nedeľa 4. decembra 2016

Knižný advent 01 - Vianočný wishlist

Vitajte, vitajte! Viete, vždy som sa chcela zapojiť do projektu Dlouhé zimní večery, ktorý sa konal doteraz každý rok a nikdy mi to nevyšlo. A tento rok sa nekoná (alebo som slepá a nikde som to nevidela), ale u Adriána som našla ďalší zaujímavý vianočný projekt, pri ktorom som si nebola úplne istá. Ale počas toho, ako som sa učila maturitnú tému na anglinu padlo rozhodnutie, že to skúsim. Milujem Vianoce a knihy pod stromčekom hlavne a prvou témou je teda Vianočný wishlist. Ja mám tieto knihy už objednané, takže mne sa môj wishlist určite splní. Vďaka Bohu za Better World Books. Inak by naši zrejme skrachovali alebo by som bola bez kníh.


The Worlds We Make je záverečný diel série Padlý svet a ja som hrozne zvedavá, ako to všetko dopadne a vôbec neviem, či to Egmont vydá, tak som sa rozhodla pre originál. Teraz budem mať každý diel v inom jazyku, ale čo už. 
Falling into Place je geniálna knižka o samovražde a po tom, čo som ju prečítala ju potrebujem mať aj doma, lebo toto nemá ďaleko od najlepšej knihy roka. Fakt krásny a silný príbeh. 
The Conspiracy of Us má byť čosi o tajných organizáciach a agentoch a má to byť brutálne akčné a plné zbraní a...no veď viete, že na niečo takéto sa veľmi rýchlo chytím. 


Nick & Norah's Infinite Playlist je ďalšia kniha v spolupráci autorov Rachel Cohn a David Levithan a mne sa Dash a Lily hrozne páčili, takže musím dať šancu aj tomuto. Ako oddychovka to bude určite super. 
Inside Out & Back Again je čosi o vojne vo Vietname a vojnové knihy ja môžem, takže tomuto som nemohla odolať. A ešte keď to má takú geniálnu obálku. 
Waistcoats & Weaponry je tretie pokračovanie Etikety a špionáže a u nás to na 100% nevyjde. Mne sa táto séria veľmi páči a hrozne ma to baví, lebo je to neskutočne vtipné a geniálne. Sophronia je úžasnou hrdinkou, takže rozlúčiť sa s touto sériou určite nechcem po prvých dvoch dieloch. 


Anna and the French Kiss, Lola and the Boy Next Door, Isla and the Happily Ever After sú úžasné romantické a zlaté knižky, ktoré som si neskutočne zamilovala. Všetky tri boli hrozne príjemným čítaním a vyvolali vo mne toľko pocitov. Zhltla som ich každú v priebehu niekoľkých dní a neskutočne som si zamilovala tie postavy. Takže ďalšie must have. 


The Twelve Days od Dash & Lily je kratučkým pokračovaním Dasha a Lily a je vám jasné, že som tomu nemohla odolať a musela to mať, lebo tá atmosféra Vianoc je tam úžasná. Hrozne sa na to teším. 
Girl in Pieces som objavila u jednej booktuberky. Má to byť niečo o tom, ako dievča stratilo úplne všetko a ako sa teraz postaví na nohy. Taká typická silno-smutná contemporary o hľadaní samého seba. A vyzerá to neskutočne sľubne. 
Hrdinovia a tí druhí je už tretia doplnková knižka k Harrymu a čo by som to bola za fanúšika, keby ju nemám? Tá závislosť je veľmi zlá vec, ale týmto geniálnym knihám sa nedá odolať. 

4 komentáre:

  1. Tak je dobre ze mají takovou silnou podporu v podove tvych nakupu. Aby jsi pak nezkrachovala ty 😂
    Katy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, to len na Vianoce a narodeniny :D :D no veď k tomu raz príde z týchto veľkých nákupov :D

      Odstrániť
  2. Fúú, ja by som mala prestať čítať podobné články, pretože vždy narazím niečo, čo ma zaujme a čo by som si chcela prečítať. Už takto mám doma na polici viac ako dosť neprečítaných kníh. :D
    Ale inak naozaj zaujímavý výber ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám taký problém :D vždy niekto niečo takéto napíše a potom mám nekonečný wishlist a nekonečno neprečítaných kníh doma :D :D ale to je choroba knihomoľa no :D
      Ďakujem :)

      Odstrániť