sobota, 31. októbra 2015

Mesačná chvastačka - október 2015


Október u mňa nebol na knihy až tak bohatý. Teda bol, ale nie počtom. Do knižnice mi pribudlo 6 kúskov + 2 ďalšie tie tenučké klasiky z Nového času. A čo sa týka čítania, tak to bolo omnoho lepšie ako v septembri, ale stále nie som úplne spokojná. A uvidím, ako to bude v novembri so všetkým, keďže idem na tri týždne na stáž do Walesu, tak netuším, či tu niečo pribudne alebo zostane blog pustý. Uvidíme, aký tam bude internet. Prekvapivo som za október nekúpila ani jednu jedinú knižku, čo sa mi už pekne dlho nestalo, ale za to som mala meniny, takže som dostala pár úžasných kúskov. 

Darované knihy: 
Ako prvé mi mamina dala tie dve z Nového času a to sú: Ženský zákon a Kocúrkovo alebo Len aby sme v hanbe nezostali. A potom mi rodičia kúpili dve knihy, ktoré som chcela už strašne strašne dlho a keby mi ich nekúpia oni, tak si ich určite objednám sama. Prvá je The Assassin's blade od Sarah J. Maas, čo je novela k Trónu zo skla, kde je 5 príbehov, ktoré sa stali ešte pred udalosťami v jednotke a pred Endovierom, takže sú to príbehy, keď bola Celaena ešte stále najznámejšou Adarlanskou vrahyňou. Neskutočne sa na to teším! Druhou knižkou je Frostfire od Amandy Hocking. Túto knihu som takisto chcela strašne dlho, pretože autorkina séria o Tryloch bola skvelá, takže teraz sa chystám zohnať si všetky knihy od autorky (už bolo načase). A má to neskutočnú obálku. A posledný, najúžasnejší a najskvelejší darček je nové ilustrované vydanie Haryho. Yayyy! Mala som neskutočnú radosť a tá kniha vyzerá totálne perfektne! 


Knihy na recenziu: 
Tento mesiac sa činil Slovart. Konečne vyšla dlhoočakávaná novinka Dám ti aj slnko. Táto kniha bola totálne perfektná, úžasná a neskutočná a vy si ju proste prečítajte. Viac sa dočítate TU. Už v septembri (?) vyšlo pokračovanie jednej série o duchoch a ja som sa na to strašne tešila. Takže ďalší prípad agentúry Lockwood a spol. je Šepkajúca lebka. Zrejme ju začnem čítať dnes večer, keď už je ten Halloween, tak nech sa trochu bojím. A posledná kniha je od e-shopu Pre Školy a je to pokračovanie jednej skvelej série, ktorej u nás vyšli len 4 diely. Áno, hovorím o sérii Hraničiarov učeň a jej piaty sa volá Výkupné za Eraka. Už sa na to teším a zrejme to prečítam ešte tento týždeň.


Všetky spolu:
Nie je ich moc veľa, ale ja sa zo všetkých tak strašne teším, takže mi to vôbec nevadí. Ale v novembri toho bude určite viac. Veď uvidíte. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára