piatok, 10. júla 2015

Lebo dva roky sú dlhá doba


Neverím tomu, že už blogujem dva roky. Pretože tie dva roky boli tak skvelé. Vďaka blogu som spoznala tak skvelých ľudí a našla stovky skvelých kníh. Zúčastnila sa pár zrazov a uzavrela svoje prvé spolupráce. A jednu z nich práve so SLOVARTOM. Hej, stále som nadšená, aj keď je to už dlhšie. Ale neverím, že mi to tak dlho vydržalo. Ja som komplikovaný človek, ktorého všetko omrzí po pár mesiacoch a nič mi nevydrží tak dlho. Okrem čítanie, samozrejme. A pri zakladaní tohto blogu som neverila, že to dotiahnem až sem, že budem po dvoch rokoch písať tento článok a tešiť sa ako malé decko. Keď sa pýtam sama seba, čo mi tie dva roky blogovania dali, tak si odpovedám, že pocit šťastia, možnosť vyjadriť sa na všetko. Spravila som si svoj vlastný kútik, kde som pánom len ja a môžem si písať, čo chcem, vo svete, kde ma nikto nepozná. 
Nebudem vás ani seba trápiť číslami, lebo sa mi vôbec nechcem. Od minulého roku však pribudlo 20 pravidelných čitateľov, dokopala som sa konečne písať aj iné články, aby blog nebol zaplnený len recenziami a aby ste sa dozvedeli aj niečo málo o mne. Pribudli mi však 3 nové spolupráce, za čo som neuveriteľne vďačná a moja knihovnička úplne totálne praská vo švíkoch, Takže áno, odkedy blogujem, tak mi pribudlo omnoho viac kníh.
Áno, určite vás zaujíma, či plánujem súťaž. Takže áno, súťaž bude. Neviem o čo, neviem kedy, ale bude. A keďže mi Maťa nasadila menšieho chrobáka do hlavy, tak je tu na vás jedna otázka. Chcete súťažiť o anglickú knihu? Určite prihodím aj niečo slovenské, ale chcem vedieť, koľkí by ste súhlasili, keby bola tou "hlavnou" cenou anglická knižka. Nie, ešte neviem aká. Len mi dajte vedieť, či by ste to brali.
A ďalej sa chcem vrátiť k tomu, čo bude s blogom. Tak plánujem konečne nafotiť Kúzelnú knihovničku, naďalej chcem písať články, ktoré sa týkajú aj niečoho iného a nie, aby to boli stále len recenzie, chcem zaviesť pár nových rubrík ako Mé knižní série alebo Hitparáda kníh, viac vám predstaviť knihy, ktoré sa mi páčili a podľa mňa by ste si ich mali prečítať a potom ešte uvidím čo príde. Každopádne vám všetkým ďakujem, že blog čítate a ja mám dobrý dôvod a motiváciu písať ho. 

6 komentárov:

  1. Gratulujem,nech ti vydrží ešte dlho ! :) A jasné prečo nie o anglickú...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem a budem sa tešiť na ďalšie tvoje články. :)
    A súhlasím aj s anglickou knihou. :)

    OdpovedaťOdstrániť