štvrtok 1. septembra 2016

Mesačná chvastačka - august 2016


Viete, čo je úplne strašné? Že už je september! Prázdniny sa v podstate skončili a teraz sa musím vrátiť do školy. Keby sa mi chcelo tak, ako sa mi nechce. Chvalabohu, že budúci týždeň ideme zase do Talianska. Leto bolo skvelé - trávila som čas s kamarátmi a prečítala som asi 34 kníh, čo je brutálny rekord a ja som za to hrozne rada, lebo som sa pohla s niektorými knihami, ktoré mám asi odjakživa. August sa u mňa niesol úplne inými smerom ako júl. Kým v júli som mala času na rozdávania, v auguste som koľkokrát ani nevedela, kde mi hlava stojí. 3 dni som brigádovala na festivaloch, kúpila som si čítačku a spravila vodičáák! Som z toho neskutočne nadšená. A pomimo tej čítačky som aj celkom dosť nakupovala. Zase.

Kúpené knihy: 
Som nepoučiteľná. Ale tak útechou je aspoň to, že niektoré boli ešte z júla. A za posledné dva dni som zas objednala nehoráznu kopu. Prvé tri knihy som našla na BWB za 10€ dokopy, hardbacky. Tak neberte to. Hollow Earth od Johna Barrowmana a jeho sestry vyzerá fakt dobre a presvedčilo ma o tom hlavne to meno, lebo jeho postava Jacka v Doctorovi je geniálna. Aj keď to s tou knihou nemá nič spoločné. Francisco X. Stork ma už dvakrát dostal, takže Marcelo in the real world bola jasná voľba. Pamätáte si ešte Šťastnú sedmičku, ktorá vyšla u Yoli asi pred dvoma rokmi? Zamilovala som si ju a hneď potom ma zaujala aj autorkina ďalšia kniha I'll be there. A hardback vyzerá krásne. Na knihu Harry Potter and the Cursed Child som sa brutálne tešila, ale bola som skôr brutálne sklamaná. Bolo to ako nepodarená fanfiction a želám si, aby to skončilo sedmičkou. Keďže Maggie vie presviedčať vyvíjaním nátlaku, tak sa u mňa ocitla (neplánovane) aj kniha It ends with us. Fakt neľutujem, že som ju kúpila, lebo to bolo niečo krásne a silné a srdcervúce. The Raven King mi mal prísť niekedy ku koncu júla, lenže nejak sa to predĺžilo a ocitol sa u mňa až v auguste. Obálka je geniálna! 


Ešte nekončím. Už dlho som sa pohrávala s nápadom, že predám Mesačné kroniky v češtine a kúpim si ich v angličtine. Znovu, zásluhou Maggie, som sa dala k činu. Takže Cinder, Scarlet, Cress a Winter. Vy, čo čakáte na českú Winter, tak sa máte na čo tešiť. Bolo to fantastické. Počas leta som prečítala Pravdu o večnosti od Dessenovej a fakt sa mi páčila, tak som zavítala na BWB a objednala si ďalších 5 kníh od nej a ďalšie 3 alebo 4 včera - Along for the ride, Just listen, This lullaby, Someone like you a That summer. Plánovala som síce trochu iné vydania, ale tak čo už. Aj tak som veľmi zvedavá. 


Knihy na recenziu: 
Ako som povedala na začiatku leta, tak som aj spravila a obmedzila som recenzáky. Za august mám teda len jeden a to je Nina, ktorá vychádza v septembri u Slovartu a ja som mala možnosť si ju prečítať skôr a dokonca ako špeciálny recenzný výtlačok. Bola to fakt pekná knižka a recenzia už je na blogu. 


Všetky spolu: 
Ehm, v septembri nejdem zase nič kupovať. 


Aké bolo vaše leto? Ste pripravení na návrat do školy? A objavili ste nejaké zaujímavé knihy? Každopádne, v pondelok vám držím palce. 

2 komentáre:

  1. Krásne kúsky! :) Ja som za posledné dva mesiace tiež nakúpila dobrú kopu (a tiež mám ešte ďalšie objednané, doma ma asi čoskoro zabijú), ale to inak nejde, keď je taký a taký výpredaj, tú a tú knihu potrebujem alebo si predsa neobjednám len JEDNU knihu, keď už objednávam. :D Čo sa týka tvojich kníh, tak o I’ll be there počujem prvýkrát, ale musím si ju ihneď zaradiť do to-read poličky, keďže aj ja som si Šťastnú sedmičku úplne zamilovala. Taktiež si už celú večnosť plánujem prečítať všetky knihy od Sarah Dessen, ale akosi som sa stále dostala len k tým preloženým: Len počúvaj a Pravde o večnosti. Tiež by som to mala čím skôr napraviť, lebo píše skvele. It ends with us ma strašne láka tou krásnou obálkou a všetci ju vychvaľujú, že si ju asi budem musieť tiež prečítať.
    Inak ak by si ešte náhodou mala tie Mesačné kroniky v češtine, tak ja by som o ne mala záujem. Prvú časť som totiž už zháňala kde-tade, ale všade je beznádejne vypredaná (to je tak, vždy si hovorím, že mám čas na kúpenie nejakej knihy, že ju ešte nájdem za lepšiu cenu a potom ju už vôbec neviem zohnať -_-) a v angličtine si na ňu zatiaľ netrúfam. Doteraz som tak tajne dúfala, že ju čoskoro dotlačia, ale akosi sa k tomu nemajú. :/
    Uži si potom výlet do Talianska. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď pre nás knihomoľov sú tie knihy ak drogy :D Naši nie sú dvakrát nadšení, ale berú to :D Aj tak si to financujem z vlastného takže mi do toho ani nemajú čo kecať :D ja som tiež čítala zatiaľ len Pravdu o večnosti ale snáď sa dostanem aj k tým ďalším, keď už som ich nakúpila :D
      Bohužiaľ, predala som ich hneď ako som to dala do ponuky a celá séria sa predsa len lepšie predá, ako keby to mám dávať po jednej knihe. Ale skús nejaké bazáre alebo čo. V angličtine som čítala len Winter, ale tá angličtina tam fakt nie je ťažká, takže podľa mňa by si to v pohode zvládla :)
      Ďakujem, neskutočne sa teším :)

      Odstrániť