sobota 30. júla 2016

Mesačná chvastačka - júl 2016


Keď robím Chvastačku, tak ma to vždy privedie do hrozného smútku. Najmä v lete. Uvedomujete si, že už končí prvý mesiac prázdnin? Lebo pre mňa to je hrozne skľúčujúce, lebo už len mesiac a potom bude zase škola. No nič, každopádne, júl bol hrozne super mesiac. Teda až na pár detailov, ale to je jedno. Čo sa týka čítania, tak som čítala fakt veľa a prečítala som skoro 20 kníh, čo je u mňa totálny rekord a som z toho fakt nadšená, pretože som prečítala niekoľko kníh, ktoré mi tu stáli už dlhšiu dobu. A čo sa týka nakupovania kníh, no, pozrite sa sami, ale bola som k sebe štedrá. 

Kúpené knihy: 
Nedávno som prečítala The Raven Boys a tí boli skvelí, tak som si musela objednať aj pokračovania: The Dream Thieves a Blue Lily, Lily Blue. Ani si neviete predstaviť, ako sa na tie knihy teším. Štvrté pokračovanie mi nestihlo prísť, takže ho uvidíte v budúcej chvastačke. Queen of hearts som videla na Instagrame mnohým zahraničným bookruberom alebo bookstagramerom a keďže ma veľmi zaujala, tak som si objednala aj tú. Veď retellingy na Alicu sú skvelé. Beautiful Broken Things ma zaujala už hrozne hrozne dávno, ani neviem, ako som ju našla, ale je to vraj silný príbeh o priateľstve a také ja môžem. Knihy od CoHo ma zaujali už dávnejšie, potom ma zase nezaujímali, ale nedávno som ich začala čítať aj ja a tak som si objednala November 9 a Maybe Someday. Tie knižky vyzerajú naživo neskutočne, tiež sa hrozne teším. Americké vydanie HP mám doma celé, v novembri vo Walese som sa rozhodla kúpiť ja britské, takže postupne dokupujem a tentokrát to bol úžasný Harry Potter and the Prisoner of Azkaban. Red Queen bola skvelá, čítala som ju niekedy minulé leto, ale druhý diel vyšiel niekedy asi v januári alebo tak, fakt netuším. Lenže veľkosť, ktorú som potrebovala vyšla až teraz, tak som neváhala a objednala si aj Glass Sword. Tá obálka je božská! :3


The Orphan Queen a The Mirror King sú vraj fakt skvelé fantasy. A keď boli na BD hardbacky za 10€ tak som neodolala a objednala ich. Vyzerajú neskutočne krásne a veľmi sa na obe teším. SPN: The Witch's Canyon som chcela už dlho. Veď viete, že som obrovským fanúšikom toho seriálu a prvá knižka bola hrozne fajn, tak som musela. A navyše, na obálke sú tí dvaja, takže ešte aj pekný bonus. Wicked: The Life and Times of the Wicked Witch of the West ma zaujalo ani neviem kde, ale vyzeralo to hrozne dobre a Wicked Witch je jedna z tých záporákov, ktorého nenávidíte a milujete zároveň. A navyše, má to zelené strany, teda tie okraje, ale aj tak!! :3 BWB je smrrrrť! Fakt prisahám, že ľutujem rozhodnutie, že som tam niekedy išla. Lebo odvtedy odtiaľ furt naobjednávam kopu kníh. Teraz stihli prísť len 3, ale uvidíte v ďalšej chvastačke, že som odtiaľ nakúpila mnoho kníh. Nikdy tam nechoďte! Fakt nikdy. Well, ale táto séria ma zaujímala od začiatku toho, ako som sa dostala na GR. Vyzerá to hrozne super, má to krásne obálky a odporúčanie pre fanúšikov TID, so I'm here, I'm here! A vyšli ma fakt lacno. Something strange and deadly, Darkness strange and lovely a Strange and ever after. No nie sú nádherné? 


Darované knihy: 
Bolo vysvedčeniee! A tatko mi vždy kúpi knihu. A tentokrát to bol úžasný, úžasný, najúžasnejší Trnový císař. Konečne celá séria! Bol skvelý, fakt bol skvelý! 


Knihy na recenziu: 
Povedala som si, že v lete nebudem brať recenzáky, aby som mohla čítať moje knihy. Jeden som však vzala ešte v júni a nestihol prísť. Ale inak som nevzala ani jedinú knižku a tým pádom som prečítala niektoré z moje to-read poličky. Zaklínač 2: Meč osudu bola narozdiel od jednotky pre mňa veľkým sklamaním, lebo to bolo nudné a nezáživné. 


Všetky spolu: 
V poslednom čase mám hroznú úchylku na anglické knihy a mám pocit, že o chvíľu budú zaberať väčšiu časť mojej knižnice. A niekedy koncom augusta bude ja Kúzelná knihovníčka, lebo sa toho toľko zmenilo. A tú sú tohtomesačné krásky pokope. 


Ako ste prežili prvý mesiac prázdnin vy? Aké knižky vám pribudli? 

4 komentáre:

  1. To je ale kopa kníh! :D Keď si pomyslím, že september je už čoskoro tu, chytajú ma depresie. :D Budem sa snažiť užiť si august ako najlepšie viem. Krásne knihy ti do knižnice pribudli. Najviac ma zaujali knihy od Maggie Stiefvaterovej.
    Dúfam, že si chvíle pri čítaní kníh užiješ. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to tiež tak plánujem, lebo september je fakt neuveriteľne blízko :D Vďaka :) Táto séria od Maggie je fantastická, určite jej daj šancu :)

      Odstrániť
  2. To je ale nálož! Sérii The Raven Cycle bych si také chtěl přečíst, ale moc si nejsem jistá svojí angličtinou. Jak v těchto knížkách ta angličtina těžká?
    Málem jsem ji přehlídla, ale Supernatural si nejde nevšimnout! :D Ten seriál miluju, jsem zvědavá, co na tu knížku řekneš :)
    Přeji pěkné čtení! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo, sama o sebe ťažká nie je, ale ak si ešte nečítala nejakú fantasy v angličtine, tak to bude dosť ťažké :) Ale u vás tiež vyšla, takže poprípade v češtine môžeš skúsiť, naozaj odporúčam! :)
      Supernatural je srdcovka! Takisto absolútne milujem ten seriál a prvých 5 sérií som videla snáď miliónkrát! :) Konečne niekto, kto to pozerá :D Prvá kniha sa mi dosť páčila, takže som zvedavá na túto :)
      Ďakujem :)

      Odstrániť