sobota 26. decembra 2015

Narodeninovo-vianočno-akákoľvek súťaž - výhercovia


Ja viem, ja viem. Súťaž mala byť vyhlásená už 14. a knihy mali byť poslané už 15. ale trochu mi moje plány nejak nevyšli. Posledné dni som zas bola chorá a nedostala som sa k počítaču, ale teraz som tu. Dúfam, že mi to prepáčite a odpustíte a poďme teda na to, kto vyhral. Vaše odpovede boli naozaj zaujímavé a dostala som celkom dosť odporúčaní, ale vyhrať môže len jeden. No, v tomto prípade dvaja. Výhercov znovu vyberal starý dobrý random.org. Takže tu sú: 

Knihu Tell the wolves I'm home získava

č. 4 - Nataša Bôžiková

A novinku od Mirky Varáčkovej Len to nikomu nepovedz získava

č. 5 - Patrícia 

Obom dievčatám gratulujem! A keďže som šikovná a zabudla som si pýtať e-maily, tak obe výherkine prosím, aby sa mi ozvali. Či už do správy na stránku blogu alebo na mail: natychuda@gmail.com. A ostatní nezúfajte, súťaže ešte budú.

6 komentárov:

  1. Dievčatám gratulujem. :)
    A tiež dúfam, že tebe, Nati, je už lepšie a že si sviatky užívaš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už áno :) Už som sa odpútala od posteľného života a už som viacmenej v pohode :) Ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Jeeeej ja som vyhraaaalaaaaa :DD Ďakujeeeeem :3
    E-mail: bozikovanatasa9@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gratulujem a nemáš zač :D Hneď ti idem napísať mail :)

      Odstrániť
  3. Jeeejko, moc ďakujem ♥
    E mail- patriciatallova00@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť