nedeľa, 9. augusta 2015

O tom, ako ma leto uberá o sily

Už dlho som nepísala článok, v ktorom sa sťažujem, tak vám (a mne) plním prianie a prichádzam sa sťažovať. Viete, na začiatku leta som si hovorila, že toto leto bude iné, ako tie predchádzajúce. Napíšem vám v bodoch, aké boli moje plány:
1. Čítať veľa, čítať často
2. Nečítať tak veľa, že budem len sedieť doma celé dva mesiace
3. Nebyť len doma celé dva mesiace
4. Byť aj s kamarátmi
Well....posledné tri body som splnila. Viacmenej. A tu nastáva ten problém. Nečítam. Tá neskutočne únavná horúčava ma tak unavuje a nudí a normálne mám pocit, že mi zakazuje čítať, pretože za júl som prečítala len 7 kníh a to sú prázdniny. Ako sorry, ale takto pred rokom som mala prečítaných za júl 13 kníh. A ono to nie je o tom, že nemám čas. Pretože ja ten čas mám. Na rozdávanie, ale nech robím čokoľvek, nečítam. A to ma štve. Áno, som spokojná, že nie som len doma, že naozaj niekam chodím, že naozaj trávim čas s kamarátmi a aj s knižnými blogermi. Resp. zatiaľ len zraz v Martine a v júli došla Neliss do Prievidze za mnou. Štve ma, že som sa nedostala na zraz do Bratislavy, ale tak hádam nabudúce. A najhoršie na mojom nečítaní je, že stále sa mi kopia knihy. Veľké hŕby kníh, ktoré netuším kedy prečítam a moja knižnica praská vo švíkoch. Doslova! Fakt, už to nemám kam pchať a nová knižnica sa mi sem nezmestí, takže musím počkať, kým sa presťahujeme a to ani srnka netuší kedy bude. Ako to tak vidím, tak budem na tých knihách aj spávať. A aby toho nebolo málo, tak už viac ako týždeň čítam Heir of Fire a ešte nie som ani za polkou.

Ono je to úplne mega fantastické. Celaena je neskutočná, Rowan mi síce lezie na nervy, ale už som sa preniesla z toho, že ho nenávidím na to, že ho už len nemusím. Takže do konca knihy si ho možno aj obľúbim. Ale Chaol, ľudia, Kapitán stráže sa mi čím ďalej, tým viac páči. Je úžasný. Neskutočne. A Dorian, no, som celkom zvedavá, ako to s ním dopadne, pretože sa dejú fakt zaujímavé veci. Tak mi povedzte, prečo sakra takýto skvost nečítam?! Asi som sa zbláznila alebo čo. Pri tej knihe mi dochádzajú moje farebné lepítka, čo sa mi nestalo, takže ako mi jedna osoba na GR povedala, zrejme budem musieť doplniť zásobu. Lebo, proste lebo je to totálne fantastické. A ak váhate, či si to prečítať, keď to vyjde u Slovartu, tak neváhajte.  Jednoducho si to zožeňte a prečítajte, lebo tá séria za to stojí. Fakt.
Moje myšlienky sú posledné dni zmätené, takže to skákanie od jednej veci k druhej si nevšímajte. Zámer tohto článku hádam pochopíte. A užívajte si leto, lebo mňa už chytajú depky z toho, že o chvíľu končia prázdniny. A ja som nič neprečítala.

2 komentáre:

  1. Já v tom vedru také nezvládám moc číst. Většinu času sedím a přemýšlím, kde bych se zchladila :D Takže naprosto chápu! :) A ono nemá cenu se do čtení nutit. Až jednou (snad) přijde bouřka, jsem si jistá, že zalezu pod deku a budu otáčet stránku za stránkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hrôza toto teplo :D Ale už som sa konečne rozčítala, takže už som zas na normálnej vlne. :D

      Odstrániť