utorok, 28. júla 2015

Disney Tag

Toto je druhý tag, do ktorého ma nominovala Neliss a keďže nemám čo iné pridať, pretože som včera po týždni prišla domov a za ten týždeň som knihu ani neotvorila, takže jediné, čo môžem pridať je tento tag. Ale nebojte sa, v najbližších dňoch už bude aj recenzia. A zas nominujem hocikoho, kto ho nerobil.

1. Malá morská víla: postava, ktorá nezapadá, je "rybou na suchu"
Tak zrejme Cath z Fangirl. Keďže ona je knihomoľka a píše fanfiction a radšej sa vyhýba spoločnosti, tak zrejme práve ona bude tou rybou na suchu. Narozdiel od jej spolužiakov a sestry, ktorí chodia na párty a pijú a fajčia a tak.

2. Popoluška: postava, ktorá prechádza obrovskou zmenou
Tak za mňa asi Rose z Upírskej akadémie. V tých prvých troch dieloch bola ešte rozlietaná, aktívna tínedžerka, ktorá sa do všetkého vrhá bez premyslenia. V štvorke bola ufňukaná trúba, ktorej život závisí len na jej drahom. A v päťke a šestke už na nej bolo badať, že dospela, že sa nevrhá do vecí bezhlavo a že už dokáže uvažovať ako dospelý človek.

3. Snehulienka: kniha s rozmanitými postavami
Tak napríklad Píseň krve. Keďže je to hrubá fantasy, tak sa očakáva, že tam bude mnoho postáv. A áno, tých tam teda je. A každá je úplne iná a originálna a väčšina aj skvelá. Keby vzadu nebol ten zoznam, tak v tom mám ešte teraz chaos.

4. Šípová Ruženka: kniha, ktorá ťa uspala
Tak prvá ma napadla kniha Papierové mestá. Ale počkať, Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín ma uspala viac. Pretože to bolo tak neskutočne nudné už od začiatku, že som myslela, že tú knihu asi rituálne spálim alebo čo. Hrôza.

5. Leví kráľ: postava, ktorej sa v detstve stalo niečo traumatizujúce
Súhlasím s Neliss. Ale mám tu aj svoje. Podľa mňa aj Celaene Sardothien z Throne of Glass. Nechcem písať spoilery, keďže väčšina čaká na slovenský preklad. Ale aj to, čo sa stalo jej bolo celkom traumatizujúce.

6. Kráska a zviera: ohavne veľká kniha, ktorá ťa zastrašovala jej veľkosťou, ale aj tak sa ti páčila
Tak to bolo zrejme Meno vetra. Púšťala som sa do nej s tým, že poriadne neviem, do čoho idem, ale nakoniec som bola úplne nadšená a teraz je to jedna z mojich najobľúbenejších sérii.

7. Aladdin: postava, ktorej sa splní želanie
Tu súhlasím s Neliss. Jediná postava, ktorá ma napadá je Hazel z Na vine sú hviezdy.

8. Mulan: postava, ktorá sa pretvaruje, že je niečo, čo nie je
Eon z knihy Eon: Zaklínač drakov. Na neho to perfektne sedí, keďže naozaj sa pretvaruje a myslím, že úplne pred každým. Len on vie, čo vlastne je.

9. Toy Story: kniha s postavami, pri ktorých si praješ, aby ožili
Hádesov chrám. Lebo Leo a Nico. Všetky postavy z Percyho sú úplne skvelé, pretože sú vtipné a múdre a úžasné. Ale hlavne títo dvaja sú úplne najviac úžasní.

10. Disney Potomkovia: tvoja obľúbená negatívna postava
Tak toto je jednoznačne Bellatrix Lestrange z Harryho. Tá žena je totálne skvelá, krutá, úžasná a má štýl aj keď je záporáčka a krutá a zabila pár mojich obľúbených postáv. Aj tak jej stále fandím.

2 komentáre:

  1. Skvělý tag, Rose se změnila, ale našla bych mnohem víc hrdinů, který prošli mnohem větší změnou :) Píseň krve má opravdu hodně rozmanitých postav, až jsem se nestačila divit. Nico by mohl ožít a začít se se mnou kamarádit, hned bych měla skvělého kamaráda, kterým bych se chlubila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A tak ja som nejak veľmi nepremýšľala a keďže je u mňa Rose fakt v topke naj hrdinov, tak som proste musela. :D Hej Nico určite, pretože je absolútne skvelý :D

      Odstrániť