streda, 30. marca 2016

Súťaž o Nevypovedané

Keďže tu už dlho žiadna súťaž nebola a mne omylom prišli dva výtlačky knihy Nevypovedané, tak vám dávam možnosť vyhrať práve túto novinku od vydavateľstva Ikar. Ja som knižku dnes začala čítať, takže vám neviem povedať, aká je. Každopádne, čo musíte urobiť pre to, aby ste sa zapojili:

1. Do komentára mi napíšte vaše meno/prezývku a email
2. Keďže je po Veľkej noci, tak odpoveď na otázku: Ako oslavujete Veľkú noc? Máte nejaké špeciálne zvyky alebo tradície? Alebo len čakáte, kým schytáte pár vedier? A kľudne sa rozpíšte a pochváľte sa, koľko vedier ste tento rok dostali.
3. Zdieľajte niekde súťaž a pripojte link

Vyhrá človek, ktorého odpoveď sa mi bude najviac páčiť. Ku knihe samozrejme prihodím aj nejaké záložky a podpísané veci, ktoré mi zostali z blogtour, keďže druhá výherkyňa sa mi neozvala. Takže, výherca sa má na čo tešiť.


Pravidlá: 
  • mať doručovaciu adresu na Slovensku alebo v Čechách
  • zapojiť sa môžete len raz
  • výherca bude jeden
  • súťaž trvá do 10. 4. do polnoci
Nakoniec ďakujem vydavateľstvu Ikar za knihu do súťaže.




10 komentárov:

  1. Tess Slašťanová
    mail: tete.slastanova@gmail.com
    súťaž zdieľam na fb profile :) https://www.facebook.com/terezia.slastanova
    Veľkú noc oslavujeme tradične- s farebnými vajíčkami, šunkou na večeru a oblievačkou. Aj keď mám našťastie malú rodinu a väčšina mojich kamarátov pochádza z mesta a nie dediny, kde bývam, a tak mám od oblievačov relatívne pokoj :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Julka
    julka.durcekova@gmail.com
    Mňa oblial jedine brat, takže som rada. :D Moje okuliare to ťažko znášali, pretože aj ony boli mokré. Každú Veľkú noc robíme hrudku. Na ňu sa teším asi najviac. O 15:00 v sobotu chodíme do kostola posvätiť košík. Keď sme boli so sestrami menšie, tak sme skoro každý rok maľovali aj vajíčka. Teraz sme na to už asi veľké, pretože ich nemaľujeme. :D
    Zdieľala som na twitteri: https://twitter.com/lienka321/status/715554747722428416

    OdpovedaťOdstrániť
  3. SeaBook
    seabook04@gmail.com

    Velikonoce u nás doma slavíme klasikou- beránek, chlebíčky, vajíčka a neradostné otevírání dveří. Večer si pak stěžujeme na modřiny, které máme úplně všude :-D :)

    Sdílela jsem na Google+ :
    https://plus.google.com/u/0/+SeaBook04/posts/SUjedChuRHV

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Terezka :)
    terezamodey@gmail.com
    Veľká noc je podľa mňa veľmi pekný sviatok. U nás doma je to úplná klasika. Keďže bývam na Orave, tak tento sviatok berieme tak "kresťansky", čo znamená, že chodíme do kostola a posledné dni držíme pôst od mäsa (zákon schválnosti je, že práve vtedy naň mám najväčšiu chuť :D) V sobotu večer sa však už "oslavuje" a všetci jeme koláče a šunku. Ďalší deň je taký pokojný, plný pekných rozprávok. Milujem rozprávky a vždy budem ♥. A nakoniec prichádza kúpací pondelok. Moja NOČNÁ MORA :D Zrejme nikdy nepochopím, prečo niekomu musia rodičia platiť za to, že na mňa hodí vedro studenej vody. No čo už. Každopádne tento rok som to mala z krku rýchlo, pretože chlapci začali chodiť v čoraz väčších partiách. To znamená, že namiesto 1 vedra som dostala rovno 5 :))) Bolo to hrozné, no vonku aspoň svietilo slniečko a nie snežilo (ako minulý rok!) Každopádne aj tak tento komentár píšem obklopená kráľovstvom vreckoviek, pretože som (ako inak) ochorela. Nevadí :D
    A aká bola tvoja Veľká noc? :D priznaj sa :D

