nedeľa 21. februára 2016

Kúzelná knihovníčka 2

Autorkou je Abyss

Po polroku som tu znovu s mojou knihovníčkou. Rozmýšľala som, že ju budem zverejňovať po roku, ale knihy mi pribúdajú dosť závratnou rýchlosťou, tak nakoniec som sa rozhodla takto. Ospravedlňujem sa za kvalitu niektorých fotiek, ale môj mobil fotí ako sa mu chce. Niekedy priam fantasticky a niekedy totálne zle. Predchádzajúci článok nájdete TU


Ehm, no stále tam tie knihy tlačím a tlačím, ale moc toho priestoru nezostáva. 


Tento rok som sa rozhodla, že si vytvorím čisto fantasy poličku. A voila, polička vznikla. Zľava: séria Príbeh kráľovraha + novela Pomalé skúmanie ticha, prvé vydanie Pána prsteňov: Spoločenstvo prsteňa v hardbacku, Ritmatik, ktorého som ešte bohužiaľ neprečítala, úžasná Sabriel, prvé dva diely série Stín krkavce, prvý Zaklínač: Posledné želanie, slovenské vydanie Throne of glass - čiže Trón zo skla a Koruna z temnoty, Hobit, konečne kompletný Pán prsteňov v paperbacku, piaty, šiesty a siedmy diel Hraničiarovho učňa, Železný král, Měsíční zahrady a Trnový princ a Trnový král. 


Moja milovaná Harry Potter polička sa trochu rozrástla. Takže malý Neoficiálny sprievodca Harrym Potterom, skvelé Filmové čary a Tvory a netvory, ilustrovaný Harry Potter a Kameň mudrcov, celá séria v slovenčina, celá séria v angličtine od Scholasticu, totálne mega fantastická Page to screen, séria Mariotovi dediči, Lexikón, Čarovné svety HP, Rozprávky barda Beedla, Metlobal v priebehu vekov, Fantastické zvery a ich výskyt a prvé dva diely Harryho v angličtine, tentokrát od Bloomsbury. 


Toto je moja druhá najobľúbenejšia polička, pretože sú tu absolútne skvelé kúsky a anglické knihy. :3 Takže (zatiaľ) celá séria Throne of glass, A court of thorns and roses, hore I was here, The perks of being a wallflower, We were liars, Wake, Lullaby, Peter pan a Supernatural: Nevermore. Znovu dolu: Fangirl, Red Queen, Everything everything, The Raven boys, Simon vs. the homo sapiens agenda. Hore: Irises, Dorothy must die, Ari a Dante, Frostfire, Ice kissed, Crystal kingdom a Snow like ashes. Potom absolútne nádherné vydanie Alice's adventures in Wonderland a Through the looking glass od vydavateľstva Barnes and Noble, Dedička, Prímerie, Boj o trón, Pekelné stroje, Kečupové oblaky, Vreštiace schodisko a Šepkajúca lebka a ešte chýba Dám ti aj slnko, ktoré je požičané. 


Séria Drahokamy: Rudá jako rubín, Modrá jako safír, Zelená jako smaragd, Rordanov Percy Jackson + novely The demigod files a k Bohom The demigod diaries, potom kompletný Bohovia Olympu, séria Nočný tieň, Měsíční kroniky + novela Nejkrásnější zastrčená naboku, Tak padne náš svět a Životy, ktoré sme stratili, prvé dva diely Školy dobra a zla, Potrhaná křídla, Medzi odtieňmi sivej a Zlodejka kníh. 


Tu je druhá knihovnička, kde je to tiež už dosť plné. 


Seriálový sprievodca ku Game of thrones, Nesmelý zabijak, prvý diel Jazdcov časom: Prvá misia, Chlapec Nikto, Na půl cesty do hrobu, Posol od Zusaka, Eon a Eona, Zamilovaná do anjela, Dvě zrcadla, Anna krví oděná a Dívka z nočních můr. 


Pokračuje Monument 14 a Monument 14: Nebe v plamenech, Nesmrteľná alchymista, Pravda o večnosti, Tri kroky do pekla, Nepobozkaná, Tovar, Mudrosloví urozeného pána Tyriona z Lannisterůru, dve knižky Doctora a potom klasiky: Detvan od Sládkoviča, Babička od Němcovej, niekoľko vybratých diel od Tajovského a Deti kapitána Granta od Julesa Verna a hore sú tenké knižočky z Nového času + ešte chýbajú zvyšné klasiky, ktoré sú požičané a novela k Menu hviezdy, The boy in the smoke. 


Z tohto som spravila Yoli poličku, len ešte nemám od nich dosť kníh, aby som to zaplnila. Takže Eleanor a Park, Železná skúška, Medená rukavica, Kráľovná Tearlingu, Invázia do Tearlingu, Šťastná sedmička, Nech sneží, Zostaň so mnou, Kam zmizla, skvelý Labyrint, dva diely Báb z Brooklynu a Meno hviezdy. 


Celá Upírska akadémia, pôvodná trilógia Nástrojov smrteľníkov, celá Sukuba, Etiketa a špionáž, Poklony a sprisahania, Crowfieldska kliatba, S láskou Rosie, Tweetni mi!, Piata vlna, Adaptácia, Len to nikomu nepovedz, Řekni vlkům, že jsem doma, Kam zmizla Aljaška, Legenda, My deti zo stanice Zoo, Príď sa do mnou rozlúčiť, Krycí jméno Verity, Dash a Lily, Dárek z pravé lásky a Talon, ktorý som hrozne zvedavá. 

Celkom sa to za ten polrok rozrástlo nie? 

2 komentáre: