sobota, 30. mája 2015

Mesačná chvastačka - máj 2015

Autorkou je Judit

Milujem máj. A viete čo sa stalo? Mala som narodeniny. Hej, vždy som tak nadšená, keď mám narodeniny. Nepýtajte sa prečo, sama to neviem. Proste mám z toho dobrý pocit a celý deň som úplne šťastná. Vtedy mi nič neskazí náladu. Pred rokom v máji som uzavrela aj svoju prvú spolu prácu s vydavateľstvom Ikar. A tento rok som uzavrela spoluprácu s dvomi internetovými kníhkupectvami - Pre Školy a Megaknihy.sk A viete si predstaviť, aká som bola nadšená. A už len mesiac a sú letné prázdniny. Konečne! Máj bol veľmi, veľmi bohatý na knihy a najlepšie na tom je, že som ich kúpila úplné minimum a aj tak ich je štrnásť. 

Kúpené knihy: 
Throne of Glass sa mi veľmi páčila a hneď po dočítaní (ešte v apríli) som objednala Crown of Midnight, ktorá ale prišla až na začiatku mája, takže som ju nemohla dať do aprílovej chvastačky. Ale vyzerá úchvatne. Hlavne zozadu. A druhá a zároveň posledná kniha, ktorú som kúpila (áno, naozaj sú len dve) je Prežila som svet od Mirky Varáčkovej. Už dlho som ju chcela prečítať a naozaj sa mi páčila. Už ju mám dlho prečítanú, ale akosi sa nemôžem dokopať k recenzii. Snáď už čoskoro. 


Vymenené knihy: 
Tie sú tento mesiac tri. Konečne som si zohnala ďalšie knihy od Richelle Mead a už sa teším, keď sa do nich pustím. Knihy Sukuba: Trápení a Sukuba: Na vrcholu som vymenila s jednou pani, ktorá za to chcela len jednu knihu, takže som sa naozaj potešila. Už sa fakt teším na iný príbeh od Richelle. Ďalšou knihou je kniha Elusion, ktorá ma zaujala hneď ako vyšla, tak som zvedavá. 



Darované knihy: 
Mala som narodeniny! A to znamená knihyyy! Po tom, ako do mňa Maggie pindala, že si mám prečítať Cinder, lebo je to úžasné, tak som dala na jej naliehanie a objednala som si Cinder. A bola naozaj skvelá a fakt som jej mala dať šancu už skôr. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti som chcela už od jeho vydania. A po tom, ako som prečítala Vreštiace schodisko, mala som chuť na niečo strašidelné. A tak som vzala toto. A posledný darček bola kniha, na ktorú ma zase nahovorila Maťa, lebo jej sa vraj veľmi páčila. Jablečný koláč naděje vyzerá naozaj zaujímavo, takže som zvedavá. A napokon som písala autorovi, Franciscovi X. Storkovi, ktorý bol veľmi milý a poslal mi jeho knihu Irises aj s venovaním a z nej som totálne nadšená, pretože tú knihu chcem už strašne dlho. 


Knihy na recenziu: 
V tejto kategórii je tento mesiac najviac. To sa mi ešte asi nestalo. Od Ikaru mám Železnú skúšku, na ktorú som bola veľmi zvedavá a naozaj milo prekvapila. Knižka je už prečítaná aj zrecenzovaná, môžem ju len odporúčať. Od Fragmentu mi prišiel Tieň hada, posledný diel série Kronika Cartera Kana od môjho milovaného Ricka Riordana. Som naozaj zvedavá, ako táto séria skončí. Tento mesiac vyšla u Slovartu kniha od známej britskej vlogerky Zoelly a ja som na ňu bola dosť zvedavá. Girl Online: Láska blogerská je taká milá, vtipná oddychovka, ktorá sa číta veľmi rýchlo. Knižku som už tiež prečítala aj zrecenzovala. Posledné dve knihy sú obe od internetového kníhkupectva Pre Školy. Prvú som si zobrala knihu Píseň krve, ktorá je jedna z najlepších fantasy, aké som kedy čítala. Je naozaj absolútne skvelá a ja sa teším na dvojku. A druhou knihou je Jed od Fiony Paul, na ktorý ma tiež prehovárala Maťa. Knižku momentálne čítam a je to naozaj zaujímavé. A tá obálka je božská. 


Všetky spolu: 
To je už detail, že ešte nie sú prečítané všetky. 


A ešte sa vám musím pochváliť s týmto skvelým darčekom, ktorý mi dala k narodeninám moja spolužiačka a zároveň dobrá kamarátka. A bola som úplne nadšená. Mám svoj vlastný Časovrat! :3 :3


8 komentárov:

  1. Jéééj, krásne kúsky! A ešte raz všetko naj! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Elusion má překrásnou obálku :O a to i Píseň krve! Dvě knihy, které si musim pořídit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, Elusion vyzerá dobre :) A Píseň krve je skvelá! Určite si ju prečítaj! :)

      Odstrániť
  3. Vážně pěkný sloupek. :) A obraceč času závidím, já ho mám jaksi rozbitý a zatím se mi nějak nepodařilo ho opravit. :) A souhlasím, Píseň krve je naprosto božská.

    hrbitov-meho-ja.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) To sa ti ako podarilo ho rozbiť? :D Hej to teda je :3 Už sa teším na dvojku :)

      Odstrániť
  4. Girl online a Sirotčinec bych si ráda koupila a přečetla. Jsem na tyto dvě knihy hodně zvědavá :) Skvělé přírůstky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Girl Online bola taká milá oddychovka, skôr taká priemerná :) A na Sirotčinec som aj ja zvedavá :D Ďakujem :)

      Odstrániť