utorok, 1. septembra 2015

Mesačná chvastačka - august 2015

Autorkou je Judit

Bože, tie prázdniny tak rýchlo ubehli. Chytá ma z toho depka, lebo zajtra už zase do tej pekelnej budovy. Vôbec z toho nie som nadšená. Takže vám želám zajtra veľa šťastia. V auguste to bolo s knihami celkom dobre, takže ja som úplne spokojná. A konečne som dnes nafotila Kúzelnú knihovničku, takže zajtra alebo vo štvrtok pribudne. Asi všetko, čo som chcela. 

Kúpené knihy:
Narozdiel od minulého mesiaca sú len tri. Za čo som fakt rada, pretože všetky som zohnala za fantastické ceny. Na bazoši som našla jednu knihu za 3,50€. No a neberte to, hlavne, keď si chcete skompletizovať sériu. Takže prvou knihou je Pán prsteňov: Dve veže. Za tú cenu je fakt v dobrom stave a už sa teším, keď ju prečítam, lebo film je práve druhý diel môj najobľúbenejší. Keď už som zohnala toto, tak som si povedala, že by nebolo zlé zohnať aj prvý diel v paperbacku, keďže ja ho mám doma v hardbacku. A tak som za ďalšiu skvelú cenu kúpila knihu Pán prsteňov: Spoločenstvo prsteňa, ktorú som už aj prečítala. A poslednou knihou je kniha Baby z Brooklynu: Pia, ktorú som takisto zohnala na bazári za skvelú cenu. Recenziu nájdete TU


Vymenené knihy: 
Keďže som sa rozhodla zbaviť sa viacerých kníh, tak sa mi ich podarilo pár aj vymeniť. Teda vlastne dve. Obe som vymenila s Marry. Na Ritmatika počuť všade samú chválu, takže pri tom som neváhala ani minútu. A kniha Nesmrteľný alchymista ma k sebe vždy niečím ťahala, tak som vzala aj tú. Na obe som zvedavá, takže snáď sa k nim čoskoro dostanem. 


Knihy na recenziu: 
Eh, tak tých je tento mesiac viac, než dosť. Prvá prišla kniha Baby z Brooklynu: Angie, ktorú mi poslalo vydavateľstvo Slovart. Prišla mi slabšia, ako prvý diel, ale aj tak skvelý. Recenzia TU. Ďalšia kniha, ktorá mi prišla je pokračovanie knihy Ak zostanem, čiže Kam zmizla, ktorá je písaná z pohľadu Adama a znovu bola absolútne fantastická. Za ňu ďakujem vydavateľstvu Ikar, mimochodom to je ešte júlový recenzák, ale vyšla až na konci mesiaca, takže prišla teraz. Recenzia TU. Šepotání má úžasný námet, ale už horšie spracovanie, takže som bola dosť sklamaná. A tá obálka je nádherná. Za knižku ďakujem e-shopu Pre Školy. Recenzia TUVražedná léčba je tretí diel úžasného Labyrintu a malo to naozaj skvelý koniec. Dashner mi vyrval srdce z hrude. Naozaj. Recenzia je už napísaná a v najbližších dňoch ju zverejním. Za knihu ďakujem e-shopu Megaknihy. 


A posledným, asi najlepším úlovkom tohto mesiaca, za ktorý som neskutočne vďačná Slovartu, je kniha Harry Potter: Tvory a netvory. Tá kniha je božská a absolútne dokonalá a pre fanúšikov Harryho ako stvorená. Toto musíte mať, pretože tie ilustrácie sú nádherné a celkové spracovanie je dokonalé. Recenzia bude tiež v priebehu tohto týždňa. 


Všetky spolu: 
No nie sú nádherné? 


6 komentárov:

  1. Naozaj nádherné kùsky! :)
    Labyrint.. teším sa, keď už konečne vyjde v slovenčine druhá a tretia časť!
    Tvory sú brutálne ♡ musím si ich kúpiť! Asi to bude darček odo mňa pre mňa k narodeninám!
    Kam zmizla bola podla mňa lepšia ako Zostaň so mnou :) adam mi viacej sadol.
    Po Ritmatikovi už dlhšie tùžim :) a po Pánovi prsteňov taktiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tvory sú nádherné, to si určite zožeň :) Mne sa obe strašne páčili :) Na Ritmatika som zvedavá a Pán prsteňov je proste klasika :)

      Odstrániť
  2. Krásne kúsky :)! Šepotání by som si strašne chcela prečítať. Dúfam, že sa k tomu dostanem v blízkej dobe, pretože už riadne dlho ma to láka :D. Harry Potter tvory a netvory vyzerajú byť úplne perfektné a keďže Harryho milujem mala by som si to zohnať čo najskôr :). Inak teraz ti aj trocha závidím, že si čítala Labyrint v Češtine a tak už vieš koniec. Ja sa ešte načakám :D... Ale aspoň že druhý diel vychádza tak rýchlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Šepotání bolo dosť sklamanie, ale možno sa ti bude páčiť :) Tvory veru sú perfektné, takže zháňaj :) Ja by som si to kľudne dala odznova Labyrint :) Ale dočkáš sa neboj :)

      Odstrániť
  3. Veľa super kníh, Pána prsteňov by som tiež chcela mať doma :-) Šepotání akurát začínam čítať, tak som zvedavá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja som ho už dlho chcela, ale nikdy som sa nemohla dokopať k tomu, aby som ho zohnala :D Som zvedavá, čo povieš :)

      Odstrániť