sobota 30. januára 2016

Mesačná chvastačka - január 2016


Prvý mesiac nového roku je za nami a dúfam, že ste do roku 2016 vstúpili šťastní a spokojní. Január bol pre väčšinu študentov celkom hektickým obdobím, keďže sa uzatvárali známky a v piatok sme dostali polročné vysvedčenie. Ja som skončila s krásnymi siedmimi dvojkami a ôsmimi alebo deviatimi jednotkami, takže som absolútne spokojná. Vy ste ako dopadli? Ale dosť bolo kecov. Teraz som tu s oficiálne prvou Mesačnou chvastačkou roku 2016. Pribudlo mi krásnych 10 kníh a všetko sú to absolútne skvelé kúsky. 

Kúpené knihy: 
Tento mesiac som to s nákupmi trošku prešvihla, ale tak viete, povianočné zľavy. Prvé dve knihy, ktoré som objednala som objavila na Bookdepository za skvelú cenu a nemohla som ich tam nechať, keďže sú od jednej z najlepších autoriek a to od Amandy Hocking. Prvý diel Wake a druhý diel Lullaby, ktoré vyzerajú absolútne krásne. Už sa teším, keď to prečítam. Na ďalší deň po tomto nákupe dali do zľavy ďalšie autorkine knihy, takže som si dokúpila druhý diel série Frostfire a to Ice Kissed. Som úprimne zvedavá, ako bude príbeh stopárky Bryn pokračovať. A do tretice všetko dobré, BD znovu prekvapilo a objavila som tam dve knižky za skvelú cenu. Nádherné vydanie Alice's adventures in Wonderland and Through the looking glass od Barnes&Noble som objavila náhodou a nemohla som ho tam nechať. Alicu si chcem prečítať už hrozne dlho, takže konečne mám možnosť, ešte aj v takom úžasnom vydaní. A druhou knihou je Peter pan v ďalšom totálne úžasnom vydaní. Peter pan je jedna z mojich najobľúbenejších rozprávok a som rada, že si ho konečne prečítam, nie v tom Disney rozprávkovom vydaní, ale v takomto a ešte aj v originále. Asi v stredu mi Maggie napísala, že sa mám pozrieť na abcknihy.sk, že tam majú v zľave Hraničiarovho učňa. Pôvodne som mala v košíku 6 kníh, ale nakoniec som teda skončila len s dvomi. Takže Čaroděj na severu a Obléhaní Macindawu. Už sa strašne tešííím! 


Darované knihy: 
Ánoooo,  boli aj darčeky. Prvú knihu mi kúpila Maťka ako predčasný darček k narodeninám (ktoré mám v máji), keďže bola za tú skvelú cenu. Takže tretí diel série Frostfire: Crystal kingdom. Konečne mám komplet sériu. A veď viete, bolo vysvedčenie a naši mi teda kúpili Korunu z temnoty. Je mi fuk, že mám tú sériu v angličtine. Je taká skvelá, že ju chcem mať aj v slovenčine. Ako Harry Potter. 


Knihy na recenziu: 
Keďže vydavateľstvá a kníhkupectvá majú po Vianociach menší spánok, tak mi pribudla len jedna knižka, ktorá je ale to najlepšie, čo mi pribudnúť mohlo, lebo sa na to teším už dobre dlhú dobu. A je to pokračovanie jednej z najlepších fantasy sérií. Takže Pán věže, pokračovanie série Stín krkavce. Včera, hneď ako prišla som ju začala čítať. Dúfam, že bude tak mega ako jednotka. 





Všetky spolu: 
Mám tu naozaj neskutočne skvelé kúsky.


6 komentárov:

  1. Všechny vypadají úžasně, ale ten Peter Pan je prostě boží! Pána věže už mám také doma, tak snad to bude alespoň stejně dobré jako ten první díl (ne-li lepší) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež dúfam, že Pán věže nesklame :) Lebo je to naozaj neskutočná séria a bola by som nešťastná, keby ma dvojka sklame :)

      Odstrániť
  2. Hraničářova učně mám moc ráda :) Měla bych si ho přečíst znovu abych se mohla pustit i do dílů, které jsem zatím nečetla :)
    Krásné přírůstky do knihovny, přeji příjemné čtení a moc se těším na recenze :)
    http://fiamorisrunning.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hraničiarov učeň je strašne super séria :3 ja som zatiaľ čítala prvých 5, ale snáď sa postupne dostanem ku všetkým :)

      Odstrániť
  3. Krásne, krásne knihy :) Jednoznačne najviac závidím Alicu - milujem ten príbeh a toto vydanie je fakt krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :3 Ja som Alicu ešte nečítala, ale teraz ju už určite prečítam, lebo naozaj vyzerá úžasne :)

      Odstrániť