a dal by mi obe vecičky. Tentokrát si vyberám plášť, lebo už teraz mám plány, ako by sa dal geniálne využiť. Takže, poďme rýchlo do Rokfortu!

2. Na Štedrú večeru ťa pozvú piati herci hrajúci tvoje obľúbené (nemusia byť obľúbené) postavy z kníh. Ktorí piati herci by to boli? 
Tom Felton, lebo Draco je chlap môjho srdca a Tom je neskutočne cute.
Helena Bonham Carter lebo ona je žena činu a patrí medzi moje obľúbené herečky. Dokáže tak geniálne stvárniť každučkú postavu, ktorú jej dajú. A hlavne geniálna Bella. :3 To by bola pocta.
Logan Lerman, pretože on je ďalší chlap môjho srdca, navyše hral Percyho a Charlieho a obaja sú totálne skvelí. Navyše, Logan je tiež neskutočne cute.
Skandar Keynes je ďalší v poradí, lebo Edmund z Narnie je moja obľúbená postava, či už knižná alebo filmová a fakt mám veľmi rada tohto herca.
Eddie Redmayne je herec, ktorého som nikdy nejak nemusela a bol mi hrozne, brutálne nesympatický. Lenže po Fantastických zveroch som na neho totálne zmenila názor a fakt si ma získal len tým jedným filmom.

3. Predstavuj si, že si Santa a že nosíš darčeky. Ktorú knižnú sériu by si dal každému pod stromček? 
To čo je za otázku? Samozrejme, že by to bol Harry Potter. Lebo je to proste Harry a musí to čítať fakt každý.

4. Z ktorej fiktívnej postavy by bol dokonalý vianočný škriatok? 
Z Dobbyho? Je to škriatok a je skvelý. To podľa mňa totálne stačí.

5. Opäť sa ponorme do predstavy, že si Santa. Tvoje sane ťahá lietajúci sob. A síce sú krásne a super, za ktoré fiktívne zviera by si ich vymenil/a?
Mačiaka zo Sabriel sem asi nemôžem dať, lebo nelieta že? Well, celý život mám úchylku na draky, tak čo by to asi tak mohlo byť? Nejaký peknučký, obrovský dráčik.

6. Ktorú fiktívnu postavu (alebo aj postavy) by si pobozkal/a pod imelom? 
Vážne? Plánujeme tu byť ešte ďalšie dva dni? Will Herondale, je to predsa Will. Chaol Westfall, lebo ten chlap ma dostal do kolien už na začiatku. Rhys z ACOTARu, Gansey z The Raven Boys, Draco, kapitán Thorne z The Lunar Chronicles, Julian z Lady Midnight, Gideon z Drahokamov, Miseag z Mariotových dedičov, Leo z Bohov Olympu, Kvothe z Mena vetra, Adrian z Upírskej akadémie a už to zarazím lebo fakt by som to písala ďalšie dva dni.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára