sobota, 1. októbra 2016

Mesačná chvastačka - september 2016


Mesiac s mesiacom sa zišiel a je tu október. September ubehol hrozne rýchlo, aj keď bol ten otrasný nástup do školy, čo pre mňa jednoznačne symbolizuje menej času na čítanie. Prvý týždeň ubehol ako voda a ten druhý sme išli na dlhoočakávaný výlet do Talianska do Bibione, ako sme boli aj minulý rok. Ďalší článok o tom sa mi písať nechcelo, ale dopadlo to absolútne skvelo, spoznali sme ďalších skvelých ľudí a zabavili sme sa. Čítanie šlo tým pádom bokom a v tom slnku sa vám popravde ani moc čítať nechce. Potom zase začala škola a to už bolo roboty nad hlavu, takže môj september vyzeral asi tak, že som prečítala úbohé 3 knihy a pribudli tu dva príspevky, tri ak rátam chvastačku za august. Každopádne, už som späť v plnej sile a už to tu zase začne žiť. 

Kúpené knihy: 
S nakupovaním som to zase máličko prehnala. Takže kto mi za to chce dať facku? Empire of Storms bola dlhoočakávané pokračovanie a tak som ho, samozrejme, musela predobjednať. Bolo to horšie ako predchádzajúce knihy, ale stále geniálne. Before we were strangers som čítala asi ešte v auguste v čítačke a hrozne som si to zamilovala, tak som musela mať aj papierovú knihu. Teším sa na re-reading. Taký istý prípad je aj Since you've been gone a keďže na BWB bol hardback asi za 5€ tak som neodolala. Summer Days & Summer Nights bola zase na BD v zľave a hardback, tak som ju tam nemohla nechať. Dear Nobody ma láka už neskutočne dlho a keď bola zase za 3€, tak no neberte to. Soulless som popravde prihodila len preto, aby som mala ešte väčšiu zľavu, ale aj tak som na hrozne zvedavá. Gail Carriger je skvelá. 


Taktiež som si doplnila zbierku od Sarah Dessen. Jej knihy sú také oddychovky, takže to časom postupne prečítam. Kúpila som What happened to goodbye, Lock and Key, Keeping the moon a Dremland. Son of a witch je pokračovanie k Wicked a keď to bolo za 3€. The summer I turned pretty ma láka tiež už dlhšiu dobu a keď som prečítala poviedku v Dárku z pravé lásky od Jenny Han, tak ma jej knihy začali viac zaujímať, tak som zvedavá. 


Darované knihy: 
Sůl moře mi kúpili naši za to, že som v auguste spravila vodičák. Resp. donútila som ich k tomu aby mi to kúpili. Akurát ju začínam čítať, tak som veľmi zvedavá, čím ma Ruta zase dostane. 


Knihy na recenziu: 
Krajina príbehov: Čarovné zaklínadlo ma lákala už dlho v angličtine, ale keď som sa dozvedela, že vyjde aj u nás, tak som sa rozhodla počkať. A oplatilo sa, pretože vyzerá neskutočne a je fakt pekne graficky spracovaná. Druhá nie je tak úplne kniha, ale ďalšia vymaľovanka, tentokrát k Trónu zo skla, ktorej takisto nechýba skvelé spracovanie. Ďakujem Slovartu a Fragmentu/Albatrosmedia. 


Všetky spolu: 
S tým nenakupovaním moje plány trochu nevyšli, ale nevadí. 


Ako dopadol váš september? 

4 komentáre:

  1. Jenny Han je úžasná! Čtu ji v originále a má krásný styl psaní a její příběhy mě hrozně baví a chytají za srdce! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na ňu neuveriteľne zvedavá! :) Jej knihy vyzerajú fakt dobre :)

      Odstrániť