utorok, 19. júla 2016

Akosi som sa tu ocitla už tretí rok

Ani sama neverím tomu, ako rýchlo ten čas beží a že už 3 roky sa tu realizujem. Viete, nikdy som si nemyslela, že budem mať blog. Že budem vôbec niečo písať alebo sa nejak vyjadrovať pred ostatnými ľuďmi. A teraz som tu tretí rok s vami a je to niečo úžasné. Vždy som bola ten typ človeka, ktorý sa radšej tváril neviditeľne, akoby mal niečo povedať pred ľuďmi alebo vyjadriť svoj názor. Odkedy však píšem tento blog, tak si pripadám odvážnejšia, viac prezentujem svoje názory a myšlienky a celkovo som začala omnoho viac komunikovať s inými ľuďmi. Well, takže predsa len mi to blogovanie niečo dalo. Okrem tých ostatných vecí, ku ktorým sa o chvíľu dostanem. Začiatky blogovania pre mňa však boli dosť ťažké, ale pre koho nie? Nevedela som nič o písaní recenzií. Veď tie staré tak teraz aj vyzerajú, ale každý raz začínal. Nemala som žiadne nápady na články alebo projekty alebo čosi. Všetko tu bolo zaplnené len recenziami, ktoré ani neboli recenzie. V poslednom čase sú tu tiež len samé recenzie, lenže nie preto, že by som nemala nápad, ale nemám čas niečo zrealizovať alebo napísať. Ale poviem vám, že spolu s Maggie niečo chystáme. Dúfam, že to vyjde, lebo ja sa na to už veľmi teším. Viac sa dozviete až potom niekedy, keď to bude aktuálne. Každopádne, nejaké články sa pokúsim napísať, ale až po skúškach v autoškole. Veď viete, keď si človek nechá všetko na poslednú chvíľu, tak to dopadá ako to dopadá. Ale v blízkej dobre určite niečo čakajte.

Pre mňa však boli tieto tri roky niečo magické a neskutočné. Mala som možnosť vám odporučiť alebo neodporučiť neuveriteľné množstvo kníh a dúfam, že mnohým som vám pomohla s výberom. Do knižnice mi pribudlo obrovské množstvo úžasných kníh. Môj vkus sa za tú dobu vycibril na úroveň, kedy viem z anotácie povedať, či sa mi kniha bude páčiť alebo nie. Viem si presne vybrať, čo ma bude baviť, čo naozaj chcem čítať a neberiem len tak bezhlavo ako v začiatkoch, keď som bola rada, že mi nejakú knihu vôbec ponúkli. Uzavrela som niekoľko skvelých spoluprác a dostala na recenziu úžasné tituly, ku ktorým by som sa bez blogu určite nikdy nedostala, pretože koľkokrát bývajú v kníhkupectve zastrčené na neviditeľných miestach. Vďaka blogu som získala možnosť vyjadriť sa, povedať vám o knihách, ktoré stoja za prečítanie, pretože tie diela sú tak fantastické a takisto som sa začala orientovať aj na viacero žánrov, pretože som zistila, že nielen vo fantasy a YA sú skvelé knihy, ale aj taká contemporary má niečo do seba a niekedy je skvelý pocit prečítať niečo tak realistické a uveriteľné. Počas tých rokov som sa začala viac orientovať aj na našu, slovenskú tvorbu a prišla som na to, že nie všetko je na jedno kopyto, ako som si predtým myslela. Taktiež som začala čítať knihy v angličtine, v jazyku, ktorý som mala vždy rada a tak som sa dostala ku knihám, ktoré u nás možno nikdy nevydajú a spoznala ako čaro tých príbehov, tak aj čaro tej angličtiny. Je úžasné, ako sa niektorí autori vedia hrať so slovami. A hlavná vec: spoznala som neuveriteľné množstvo úžasných ľudí, ktorí sú rovnako posadnutí knihami ako ja a mnohí z nich sú teraz moji dobrí kamaráti, s ktorými sa stretávam aj častejšie, nie len na zrazoch.

Som veľmi rada, že ma pred rokmi napadlo založiť tento blog. Mám možnosť sa stále zlepšovať vo vyjadrovaní a písaní a mám pocit, že som aspoň niečo maličké dokázala. Tento blog je niečo, čo ma neskutočne baví a napĺňa. Je to také miestečko na útek z reality, kde sa môžem voľne podeliť o svoje myšlienky práve s vami. A odporučiť vám moje obľúbené knihy. Ja vám len všetkým veľmi pekne ďakujem, že ste to tu so mnou vydržali, niektorým blogerom za to, že mi v začiatkoch pomohli a iným za to, že sú moji skvelí kamaráti a môžem sa na nich obrátiť. Dúfam, že si poriadne užívate leto a sľubujem, že sa pokúsim napísať nejaký tematický článok. A prepáčte mi, ale súťaž neviem, kedy bude a či vôbec bude. Budem sa snažiť nejakú vymyslieť, ale nič nesľubujem.
Btw. začala som sa realizovať aj na Instagrame (odkaz nájdete vpravo v kolónke "Kde ma nájdete?"), kam pridávam hlavne fotky kníh, ktoré práve čítam, ale mnohokrát sa dozviete, aj ako sa mi počas čítania daná kniha páči

2 komentáre: