piatok 3. júla 2015

Ako sme znovu navštívili Martin

Presne takto pred rokom (2.7.) sa konal úplne prvý knižný zraz u nás na Slovensku a bol v Martine. A po roku sme sa vrátili, ale v omnoho väčšom počte.
Ráno som pekne išla na autobus, ktorým som sa odviezla do Prievidze, kde som sa mala na železničnej stanici stretnúť s Domčom, ktorého sa Kike konečne podarilo ukecať, aby išiel na zraz. Potom v dedinách sa k nám pridali aj Naťa a Terezka z Knižných maniačok a v Martine aj Sima z blogu Only in dreams. Pri tom, ako sme si robili koliečka po námestí v Martine sme stretli už aj Zet a Kristy a neskôr sa k nám pridala aj Nathaly. A nakoniec sa dovalila veľká skupina: Kika, Mara, Luu, Neliss, Maťa, Baška, Ľuboš, Frankkie, Kristín a Emmaline. Bože, kým som sem dala odkazy všetkých, tak sa mi už aj prestalo chcieť písať. A samozrejme, ako vždy, keď sa dá, tak sme navštívili kaviareň Kestu, kde sme popíjali studené mojito, podaktorí jedli koláče a kecali a kecali. A tak sme sa od kníh dopracovali až ku školským výletom a ubytovniam v Anglicku. Kika si nachystala súťaže, kde som zas nič nevyhrala (aj keď to vôbec neľutujem, keďže tam nebolo nič také, čo by ma zaujalo, ale pre dobrý pocit by sa oplatilo). Neskôr sme sa niektorí odpojili a išli sa naobedovať do blízkej reštaurácie. A tam bola máličko otravná teta čašníčka, ale jedlo bolo fajn.

Vzhľadom na nepríjemné teplo a hroznú únavu sme sa s kolegami z okolia Prievidze dohodli, že pôjdeme na skorší vlak, ako sme pôvodne plánovali. Tak teda sme sa vybrali omrknúť Martinus, kde som aj tak nekúpila, čo som chcela. Takže vlastne som odchádzala ľahšia ako som prišla. Kúpila som jednu knižku od Nathaly. Piatu vlnu som chcela už dlho a keď to ponúkala za 4€, no neberte to. Podpísanú kartičku od Patricie Briggs mi dala Maťa a tie úchvatné záložky vyrobila Kika, ktorej ešte raz ďakujem, pretože sú fakt krásne. Je mi ľúto, že na zraz neprišli tí, ktorí mali, pretože som sa tešila, že spoznám aj niektorých českých blogerov a Evelin a dúfala som, že si konečne pokecám s Lyn/Majkou. Takže možno nabudúce. Ja osobne som si zraz užila a som rada, že som išla, pretože som spoznala ďalších skvelých blogerov a tentokrát sa nás zišlo naozaj veľa. Dúfam, že takýto vydarený zraz ešte bude a že naň budem mať možnosť ísť. A snáď sa raz uvidíme aj v Prievidzi.

4 komentáre:

  1. Pekný článok :) Záložky fakt nádherné! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A hej, aj mne sa veľmi páčia :)

      Odstrániť
  2. Aj ja som sa na ten zraz veľmi tešila, ale Eve nemohla ísť a ja som nechcela cestovať tak ďaleko sama. :( Tak možno nabudúce... alebo v BA. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To chápem, ja tiež nerada cestujem sama. No snáď niekedy áno :)

      Odstrániť