    Súťaž zdieľam na Google+ (dúfam, že to tam vidíš, pretože som na takéto veci antitalent :D)
    https://plus.google.com/100099283915176018788/plusones

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Well, tak ja mám vždy také skvelé šťastie ochorieť vždy, keď to najmenej potrebujem, takže aj túto Veľkú noc som trávila s vreckovkami a liekmi, takže voda sa ma ani nedotkla. Je mi to celkom ľúto, lebo podľa mňa je to celkom sranda. :D

      Odstrániť
    2. Ale, tak pravda sú to pekné zvyky. Behať po celom dvore (a kvalitne pišťať na celú dedinu), pretože sa bojím striekacej pištole môjho 5-ročného bratranca. To bude vec, na ktorú budem ešte veľmi dlho spomínať. A samozrejme, keď ťa prídu vykúpať ešte nejakí pekní chlapci :D Je to určite lepšie, ako ležať chorá v posteli. Úplne najhorší je ten stav, keď už nemáš chuť ani čítať, alebo pozerať seriály (a sú prázdniny!)a tak iba pozeráš do steny :( Ak to má dopadnúť takto, to budem radšej zliata :D

      Odstrániť
  5. 1. Eliz, majda.fiedlerova@gmail.com
    2. To je jednoduché. Jakožto věřící člověk samozřejmě zamířím do kostela, kde je mimochodem nádherná atmosféra a pokaždé to je silný zážitek - ztemnělý kostel, moře rozsvícený svíček a pak okamžik, kdy se rozsvítí a rozezvučí zvony. Po té, co tam za tři hodiny pomrznu až na kost, mohu zamířit na Agapé, což je jakási oslavná hostina, kde je spousta dobrého jídla, všichni jsou uvolnění a veselí, nebot oslavujeme vzkříšení Krista. Domů zamíříme až někdy po půlnoci :)
    3. https://plus.google.com/u/0/100435965370415955848/posts

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lulu
    lily.duff7@gmail.com
    U nás našťastie Veľká noc nebýva veľmi drastická, otec nás s mamou trochu vyšibe a obleje vodou (nezaobíde sa to bez mokrej postele :D), ale aj tak sa každý rok snažím tomu vyhnúť, zatiaľ neúspešne. :D Kedysi sme zvykli uväzovať na šibák aj farebné stužky, no akosi sme už od toho upustili, vajíčka sa však dostávajú stále. :) Okrem toho ešte pečieme medovníky, teda konkrétne mama, keďže ja sa podieľam iba na ich jedení. :D Máme také veľkonočné formičky - zajačika, vajíčko, ovečku, kuriatko atď, ktoré sú neuveriteľne milé a samozrejme aj chutné. :) V nedeľu zvyčajne chodíme doobeda do kostola a na Veľkonočný pondelok zas navštíviť babku, kde sa stretneme s celou rodinou. :)
    Zdieľala som na FB stránke svojho blogu: https://www.facebook.com/Found-my-home-here-222685318086485/?ref=aymt_homepage_panel

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 1. Mony/piesen.fantazie@gmail.com
    2. Čo sa týka Veľkej noci, tak zvyky ani nemáme :)) Berieme ju z kresťanskej stránky, takže nesmie chýbať návšteva kostola, pôst a radosť z Kristovho zmŕtvychstania. Ale, keď tak tápam v minulosti, tak sme zdobievali ako malí vajíčka...všakovakými technikami a celkom mi to aj chýba, takže to asi u nás opäť zavediem :) Čo sa týka šibačov, tak tento rok ma to obišlo na plnej čiare :D Jediným šibačom bol brat a tata, takže žiaden stres ani mokré tričko nebolo :D Inak by som to najradšej zakázala, alebo aspoň spravila deň odplaty, aby i muži pocítili silu korbáča (nechcem vyznieť ako sadista, no tú odplatu by som si užila, pretože to vážne niekedy tými údermi korbáča preháňajú..."To, aby ste boli zdravé..." ich typická odpoveď...ha-ha, si vravte viete komu :D) Takže tak, táto Veľká noc bola pokojná a pre mňa veľmi pekná ;)
    3. https://plus.google.com/u/0/114885338228497574907/posts/LZUis9eUex

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...zle som skopírovala odkaz zdieľania, takže oprava: https://plus.google.com/u/0/114885338228497574907/posts/LZUis9eUex5

      Odstrániť