piatok 31. júla 2015

Mesačná chvastačka - júl 2015

Autorkou je Judit

Neverím tomu, že prvý mesiac prázdnin tak rýchlo ubehol. A ja som prečítala ešte menej kníh, ako keď je škola. Ja viem, predvčerom som vám sľúbila recenziu, ale nevydalo, takže možno dnes alebo zajtra. S Maggie pripravujeme ďalší blogtour, nepoviem vám ku akej knihe, nechajte sa prekvapiť. A aj napriek tomu, že som nečítala, tak som absolútne spokojná s tým, ako som tento mesiac trávila. Knižný zraz v Martine, Neliss prišla do Prievidze, bazén, týždeň v Česku a sesternica. Páči sa mi to. A aj keď som nečítala veľa, tak mi veru veľa kníh pribudlo. 

Kúpené knihy: 
Ehm, no viete na bux.cz bol výpredaj. A keď už som išla do tých Čiech, tak som to proste nemohla nechať nepovšimnuté. Ale ešte predtým som na zraze od Nathaly kúpila Piatu vlnu. Konečne!!!! Tak veľmi som bola na túto knihu zvedavá, teda stále som, takže sa teším, keď sa do nej konečne pustím. No a tá objednávka. Tam bolo celkovo 5 kníh. Keďže prvý diel Monumentu 14 mám doma (neprečítaný, samozrejme), tak som za tých asi 80 kč kúpila aj druhý diel - Nebe v plamenech. Nebojte, ja sa k tomu dostanem. A znovu, je jedno, že nemám prečítaný ani prvý diel - dokúpila som zvyšné diely Sukuby od Richelle Mead - Sny, Žár, Stíny, Odhalená. A mám celú sériu! 


Vymenené knihy: 
Jedna tento mesiac. Ale taká, na ktorú som zvedavá od jej vydania, takže hurá! A je to Solitaire od Alice Oseman. Na knihu sú rôzne ohlasy, takže som neskutočne veľmi zvedavá. 


Vyhraté knihy: 
Po roku pridávam túto kategóriu. Konečne sa mi znovu podarilo niečo vyhrať. A to v Letnom knižnom hope u Tinuš. A s ňou som vymenila aj Solitaire. Ale vyhrala sooooom! A je to kniha Léto na druhý pokus od Morgan Matson. A keďže je leto, tak sa do nej, dúfam, pustím už čoskoro a snáď nesklame. 


Darované knihy: 
Asi ma ľudia majú radi. Boli sme v Tescu a ja som našla knižku V krajine havranov za 3€. A tak mi ju tatko kúpil. Knižka ma celkom zaujala už dávnejšie, pretože vyzerá fajn, tak som zvedavá. A potom tu sú dve mega úžasné knižky, ktoré som dostala od tatka za vysvedčenie. Red Queen. S krásnou obálkou. A v poslednom čase je dosť ospevovaná, takže som neskutočne strašne moc zvedavá, lebo vyzerá totálne božsky. A ďalšou peckou je Heir of Fire. Áno, tretí diel tej fantastickej série o Celaene Sardothien, ktorá vyjde aj u nás. A dvojka bola skvelá, takže ja sa už nemôžem dočkať, kedy sa do nej pustím. Dúfam, že ešte dnes. 


Knihy na recenziu: 
Sú len dve. Posledné dva mesiace ich tu bývalo celkom dosť, takže som rada, že teraz mám len dve a môžem čítať svoje knihy. Prvou knižkou je Galgad: Příbeh strážce Země. Túto knižku mi poslal sám autor, ktorý sa mi ozval, či mu ju nezrecenzujem. A keďže ma to zaujalo, tak som neodmietla. Knižku dnes dočítam, ale zatiaľ je to také príjemné fantasy čítanie. A druhou knižkou je príbeh Kráľovny Levana, čiže kniha Nejkrásnější. Mesačné kroniky som si fakt obľúbila a Levana je vskutku fascinujúca postava, takže som zvedavá.


Všetky spolu: 
No nie sú úžasné? 


18 komentárov:

  1. Veru ten čas beží rýchlo, ani neviem kedy prebehla prvá polovica prázdnin :D Knihy sú krásne, Sukubu som čítala, výborná séria :-). Aj V krajine havranov som čítala, pekný a originálny príbeh, i keď skôr pre mladších čitateľov. Na Galgad som počula dobré ohlasy a Nejkrásnejší by som si veľmi rada prečítala :D
    Celkovo máš krásne prírastky, určite z nich máš veľkú radosť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na ňu strašne zvedavá, keďže autorka je u mňa jedna z najlepších :) Ale tak ja mám rada aj knihy pre mladších, viď. Percy Jackson :) Galgad bol fajn a Nejakrásnější takisto :) Ďakujem, a áno mám a neskutočnú :)

      Odstrániť
  2. Super knižky :) Solitaire je kniha ktorá mi presne sadla a hneď by som si ju išla znova prečítať :) a Léto bolo tiež fajn :) a tie anglické ti zavidim :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúha, tak na to som fakt zvedavá, či aj mne tak sadne :) Léto som si viac chcela prečítať minulý rok, ale aj teraz som zvedavá, čo to bude zač :) Jop, ja si ich tiež závidím :D :D

      Odstrániť
  3. Moc pěkné knížky :) Hlavně Red Queen a Nejkrásnější :) Ty vypadají opravdu dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Red Queen vyzerá naživo fakt neskutočne :) A Mesačné kroniky majú tiež celkom pekné obálky :)

      Odstrániť
  4. Piata vlna je úúplne božská! ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dočerta to je úžasná kopa! :3 Piata vlna je skvelá kniha a aj Monument 14 sa tiež celkom dá ;) V krajine Havranov je teda riadne hrubá :D Ale vážne skvelé knihy, snažím sa ti nezávidieť :D *moje srdce plače za Red queen, kebyže len za Red queen* :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Piatu vlnu sa strašne teším, takže dúfam, že nesklame :) A Monument, no uvidím :D Hej, tiež som sa čudovala, ale tak snáď bude dobrá :) Na Red Queen sa moc moc teším :)

      Odstrániť
  6. Piatu vlnu a Red Queen by som si rada prečítala, tak dúfam, že na ne napíšeš recenzie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na obe sa teším a na obe určite budú recenzie :)

      Odstrániť
  7. Pekná kôpka prírastkov,pozerám, že máme podobný vkus :-) Sukubu, Mnument 14 oba diely aj Solitaire mám doma aj ja a Piatu vlnu som čítala, čakám na druhý diel. A anglické knižky ti závidím pomenej, skôr závidím ľuďom ktorí vedia v angličtine čítať, keďže tá moja znalosť angličtiny je na veľmi chabej úrovni :-(
    http://kmkbookworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na ne všetky strašne zvedavá a teším sa :) Ono to samo o sebe ani nie je ťažké, ide len o to, mať základy :) Ostatnému sa dá porozumieť :)

      Odstrániť
  8. Skvelé prírastky.:) Som zvedavá, čo povieš na Solitaire.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Jop, to aj ja, keď som ho už konečne zohnala :D

      Odstrániť