nedeľa 6. novembra 2016

Mesačná chvastačka - október 2016


Viete, čo je bieda? Že v poslednom čase si neviem nájsť žiadnu knihu, ktorá by ma fakt že chytila a nepustila. Teda Three dark crowns sú skvelé, ale The Siren čítam 500 rokov a furt som sa nepohla. Október bol supeer. Konečne som bola zase v Londýne a videla to štúdio Harryho Pottera!! Bolo to niečo geniálne a úžasné a brutálne a fakt tam choďte, ak niekedy budete mať možnosť. Čo sa týka kníh, nebolo to až tak super, lebo som prečítala biednych 5 kníh. Ako vážne, kde je mojich 7-8 kníh za mesiac? Ale čo sa zase týka nakupovania....ehm...veď pozrite sa sami. 

Kúpené knihy: 
Better World Books ma raz zruinuje a kvôli tej zlej zlej stránke raz skrachujem. Lebo tie zľavy tam sú neskutočné a keď tam idem len raz, tak nájdem minimálne 5 kníh, ktoré by som si okamžite kúpila. Burn for burn a Fire with fire boli čisto náhodná kúpa, ale za tú cenu som ich tam nemohla nechať. Vyzerali naozaj zaujímavo a Jenny Han je vraj dobrá, tak uvidím. To all the boys I've loved before je kniha, ktorú som chcela už hrozne dlho a keď bol hardback za necelé 4 doláre, tak nechajte to tam. See you at Harry's je ďalšia menej známa kniha, ale videla som na GR pozitívne recenzie a vyzerá zaujímavo, tak prečo nie? Stealing Snow je kniha, na ktorú čakám asi od augusta, napísala ju Danielle Paige a tá obálka je geniálna, takže sa na ňu hrozne moc teším. Wicked je ešte zo septembra len to prišlo takto neskoro. Posledné dve knihy (držte sa, LEN dve knihy) som si kúpila v Anglicku. Three Dark Crowns vyzerá neskutočne, práve ju čítam a zatiaľ sa mi páči. Nedávno som čítala knihu Thirteen Reasons Why od Jaya Ashera a bolo to geniálne, What Light som tam teda nemohla nechať. 


Darované knihy: 
Hádajte kto mal meniny? A aký je lepší darček ako kniha? Žiadny. A tak som od našich dostala celú sériu Kronika rodu Spiderwickovcov: Praktický sprievodca, Kameň videnia, Tajomstvo tety Lucindy, Železný strom, Mulgarath sa hnevá. Ako decko som nemala možnosť toto čítať, takže lepšie neskoro ako nikdy že. 


Všetky spolu: 
A aký bol váš október? 


Ešte sa vám musím pochváliť, čo som si doniesla z toho štúdia. Ten vankúš totálne milujem, tie hrnčeky sú dokonalé - ehm, mám trochu úchylku na hrnčeky, ale to si zvyknete a konečne mám aj ja figúrku Funko Pop a je to Draco a úplne ho zbožňujem. :3

2 komentáre:

  1. Omg odkud mas polstar??? Ja jsem uchyl na polštáře 😂😂😂.
    Katy

    OdpovedaťOdstrániť