štvrtok 3. marca 2016

Mesačná chvastačka - február 2016


Február je na konci a ja som zase nepostrehla, kedy celý prešiel. Ide to nejak prehnane rýchlo. V januári som si dala záväzok, ktorý som s malou poistkou aj dodržala a to je ten, že počas februára nekúpim žiadnu knihu. Ani jedinú. A verte či nie, naozaj som to dodržala a neminula som na knihy ani cent. A znovu sa ospravedlňujem za kvalitu. 

Kúpené knihy: 
Nebojte, táto je ešte za január, ale prišla až tento mesiac. Na Better world books som nakupovala prvýkrát a musím povedať, že tá prvá skúsenosť bol vskutku veľmi dobrá a určite to nebolo posledný krát. Dorothy must die je kniha, po ktorej pokukujem odkedy som bola vo Walese a keď ju Maťa našla za skvelú cenu a v hardbacku, tak som neodolala. Som na to veľmi zvedavá. 


Darované knihy: 
Trošku som sa bola prehrabať u starkej na povale a našla som tam pár kníh, ktoré som si odtiaľ vzala, keďže o rok sa mi určite zídu minimálne k maturite. A aspoň konečne prečítam nejaké klasiky, nie len úryvky na literatúre. Detvan od Sládkoviča, Babička od Němcovej, Výber z diela od Tajovského a Deti kapitána Granta od Julesa Verna. 


Knihy na recenziu: 
Ehm, tak tých je tu teraz trošku viac. Invázia do Tearlingu je za január od Ikaru a to bolo o dosť lepšie ako jednotka, temnejšie a magickejšie. Medená rukavica, je pokračovanie Železnej skúšky a takisto to bolo akčnejšie a napínavejšie ako prvý diel. Nezabíjajte vtáčika je klasika, ktorú si chcem prečítať a dúfam, že ma bude baviť. Za všetky knihy ďakujem Ikaru. Talon som si vypýtala od Fragmentu taktiež ešte v januári, ale prišiel až teraz a som na to strašne zvedavá. Dračie oko a Dračí denník som si vypýtala od Slovartu, lebo draky everywhere! Lirael, Detektív kostlivec: Žezlo Prastarých a Katova revolúcia sú takisto knižky od Slovartu. Lirael mám prečítanú a to bolo proste úžasné a Kostlivca som takisto už prečítala a ten bol strašne šialený a vtipný a veľmi dobrý. 


Všetky spolu: 
Nečakala som až 14 kníh. Ale vyzerajú nádherne. :3

2 komentáre:

  1. Krásné přírůstky! Děti kapitána Granta jsou super, mimochodem, úlovky od babičky se mi moc líbí. Mám staré knihy ráda :) Z těch nových znám jenom Lirael, kterou jsem četla kdysi na základce a navnadila jsi mě, abych se k sérii vrátila a dočetla ji :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Deti som zvedavá, ešte som od Julesa Verna nič nečítala, tak snáď prekvapí :) Určite sa vráť, ja som si sériu neskutočne zamilovala a veľmi sa teším, keď u nás vydajú tretí diel :)

      Odstrániť