piatok 1. júla 2016

Mesačná chvastačka - máj, jún 2016


Prepáčte mi. Veľmi mi prepáčte, že je to tu už dva týždne zapadnuté prachom, ale ja som proste nestíhala. Ale nestíhala len zverejňovať, lebo recenzií mám dopredu napísaných milión. Takže sa veľmi ospravedlňujem. Aleeee....začalo letoooo! A to znamená, že niečo tu pribudne každý druhý alebo každý tretí deň. Chystám sa dokončiť aj projekt 10 knižných dní, kopy recenzií a ešte mám v pláne niekoľko článkov. Takže mŕtvo tu nebude. A ešte bude asi aj súťaž, keďže blog o chvíľu oslavuje neuveriteľné tri roky! Ďalšia vec: ako ste si určite všimli, tak v máji nebola chvastačka, pretože som tam mala len 4 knihy. Teraz sa to však nakopilo a...no...je ich vskutku veľmi veľa. Niežeby mi to vadilo. 

Kúpené knihy:
Ehm...toho je celkom dosť, ale uveríte mi, keď vám poviem, že som šetrila? Lebo hej. Väčšinu tých kníh som zohnala za neskutočné ceny. Sériu Alx Craft predávala Maťa. A za 10€ všetky tri, tak nevravte, že sa to neoplatilo. Takže Čarodějka stínů, Tanec stínů a Vzpomínky stínů. V júni prišla za mnou aj Neliss a keď sme behali po kníhkupectvách, tak som v Priore našla Vlčí dar v zľave a hneď som ho musela mať. Věk X: Šachovnice bohů, Věk X2: Nesmrtelná koruna a Moře klidu som kúpila každú po 3€ z Megakníh. No tak neberte to. 


To ešte nie je koniec. A court of mist and fury som si predobjednala ešte na konci marca, ale keďže to vyšlo až v máji, tak som to mala až v máji. Poviem vám, že to bola pecka. Lady Midnight bola spontánna kúpa vtedy s Neliss, ale neľutujem. Je to neskutočne parádny príbeh. Teším sa na dvojku. The Siren som tiež objednala spontánne. Ešte som ju nestihla prečítať, ale tá obálka je dokonalá. Tidal je tretí diel série Watersong od A. Hocking a keď bol na BD v zľave....neodolala som. 


Vymenené knihy:
Měsíční píseň chcem čítať už hrozne. Lebo vlkolaci! A keď ju Maťa zase dávala preč, tak som si ju konečne zohnala a už sa teším, keď ju prečítam. 


Darované knihy: 
V máji som taktiež oslavovala 18 narodeniny. Ani si neviete predstaviť, aká som bola nadšená. Od našich som si pýtala najnovšiu bonusovú knižku k HP. Magické miesta je jedna prekrásna a perfektná knihy z toho sveta a dozviete sa mnoho nových vecí o celom natáčaní. The memory of light mi znovu poslal samotný Francisco X. Stork a ja sa hrozne teším, keď to budem čítať. Jeho knihy sú neuveriteľne krásne. 


Knihy na recenziu: 
Slovart oslavoval 25 narodeninyyy! Yaay! Určite ste počuli, že vydávali najobľúbenejšie knihy znovu. A tak sa u mňa ocitla tátá prenádherná Narnia, z ktorej som ešte stále nadšená. A verte mi, chcete ju aj vy! Prvý diel Detektíva kostlivca sa mi veľmi páčil a konečne vyšla dvojka Hra s ohňom a vyzerá fantasticky. Ďakujem pekne Slovartu! Odvrátenú tvár lásky mi poslal Ikar ešte v máji a tá kniha bola úžasná! Recenziu mám napísanú, takže zrejme ju čakajte zajtra. Škola dobra a zla sa zaradila medzi moje najobľúbenejšie série. V apríli vyšiel aj posledný diel Posledný a naveky a to bolo taktiež neuveriteľne fantastické. Recenzia už na blogu. Ready player one mám od Ikaru za jún, ale bola som dosť sklamaná. Recenzia tiež niekedy v najbližších dňoch. 


Všetky spolu: 
Za tieto dva mesiace mi pribudli neuveriteľne nádherné kúsky.


................................................................................................................................................

Ešte sa vám musím pochváliť s jednou vecou. Konečne sa mi podarilo prehovoriť mamku, aby mi dovolila kúpiť novú knižnicu. A hádajte čo? Kúpila som si novú knižnicu, ktorá vyzerá krásne. A mám teraz hrozne veľa miesta na knihy, čo je úžasné. 


6 komentárov:

  1. Krásné knihy! Žádnou z nich kromě Narnie jsem bohužel nečetla, ale vypadají zajímavě. A gratuluji k nové knihovně :) je skvělá !! Taky bych už potřebovala novou...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Niektoré sú naozaj skvelé, takže by si mala dať šancu :) No a k tým zvyšným som sa ešte nedostala :D Ďakujem :) Mne už absolútne dochádzalo miesto, takže som za ňu hrozne rada :)

      Odstrániť
  2. Skvělé přírůstky, já jsem četla jen pár knih z tvého seznamu. Třeba The Siren, která mě tedy zklamala, ale perfektně se hodí pro čtenářky zhruba od 12ti let :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tak to mi je ľúto, že sklamala. Ja dúfam, že sa mi bude páčiť aspoň tak, ako Selekcia. A tá obálka je prenádherná, takže naozaj dúfam, že nesklame aj mňa :)

      Odstrániť
  3. Prepána to je kníh. Závidím ti hlavne tie anglické krásky, ktoré vyzerajú naozaj neskutočne dobre :) A taktiež Narnia (hoci ja som videla iba filmy)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úprimne, ani sa ti nečudujem :D oni sú neskutočne dobré, aspoň väčšina teda :) Tie anglické mám úplne najradšej :) Narniu si určite prečítaj, ja som teraz na 6. časti a je to fantastické. Aj keď je to vekovo pre mladších, bude sa to páčiť aj ostatným :D to je také ako HP :D milujú ho všetky vekové kategórie :)

      Odstrániť