piatok, 1. januára 2016

Rok 2015 niekoľkými slovami - aký vlastne bol?

Šťastný Nový rok všetkým! Dúfam, že ste sviatky prežili v pokoji a s rodinou alebo priateľmi a užili si Silvestra. Prvým článkom v roku 2016 bude teda zhrnutie toho minulého roka. Všetko pekné končí a niečo ďalšie začína. Pre mňa bol rok 2015 hlavne plný spomienok a skvelých zážitkov, či už tých knižných alebo tých, ktoré som prežila s kamarátmi. Január, február a marec boli typické mesiace, chodenie do školy, čítanie a staré stereotypy, ktoré mi lezú krkom, ale čo už. V apríli som sa dostala na moju prvú besedu s autorkou a to práve s Mirkou Varáčkovou, ktorá je asi najlepšia slovenská autorka a mala som možnosť stretnúť Erika Fazekaša zo Slovartu a v podstate to bol ďalší blogerský zraz. Máj a jún sa niesli v znamení radosti z prichádzajúcich letných prázdnin a posledného učenia, takisto som niekedy vtedy uzavrela spoluprácu dvoma internetovými kníhkupectvami - Pre Školy a Megaknihy. V júli konečne nastali letné prázdniny. Hneď na začiatku sa v Martine konal knižný zraz, na ktorý som s radosťou išla, pretože som mohla po pol roku znovu vidieť blogerov a spoznať niekoľko ďalších, pretože tentokrát sme sa zišli naozaj v hojnom počte. Blog takisto oslávil svoje druhé narodeniny, takisto som sa stretla s Neliss, tentokrát v Prievidzi a konečne som navštívila aj moju dobrú kamarátku v Českom Těšíne, čo bol skvelý týždeň a koniec júla som potom trávila s kamarátmi z okolia.

Potom prišiel august a už som sa sťažovala, že už len mesiac budem doma a potom zase škola. Každopádne, v priebehu augusta som si dala v Prievidzi takisto zraz s Maťou a Maggie, ktorú som konečne mohla spoznať. August inak nebol ničím moc zaujímavý a väčšinu času som znovu trávila s kamarátmi alebo so sesternicou. V septembri bol zase návrat do školy, ale ani sme sa poriadne nezačali učiť a už sme si pekne cestovali na týždňový výlet do Talianska. Bol to jeden z najlepších zážitkov, pretože ísť na dovolenku s kamarátmi je proste super. Potom sme sa teda plní spomienok vrátili do školy a znovu začal ten rovnaký stereotyp. V októbri som sa tešila na jednu vec a to bolo vydanie ilustrovaného Harryho Pottera, ktorého som si musela čo najskôr zohnať. Na november som sa tešila a trochu som sa ho aj obávala. Prišla trojtýždňová stáž vo Walese a s tým aj môj prvý let lietadlom a verte mi, bola som úplne vystresovaná, ale zároveň som sa totálne tešila. Veď som predsa znovu išla do Británie. Tie tri týždne boli asi najlepšie tri týždne tohto roku, Wrexham bol neskutočne pekný a znovu to boli tri týždne s kamarátmi, na ktoré mám tiež skvelé spomienky. Takisto som sa skamarátila s niekoľkými spolužiakmi, s ktorými som si predtým nikdy nemala čo povedať.

A potom prišiel december a s ním aj vianočná nálada, ktorú mi kazil len fakt, že nebol žiadny sneh a nemalo to teda tú pravú atmosféru Vianoc. Pripadalo mi to skôr ako jar než Vianoce. Tak či tak som si Vianoce užila, porozdávala darčeky a medzi sviatkami som sa zúčastnila aj ďalšieho zimného knižného zrazu v Žiline, kde sme sa zišli len blogeri, ktorí sa už dlhšie poznáme, takže to bol v podstate taký súkromný zraz. Najedli sme sa, nasmiali, pobehali kníhkupectvá, zakotvili v starej známej Keste, kde sa konal znovu Knižný Santa a súťaž, takže podaktorí odišli aj s darčekmi navyše. A napokon teda prišli Silvester, ktorý som si absolútne užila a som rada, že tento rok som ho mohla stráviť a osláviť s kamarátmi. Rok 2015 bol z veľkej časti naozaj skvelý a ja som rada, že som ho mohla tráviť tak, ako som ho trávila. Čo sa týka blogu, tak pribudlo pár čitateľov, za ktorých som neskutočne vďačná a vlastne celkovo vám všetkým ďakujem za to, že blog stále sledujete, aj keď články pridávam ako sa mi chce a nie vždy dodržím všetko čo sľúbim, takže často meškám s vecami. Ehm, I'm sorry for this. Dúfam, že rok 2016 bude aspoň z polovice tak skvelý, alebo dokonca ešte lepší.


2 komentáre:

  1. Som rada, že sme sa stretli na mnohých zrazoch. :) Prajem Ti krásny rok plný skvelých kníh a ďalších momentov, ktoré si užiješ ešte viac. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som rada :) Určite sa stretneme znovu na ďalších :) Ďakujem, aj tebe :)

      Odstrániť