nedeľa, 1. mája 2016

Mesačná chvastačka - apríl 2016


Poviete mi, prečo nestíham vnímať, ako tie mesiace rýchlo ubiehajú? Veď nedávno boli Vianoce a pol roka do letných prázdnin. A teraz sú to dva mesiace. Proste, kedy? V apríli som mala znovu obdobie zákazu nakupovania kníh a veru, podarilo sa. Takže tie, čo sa tu objavia som objednala ešte v marci. A predobjednala som si ACOMAF! Tiež ešte v marci. A v piatok ho vyexpedovali! :3 Už sa hrozne teším. Čo sa týka čítania, tak som sa celkom rozbehla, len tento posledný týždeň som sa akosi zasekla. Ale som spokojná. 

Kúpené knihy: 
Niekedy počas februára/marca ma chytilo obdobie retellingov na Petra pana. Never Never z minulého mesiaca práve čítam a fakt sa mi to páči. A Unhooked ma taktiež zaujalo, ale keďže paperback nevyšiel, obetovala som trochu viac peňazí na hardback. Tá obálka je fakt krásna a už sa na knihu teším. The Love That Split the World ma zaujala už veľmi veľmi dávno. Nebola som si však úplne istá. Ale keď ju dočítala Moon a povedala mi, že aké to bolo, tak som vedela, že do toho idem. Až na to, že paperback tiež nevyšiel. Ale mám ďalšie anglické hardbacky. :3 The Last Princess som našla niekedy v polke marca za skvelú cenu na BWB a neodolala som. Na knižku sú celkom dobré ohlasy, tak uvidím. 


Vymenené knihy: 
Tento mesiac som po dlhej dobre niečo aj vymenila. Život jedna báseň je kniha, ktorá ma zaujala už veľmi dávno. A chcem konečne prečítať niečo od Colleen Hoover. Knižku som vymenila s Maťou. Ja som jej poslala P.A.S.C.U. 2. 


Darované knihy: 
Omaľovanku V Krajine zázrakov mi poslalo vydavateľstvo Slovart, za čo im veľmi pekne ďakujem. Chystám s ňou aj jednu rubriku, len ešte neviem kedy bude a ako často. Ale veď uvidíte. Druhú knihu mi kúpil tatko. On chcel objednať nejakú inú knihu, tak som ho prehovorila, aby mi kúpil druhú novelu k Trónu zo skla a to je Vrahyňa v púšti. Sama som si ju kúpiť nemohla a to ma fakt štvalo, takže chvalabohu, že mi ju kúpil on. A tretiu knižku mi doniesla mamka znovu z Nového času od Tajovského. A v nej sú diela Maco Mlieč, Mamka Pôstková a Horký chlieb. A ak máte niekto navyše Neprebudeného od Kukučina, tak mi ju kľudne môžete darovať tiež, keďže mi chýba a nechcete ju. 


Knihy na recenziu: 
Vězeň noci a mlhy ma zaujalo už dávno v angličtine. A keď to vyšlo v češtine, tak to bol len bod pre mňa, lebo som si to nemusela kúpiť. Knižka bola skvelá, recenzia je napísaná a čaká na zverejnenie. Ďakujem za ňu e-shopu Megaknihy. Určite ste počuli o novinke My ostatní tu len tak žijeme od Patricka Nessa. Podľa mňa bola táto kniha naozaj fantastická a originálna a recenziu už nájdete na blogu. Ďakujem za ňu Slovartu. Spolu s tou knihou mi však prišla aj kniha Sedem minút po polnoci, ktorú som asi pred rokom alebo tak, čítala v češtine a v Slovarte to asi nevedeli. Takže ak sa mi bude chcieť, tak prepíšem recenziu, keďže teraz mám na knihu dospelejší pohľad a ak nie, tak niečo vymyslím. 


Všetky spolu: 
Úžasných 9 kníh a 1 omaľovanka. 

4 komentáre:

  1. Moc pěkné přírůstky :) Unhooked a Last princess mě taky hodně lákají :) Přeji hezké čtení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. The last princess je celkom zaujímavá, ale mňa dosť sklamala...nebolo to zlé, ale práve tie skvelé ohlasy moje očakávania stále zvyšovali a zvyšovali, až nakoniec to dopadlo, tak že som sa sklamala...Ale tá obálka je skvelá! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na to úprimne zvedavá :D fakt neviem, čo čakať, ale tak hádam ma to prekvapí :)

      Odstrániť