utorok 29. septembra 2015

Blogtour...Alebo autori zasypaní otázkami - výhercovia

Ja viem, ja viem. Toto som sem mala pridať pred deviatimi dňami. Znovu sa nejdem vyhovárať na okolnosti, pretože času som mala dosť, ale vôbec sa mi to nechcelo napísať, ale keďže na blogu už týždeň nič nebolo a tí výhercovia by si zaslúžili vedieť o tom, že vyhrali, tak som sa konečne dokopala k tomu, že som to napísala. Zišlo sa mi celkom dosť odpovedí a niektoré boli fakt milé. Odporučili ste mi dosť zaujímavých kníh, na ktoré sa určite raz pozriem, keďže naozaj padali chvály. Ale dobre, už poďme k tým výhercom. 


Ceny sú hore. Neviem ako, ale nejako ich rozdelím a proste sa nechajte prekvapiť ako. A niektoré ešte budú v narodeninovej súťaži (ktorá mala byť už v júli, ale som lenivá, veď viete). Samozrejme, tie čo zostanú. Pomohla som si milým a pekným random.org a vyhrávajú teda dvaja ľudia: 

Rea 
(adkacing.....@gmail.com)


Foxy
(d.lesnia....@centrum.sk)

Dievčatám dnes alebo zajtra napíšem mail a potom majú 48 hodín na odpoveď. Ak nie, tak vyberám niekoho iného. Resp. random vyberá. Takže gratulujem a dúfam, že budem mať znovu možnosť zapojiť sa do nejakého takéhoto projektu, pretože autori sú skvelí a dozvieme sa niekedy veľmi zaujímavé informácie. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára