sobota, 2. apríla 2016

Mesačná chvastačka - marec 2016


Hovorí sa, že marec je mesiac kníh. No, v mojom prípade ani moc nie. Prečítala som len 5 kníh, za posledné dva dni som to dobehla na 7, ale inak to bola bieda. Nechcelo sa mi, nebol čas. S nakupovaním, resp. prírastkami to tiež nie je moc dobré. Pribudlo mi len 5 kníh (niežeby som z toho bola nejak smutná, lebo sú to skvelé kúsky) a až teraz na konci mesiaca som nakúpila hrozne veľa kníh, ktoré prídu až v priebehu apríla, takže tak. U mňa jednoznačne žiadny mesiac kníh. 

Kúpené knihy: 
Niekedy na začiatku marca som objednala jednu knižku, ktorá mi prišla až na konci marca, takže som už myslela, že vôbec nepríde a to by ma fakt naštvalo. Takže prvá je The wizard of Oz v tomto skvelom vydaní, v ktorom mám aj Petra pana. Ako iste viete, Throne of glass je jedna z mojich najobľúbenejších sérií, takže si ju postupne kupujem aj v slovenčine. A keďže nedávno vyšla novela, tak som znovu zainvestovala do Celaeny. Vrahyňa proti Pánovi pirátov + bonus Vrahyňa a liečiteľka sa oplatí, pretože tie príbehy veľmi pekne dopĺňajú Celaeninu minulosť. 


Darované knihy: 
O áno! Dostala som knihuu! Tatko mal štedrú chvíľku, tak mi kúpil knihu. Keďže milujem Once upon a time a Kapitána Hooka a samozrejme, Petra pana (toho z OUAT nie, ale všeobecne), no tak som si vybrala jednu knižku, ktorá je práve nejakým príbehom o Kapitánovi Hookovi a Petrovi panovi. Čiže Never never, ktorá má tak dokonalú obálku, že sa na nedá vynadívať. Už sa na tú knižku hrozne teším! 


Knihy na recenziu:
Minulý mesiac tu bola ohromná kopa a ešte furt to nemám prečítané všetko. Tento mesiac sú tu však len dve knižky a som veľmi rada, lebo mám viac času čítať svoje knihy. Prvou je novinka od Ikaru Nevypovedané, čo bol veľmi príjemný príbeh a recenzia bude čoskoro. A potom je to kniha, ktorú mám doma už skoro 3 roky v angličtine a ešte som ju neprečítala. A keď Slovart túto knihu vydal v novej krásnej obálke, tak som neodolala a vzala ju. Áno, hovorím o Charlieho malých tajomstvách, ktoré boli hrozne super a recenzia tiež bude onedlho. 


Všetky spolu:
Síce maličká kôpka, ale skvelé knihy. 

4 komentáre:

  1. Pěkné přírůstky! Ať všechny stojí za to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vrahyňa proti pánovi pirátov pribudla mnohým, ako pozerám :D Ale je suuuper :) teším sa na ďalšie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď, kto by si nechal ujsť skvelú Celaenu? :) No to sa veru máš na čo :D Vrahyňa proti impériu je hrozne super :D

      Odstrániť