sobota 3. októbra 2015

Mesačná chvastačka - september 2015

Autorkou je Judit

Prvý mesiac školy je za nami a ja už zase zastávam názor, že to tam neznášam a že by sa zišli ďalšie prázdniny. Ehm, september bol celkom dobrý, týždeň som strávila v Taliansku (článok nájdete TU), čo som si fakt užila a potom som sa zase vrátila do starej rutiny typu: ráno vstať, presedieť tých 6-7 hodín v škole, prísť domov, čítať/pozerať/whatever, tváriť sa, že sa učím, ísť spať. A stále dookola. Takže ako vidíte, vôbec nie som spokojná. To je fuk teraz aj tak. Čo sa týka kníh, tak som nečítala tak veľmi, ako som chcela, ale tak nevadí no. Prežila som. A teraz sa idem aspoň chvastať. 

Kúpené knihy: 
Naty tento mesiac moc nenakupovala. Som spokojná, že som neminula všetko, čo mám, pretože nestíham čítať to neprečítané, čo tu stojí už dlho a rekordne rýchlo sa mi plní miesto v knižnici, čo je veľmi zlá vec, pretože už na tých knihách fakt budem asi spávať, ako ich nebudem mať kam dať. Ehm, asi najdlhšia veta na svete. Keďže hneď 1. septembra vyšla kniha, na ktorú som sa neskutočne tešila, pretože je to pokračovanie mojej obľúbenej série, tak som určite musela utratiť tie peniaze na ňu. Takže Queen of Shadows, ktorá vyzerá perfektne a je perfektná a úžasná a je to štvrtý diel Throne of Glass. Včera v noci som ju dočítala, zajtra bude recenzia. A druhá knižka bolo veľmi spontánne rozhodnutie. Určite ste už trošku zaregistrovali, že som totálne závislá na seriáli Supernatural. A tak som si objednala knihu Supernatural: Nevermore. Tieto knižky jednoducho idú medzi niektorými epizódami seriálu, no a ja, ako pravý závislák som si ju nemohla nechať ujsť. A hneď som ju aj prečítala, ale nechcelo sa mi písať recenziu....takže nebude. :D


Vymenené knihy: 
Tento mesiac sa trošku darilo. Návrat z temnoty som vymenila s Baškou za Kde hvězdy stále září. Aspoň mám darček pre kamarátku k narodeninám. Samozrejme, po tom, čo to prečítam. Železného krála som chcela už hrozne hrozne dlho, takže konečne. Viete, posledný mesiac ma niečo posadlo a povedala som si, že si konečne zoženiem Pána prsteňov domov. Ehm, tak tu je Hobit a už mi chýba len tretí diel Návrat kráľa a mám to všetko. 


Darované knihy: 
Ehm, v októbri mám meniny. A Maťa mal v septembri. Tak sme sa dohodli, že ja jej dám Red Queen a ona mi dá Měsíční zahrady. Íííp! Som z toho totálne nadšená, lebo už dlho si chcem prečítať Malazskú knihu padlých. Takže, tento mesiac sa k tomu dostanem. Yaaay! V Novom čase znovu vychádzajú tie tenké knižočky, tentoraz slovenská klasika. A mamka teda kupuje Nový čas, takže mi vždy daruje tie knižočky. To sú: Keď báčik z Chochoľova umrie, Statky - Zmätky, Zmierenie alebo Dobrodružstvo pri obžinkoch a Rysavá jalovica. Hej, Naty sa konečne rozhodla aspoň trochu čítať klasiku. A k maturite sa to raz bude hodiť. 


Knihy na recenziu: 
Tento mesiac dve. Obe od e-shopu Pre Školy. Viac by som asi ani nestihla. Prvú knihu S láskou Rosie, som čítala v Taliansku, no ale dostala som sa len do polky. Nebol čas no. A druhá kniha prišla len nedávno, ale strašne som sa na ňu tešila. Príď sa so mnou rozlúčiť je novinka od CooBoo a Cynthie Handovej a ja som na to strašne zvedavá. Po piatej vlne idem na to. 


Všetky spolu: 
Myslím, že to je tak akurát. V októbri toho bude trochu viac. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára