utorok 30. júna 2015

Mesačná chvastačka - jún 2015

Autorkou je Judit

Posledný mesiac školy za nami a konečne prichádza letná pohoda plná kníh. Teda, aspoň u mňa bude plná kníh. Dúfam, že vám vaše vysvedčenia dopadli fajn a poďme ku knihám. Vykecávať sa budem zajtra. Za jún mi ich pribudlo 10 a som na seba hrdá, pretože som kúpila len dve a to som za ne utratila dokopy tak 7€. Musím šetriť na notebook. 

Kúpené knihy: 
No takže tie sú naozaj len dve. Prvú som kúpila ešte na konci mája, ale prišla až v júni, takže je vlastne júnová. Tou knihou je Pravda o večnosti. Po knihách od Sarah Dessen pokukujem už veľmi dlho a keď ju Catty predávala za 3€ + poštovné, tak som ju proste nemohla nechať tak. K druhej knihe som sa dostala dosť neplánovane. Pozerala som Kikinu chvastačku a videla som, že ju kúpila za 2,50€ na Gorile. Tak som sa tam pozrela a ešte stále tam bola. Mnoho blogerov ju dosť chváli, takže som zvedavá. Hovorím o knihe Temná horečka, ktorú som takisto za tú cenu nemohla nechať tak. 


Darované knihy: 
Keďže Maťa organizuje tento rok blogtour, tak som už pomaly začala vypisovať autorom. Jednou z nich bola ja Carol Rifka Brunt, ktorá mi poslala jej knižku Řekni vlkům, že jsem doma. Dokonca v češtine. Aj s podpisom a venovaním. Tá knihe je totálne dokonalá a proste si ju musíte prečítať. A tá obálka je tiež absolútne nádherná. 


Knihy na recenziu: 
No tentokrát mám v tejto kategórii najviac kníh. Keďže som minulý mesiac uzavrela spoluprácu s internetovým kníhkupectvom Pre Školy, tak mám možnosť získať knižky, ktoré by som si sama proste nekúpila a som za to naozaj veľmi rada. Tento mesiac sa mi však podarilo uzavrieť spoluprácu s ďalším kníhkupectvom a to sú Megaknihy. Takže prvá knižka mi prišla od nich a je to kniha Tak padne náš svět, ktorú som si chcela prečítať už neskutočne dlho a naozaj sa mi páčila. Druhou knižkou, ktorú mi poslali je kniha Belladonna. Jed bol naozaj skvelý, tak som zvedavá na dvojku. Od Ikaru mám pokračovanie Slzy s názvom Vodopád, ktorý bol pre mňa dosť veľkým sklamaním a ešte knihu Nie som taká, ktorá ma proste zaujala a hádam sa k nej už dostanem. Potom ma potešil balíček od Slovartu s epickým posledným dielom Upírskej akadémie s názvom Posledná obeť, ktorú momentálne čítam a je to úžasné. A posledné dve knižky sú od Pre Školy a to sú pokračovania úžasných Mesačných kroník. Scarlet som už prečítala a recenzia je na blogu a páčila sa mi viac ako Cinder. Cress prišla len včera, ale neskutočne sa na ňu teším. A poviem vám, je to pekná bichlička. Týmto všetkým veľmi pekne ďakujem. 


Všetky spolu: 
Väčšina sú fakt krásne kúsky! 


Čo také pribudlo vám? A ako ste prežili posledný mesiac? :)

10 komentárov:

  1. Pekné prírastky, ja som akurát dnes dočítala Scarlet :D A už teraz sa veľmi teším na ďalšiu časť! VA som prečítala celú v češtine, ale ak budem mať niekedy čas rada by som si ju prečítala aj v slovenskom vydaní :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) Scarlet bola skvelá a tiež sa neviem dočkať Cress :) VA som aj ja čítala najprv v češtine, ale sériu som chcela mať doma v našom vydaní, lebo je perfektné :)

      Odstrániť
  2. Úžasné knihy, väčšinu si plánujem prečítať. :D Mne ich za jún pribudlo menej, konkrétne štyri. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné kúsky! Ach, ja už musím začať s tou Mesačnou kronikou... :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) A hej to by si mal, lebo je to skvelé :)

      Odstrániť
  4. Úžasné kúsky :3 Musím sa ja už dostať k tej Cinder lebo to je strašné :D! Každý to len ospevuje :D...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Hej to by si mala, lebo je to perfektné :)

      Odstrániť
  5. Fíha, super prírastky.:) S tými kúpenými knihami si mala šťastie a tých podpísaných vlkov ti závidím.:3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) Hej snažím sa byť šetrná :) A tých Vlkov si aj sama závidím, takže sa ti nečudujem :)

      Odstrániť