štvrtok 16. júla 2015

The Unpopular Opinion Tag

Vzhľadom na to, že tu už dlho nebol tag a že ma Neliss nominovala, tak som sa rozhodla aspoň pre tento jeden. Ten druhý možno niekedy inokedy. A nominovať nebudem nikoho konkrétneho. Kto chcete, tak ho spravte.

1. Populárna kniha alebo séria, ktorú nemáš rada
Za mňa sú to určite knihy od Johna Greena. Ani jedna z tých, čo som zatiaľ čítala ma neočarila tak, ako ostatných. A nie som si istá, či od neho ešte niečo čítať budem.

2. Populárna kniha alebo séria, ktorú jednoducho miluješ a ostatní ju nemajú radi
Asi séria Nočný tieň. Väčšina skončila už pri prvej časti, ale ja mám tú sériu proste neskutočne rada. Fascinujú ma vlci a Calla aj Shay sú skvelí. Takže zrejme ona.

3. Ľúbostný trojuholník, v ktorom hlavná postava skončila s niekým iným, ako ste chceli
Ako sa tak kukám po mojej knižnici, tak mi do očí padla Dedička. Čiže Wendy/Finn/Loki. Ja som tak strašne chcela aby to dopadlo inak. Autorke toto asi nikdy neodpustím.

4. Populárny knižný žáner, ktorý stále nechápeš a nemáš rada
Tu súhlasím s Neliss. Určite sú to erotické romány. Nechápem, čo na nich vidia, nechápem ako môže niekto čítať o tom, ako s prepáčením stále je*ú. Ale ok, veď  nech to čítajú. Ale nikdy to nebudem chápať.

5. Obľúbená postava, ktorú nemáš rada
Simon z Nástrojov smrteľníkov. Nechápem, čo na ňom všetci vidia. Je to neskutočný, ufňukaný idiot. Dúfam, že zomrie.

6. Populárny autor, ktorého stále nemáš rada
Tak u mňa je to asi Jo Nesbo. Čítala som od neho jednu knihu a tá ma neočarila tak, ako ostatných. A neviem, či chcem čítať aj niečo ďalšie.

7. Populárna séria, ktorú si vôbec nechceš prečítať 
Asi Hra o tróny. Donedávna som veľmi chcela, ale teraz už ma to nejako prešlo. Teraz mi zrejme stačí len seriál.

8. Filmové spracovanie, ktoré máš radšej ako knihu
Asi Hry o život. Knihy boli fajn, ale miestami mi prišli dosť nudné. Ale filmy sa mi fakt páčia. Teda minimálne jednotku mám fakt rada, tie ostatné trošku menej, ale stále viac ako knižky.

2 komentáre:

  1. Tak u Greena na tom jsem podobně. Jakože nevadí mi, ale že bych si jeho knihy chtěla nějak strašně moc přečíst, tak to asi ne...

    Jo Nesbovu tvorbu ještě nemohu komentovat, protože jsme od něj nic nečetla, ale jako čtenář krimi bych se na něj chtěla vrhnout. :)

    Souhlasím s tebou ale u Hunger Games, ty se mi také líbíli více než kniha...alespon ten první díl, co jsem četla :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak čítaš krimi, tak sa ti myslím, že bude páčiť. :) Ja som čítala všetky, ale celkovo ma filmy bavili viac :)

      Odstrániť