utorok, 1. decembra 2015

Narodeninovo-vianočno-akákoľvek súťaž


Ehm, viete, narodeniny mal blog už v júli. Takže, nezabite ma, ale stále som sa nedokopala k tomu, aby som odštartovala súťaž. Ja viem, už je december. A preto som sa rozhodla, že to bude kombinovaná súťaž. Dve by sa mi aj tak robiť nechcelo. A dvaja z vás sa budú môcť tešiť z vianočného darčeku navyše. Jednu cenu som venovala jam ktorá je anglická a naozaj fantastická knižka a druhú knižku mi poslalo vydavateľstvo Slovart (aj preto som sa rozhodla konečne spraviť tú súťaž, nech mi to tu doma neleží), ktorému touto cestou veľmi pekne ďakujem. Takže ceny sú nasledovné:

 

Pravidlá:
  • mať slovenskú doručovaciu adresu
  • zúčastniť sa môžete len raz (duplicitné vstupy mažem spolu s prvým)
  • súťaž trvá do 14.12. 2015 do 12:00 (ešte v ten deň vyhlásim víťazov a na druhý deň knihy pošlem)
Do komentára mi napíšte odpovede:
1. Ktorú knihu chcete v prípade výhry?
2. Keď už sú tie Vianoce, tak mi odporučte nejakú vianočnú knihu a napíšte prečo by som si ju mala prečítať. 
3. Ako sa chystáte tráviť vianočné prázdniny a celkovo sviatky?

Bonusové vstupy:
1. meno, pod ktorým ma sledujete cez GFC a FB (+2)
2. meno, pod ktorým sledujete vydavateľstvo Slovart na FB (+1)

Tak snáď sa vám ceny páčia a zapojí sa vás čo najviac. Samozrejme, ešte pridám nejaké drobnosti a záložky a knižky vám prídu zabalené vo vianočnom papieri, tak snáď počkáte do 24. a otvoríte ich až pod stromčekom. 


6 komentárov:

  1. 1. Tell The Wolfs I am Home
    2. Nemám vyslovene vianočnú knihu, väčšinou sa vraciam k starým klasikám ako Harry Potter. Odporúčať by som ti však mohla trilógiu od Deborah Harkness - Príbeh čarodejnice.
    3. S rodinou, priateľom a kamarátmi, ísť niekam lyžovať, učiť sa a samozrejme aj čítať :D

    FB - Janka Casion Kolenová

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. Tell The Wolfs I am Home
    2. Špeciálne vianočnú knihy nikdy nemám. Cez Vianoce čítam knihy, ktoré som doteraz nestihla prečítať, alebo tie, čo som dostala. :) Ale tak môžem ti odporúčiť Denník Anny Frankovej, ktorú som práve dočítala a je úžasná. Na zamyslenie aké to muselo byť, skrývať sa skoro 2 roky v malých priestoroch so 7 ľuďmi. Och a stále som verila, že to nedopadne tak ako to dopadlo :( ale nie je to len pochmúrna kniha, sú tam aj veci nad ktorými sa dá zasmiať a Anna už v takom malom veku písala úplne perfektne. :)
    3 Samozrejme s rodinou, chcela by som dať nejaký výlet vlakom s kamarátmi a proste si oddýchnuť od školy. Už odpočítavam dni do prázdnin :D uf

    1.obe Martina Fraňová
    2. Martina Fraňová

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1. Je mi to úplne jedno :D rada by som si prečítala čosi od slovenskej autorky, ale milujem knihy v angličtine :D
    2. No Vianočné mi napadajú len Nech sneží a Dash & Lily :D obe sú také pekné sviatkove. proste presne určené na Vianoce, aj keď nejaké geniality to tiež nie sú :D také v pohode :D Inak mne najviac Vianoce pripomína Harry Potter napríklad :D taže toho ti odporúčam :DD
    3. No s plačom asi :( :D lebo si ich ani neužijem, keďže ma čakajú skúšky :( prvé skúšky :( hrozné skúšky. ako možno si užijem večeru a darčeky ale potom učenie učenie a mučenie :((

    GFC - Foxy
    FB - Denisa Lesniaková

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 1. Mňa poteší, kotrákoľvek :D Nie som veľmi vyberavá, obidve sú na mojom To-read liste, takže.... :D
    2. Hmmm no, takže ako tak rozmýšľam a rozmýšľam, tak ma napadá, že by si mohla skúsiť Percet Chemistry, síce to nie je Vianočné, ale mne sa celkom kniha pozdáva, dá sa pri nej skvelo odreagovať, aj keď je to už ohraná téma :D
    3. S otcom máme tradíciu, že každé Vianoce pozeráme staré rozprávky/filmy a hľadáme v nich chyby, pričom sa napchávame všetkým, čo mama pripravila v kuchyni, bohužiaľ tento rok bude musieť byť v práci :( Takže pravdepodobne budem zalezená v izbe čítať si poprípadne budem sa preklikávať videami na youtube, kým otec nepríde, aby sme si potom celá rodina zasadli k stolu navečerali sa a porozprávali :)

    GFC a FB: Nataša Bôžiková

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1. Veľmi by ma potešila kniha Len to nikomu nepovedz, keďže sa na ňu chystám, veľmi by ma potešila :)
    2. Nejako ma nenapadá kniha s vianočnou tématikou, ale Vianoce si neviem predstaviť bez knihy Eleanor a Park. Teším sa ako asi ju opäť prečítam pri čaji ♥
    3. Vianoce bez sánkovačky, guľovačky a stavania snehuliaka neexistujú. Takisto MILUJEM pozerať vianočné rozprávky, počúvať koledy a čítať knihy. Takisto to bude aj tento rok :)
    GFC- Patrícia FB: Patrícia Tallová

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 1. Neviem sa rozhodnúť len pre jednu, obe ma totiž lákajú rovnako, takže mne je to v podstate jedno, potešila by ma hociktorá z nich. :)
    2. Vyslovene vianočnú knihu som ešte nečítala - nechápem síce, ako je to možné, keďže ich nevlastním práve málo, ale očividne je. Minulý rok som však v období Vianoc čítala knihu Storm od Brigid Kemmerer a veľmi sa mi páčila, takže ja by som ti odporučila tú. :)
    3. Tak Vianoce budem určite tráviť s rodinou a relaxovať budem pozeraním rozprávok a vianočných filmov, ako je napríklad Sám doma, pretože tento film k Vianociam jednoducho patrí. A na prázdniny mám už toľko plánov, že si na všetky teraz ani nespomeniem, no v prvom rade chcem čítať, písať, potom by som tiež rada šla niekam s kamarátkami a jednoducho si chcem aspoň na nejaký čas oddýchnuť od školy. :)
    GFC: Lulu
    FB: Lucíík Kupkovičová

    OdpovedaťOdstrániť