sobota 2. januára 2016

Mesačná chvastačka - december 2015


Rok 2015 skončil a včera som napísala zhrnutie, ktoré boli viac osobné, ako knižné. Takže tu je niečo málo z toho knižného: prečítala som 90 kníh, aj keď mojim pôvodným cieľom bolo 100, ale mesiac som stratila výletmi, takže to tak úplne nevyšlo. Snáď budúci rok. Do mojej knižnice mi pribudlo cez 90 kníh a teraz zúfalo nemám takmer žiadne miesto a deptá ma to. A veľkú čítaciu výzvu som ako tak splnila, takže to som takisto celkom spokojná. December bol bohatý na knihy a pribudli mi naozaj nádherné kúsky, z ktorých sa teším ešte teraz. 

Kúpené knihy:
Prvú knihu, ktorú som objednala ešte keď som bola vo Walese, bola Everything, Everything, ktorá bola veľmi zaujímavým čítaním, ale neohúrila ma tak ako ostatných. K druhej knižke som sa dostala neplánovane. Bola som v Priore a keď som tam videla Životy, ktoré sme stratili za 3€, tak som to tam proste nemohla nechať. A je detail, že jednotku mám doma v češtine. A z poslednej knihy som bola úplne najviac nadšená, lebo je proste dokonalá, obrovská, ťažká, ale stále dokonalá. Hovorím o knihe Harry Potter: Page to screen, čo je niečo ako omnoho rozsiahlejšie Filmové čary a už sa teším, keď ju prečítam. Ale naozaj vyzerá dokonalo. 


Darované knihy:
Tentokrát ich je tu najviac, ale veď viete, boli Vianoce. Od rodičov som dostala 5 kníh a to sú: My deti zo stanice Zoo, čo bolo veľmi zaujímavé čítanie, Legenda, ku ktorej sa dostanem hádam čo najskôr, Kam zmizla Aljaška, ktorá ma neskutočne prekvapila a mne sa noazaj páčila, Pán prsteňov: Návrat kráľa, čiže mám konečne komplet sériu a Zaklínač: Posledné želanie (zabudla som odfotiť, takže dolu na samostanej fotke), ktorú práve čítam a naozaj sa mi páči. Najlepšie na tom bolo, že tie knihy boli prekvapenie a ja som vôbec netušila, čo dostanem. Dala som im zoznam a oni niekoľko kúpili. Od brata som dostala The Raven boys, na ktorú som hrozne zvedavá. Knihy Dárek z pravé lásky a Crowfieldska kliatba som si kúpila na zraze ako darček od starkej. Na Dárek sa neskutočne teším a na Kliatbu som úprimne zvedavá. Krycí jméno Verity som dostala od Maťky k Vianociam. Po tejto knihe pokukujem od vydania, takže som hrozne rada, že mi ju Maťka dala. A posledné sú zase knihy z Nového času, ktoré asi mamine ostali v obchode, tak mi ich doniesla a sú to: Zločin lorda Artura Savila a Legenda o Ospalej diere



Knihy na recenziu: 
Tentokrát len jedna a to ešte za november, len prišla v decembri. A to sú skvelé Kečupové oblaky, ktoré ma neskutočne očarili. Za knižku ďakujem vydavateľstvu Slovart. 


Všetky spolu: 

4 komentáre:

  1. Uuuu, the Raven Boys je super! Ale ja som fakt rada, že som jednotku čítala v češtine a nie po anglicky, lebo niektoré veci by som vôbec nepochopila. Až ostatné som dala v angličtine a to už bolo fajn.
    Odporúčam ti pred čítaním pozrieť na nete, čo sú ley-lines :D :D aby si sa potom pri čítaní nečudovala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V češtine sa mi to nechcelo zháňať, tak dúfam, že zvládnem v angličtine. Oh vďaka, určite si to teda pozriem potom :D

      Odstrániť
  2. Kečupvá mračna jsou výborná a Verity je tak u mě půl na půl:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kečupové oblaky sú neskutočne super :) A na Verity som hrozne zvedavá :)

      Odstrániť