piatok 30. decembra 2016

Goodbye 2016. Hello 2017.

Želám vám Šťastný Nový rok (vopred)! Dúfam, že ste si užili Vianoce, strávili chvíle so svojimi milovanými a dostali darčeky, ktoré ste si želali. Rok s rokom sa zišiel a ja som tu znovu s týmto zhrnutím. Rok 2016 bol pre mňa neskutočne pestrý, stalo sa mnoho vecí, ľudia z môjho života prichádzali a odchádzali a kníh bolo požehnane. Čo sa týka blogu, tento rok som bola omnoho menej aktívna ako tie minulé. Moju aktivitu však ovplyvňovalo hrozne veľa faktorov a nemohla som si dovoliť články každý druhý-tretí deň, ako som si myslela, že budú. Prečítala som však 104 kníh, čím som prekonala svoju výzvu o 4 knihy a som so sebou plne spokojná. Na blogu sa začali objavovať aj iné články - články na tému, zúčastnila som sa Knižného adventu a prišla s vlastnou rubrikou Odporúčam, kde vám predstavujem knihy, ktoré ma ohromili a dostali a na väčšinu z nich som nenapísala recenziu. A začala som sa viac realizovať aj na Instagrame (TU), ktorý som založila už minulý rok a prečítala neuveriteľné množstvo geniálnych kníh - takmer všetky sa mi páčili.


V máji som oslávila 18. narodeniny, takže už som (neviem, či konečne alebo bohuažiaľ) plnoletá. Mám pocit, že to všetko tak neskutočne rýchlo letí. Takisto som v máji začala chodiť do autoškoly a konečne si robiť vodičský. V júni som ukončila 3. ročník strednej školy, z čoho som teraz dosť smutná, lebo štvrták je hrozný. Leto som patrične strávila s mojimi ženami. Pobehali sme festivali, vykúpali sa v bazéne a koncom júla som mala prvé skúšky z autoškoly a povedala som si, že ak spravím, tak si kúpim čítačku. Bohužiaľ, na prvý pokus sa mi nepodarila jazda, takže som musela čakať mesiac na ďalšie skúšky. Ehm, tú čítačku som si kúpila aj tak. Ako cenu útechy. Už si radšej nikdy nedám žiadny sľub, lebo aj tak ho nedodržím. Každopádne, druhé skúšky som mala v auguste a tie som (chvalabohu) spravila a už som sa mohla tešiť len na kartičku, ktorá zo mňa spraví vodiča. Viete, niekedy mi chýbajú tie jazdy v autoškole a tí skvelí inštruktori, s ktorými sa dalo úžasne srandovať. Stále však neviem, ako som v lete popri tomto všetkom stihla prečítať 34 kníh za tie dva mesiace. V septembri sme sa druhý týždeň znovu odtrepali zo školy do Talianska, do Bibione, kde sme sa po zážitkoch z minulého roka neskutočne tešili. Našli sme si tam nových kamarátov, aj nepriateľky a zažili kopec srandy. Snáď sa nám budúci rok podarí ísť zase, lebo toto sú nezabudnuteľné zážitky.

V októbri sme oslávili 18. mojej parťáčky na všetko a bola to vskutku veľmi zábavná noc a takisto som si splnila jeden obrovský sen. Znovu som navštívila Londýn, ale hlavne Warner Bros. The Making of Harry Potter. Ľudia, toto štúdio je jeden nezabudnuteľný úžasný zážitok. Naozaj, keď to tam všetko uvidíte zblízka zasiahne vás taká nostalgia. Je to tam neskutočné! Všetko, čo použili vo filmoch, dokonca aj kostýmy, nájdete práve tu. Uvidíte, ako sa natáčali scény vo vlaku, na metle, na motorke - dokonca si to za príplatok môžete aj vyskúšať, pôjdete do domu Dursleyovcov, do Šikmej uličky a na konci sa dočkáte jedného geniálneho prekvapenia. V Šikmej uličke sme stretli skvelého Smrťožrúta, ktorý sa mi natlačil do fotky. Teraz sa môžem chváliť, že mám fotku so Smrťožrútom. A už viem, že moja budúca vysnívaná práca je robiť Smrťožrúta v tomto štúdiu. Bože, keby ste videli ten obchod v tom štúdiu. Toľko absolútne dokonalých vecí. Myslela som si, že sa tam rozplačem od šťastia. Určite neľutujem, že som utratila peniaze na niečo takéto, pretože to bol najlepší zážitok môjho života. Teraz už môžem v pokoji a šťastným srdcom umrieť. Po tomto výlete sa to už prehuplo neskutočne rýchlo a bol tu december. A na čo sa dá tešiť v decembri? Samozrejme, že na Vianoce, ktoré som strávila s rodinou, dostala skvelé darčeky, či už od mojich žien alebo od rodičov, pozreli sme si Popolušku a Mrázika, prejedli sa a išli sme s pokojom spať (ehm, niekto ešte o 2 v noci ukladal knihy). Ale viete, na čo sa teší knihomoľ v decembri okrem kníh pod stromčekom? Na súkromný knižný zraz v Žiline, ktorý sa stal tradíciou a koná sa už tretí rok. Zraz dopadol vskutku veľmi dobre, pokecali sme, zasmiali sa a obdarovali sa navzájom a s novými prírastkami sme odchádzali domov.

Rok 2016 bol u mňa jednoznačne jeden z najlepších, pretože sa udialo toľko vecí. Úprimne nevie, ako to bude teraz. Netuším, čo bude s blogom, čo bude so mnou. Nesľubujem, že sa polepším, pretože to netuším. V marci totiž maturujem zo slovenčiny (chvalabohu, že tento rok len slovenčina), v škole nás hrozne naháňajú aj s anglinou, kvôli maturite C1, ktorá bude podľa mňa dosť ťažká, tak neviem, koľko času mi zostane na blog a čítanie. Chcela by som však plne rozbehnúť tie moje Odporúčania, predstaviť vám aj knihy, ktoré som nerecenzovala, ale chcem aby ste o nich vedeli a takisto vám predstaviť moje knižné série a povedať vám o nich niečo bližšie...a ešte spustiť nejakú rubriku, kde vám vždy hodím pár fotiek, pravdepodobne kníh, ale možno tam nájdete aj niečo iné. Sľúbiť vám môžem len to, že minimálne raz za týždeň tu článok nájdete. Teraz vám už len želám, aby ste do Nového roka išli s radosťou, láskou a novými očakávaniami. A poriadne to oslávte.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára