piatok 1. mája 2015

Mesačná chvastačka - apríl 2015

Autorkou je Judit

Apríl je za nami. Dúfam, že ste si užili Veľkú noc (a nedopadli tak ako ja, že som dva dni pred prázdninami ochorela). Už sa pomaly ale isto blížime k tým úžasným vysneným letným prázdninám. Konečne. Tento mesiac bol, čo sa týka kníh celkom skvelý. Pribudlo mi síce 8 kníh, ale na väčšinu z nich som čakal dlho, takže sú to skvelé kúsky a som úplne spokojná. 

Kúpené knihy: 
Moja peňaženka plakala. Zase. Ale už začínam šetriť, lebo si potrebujem v júni kúpiť HP: Tvory a netvory. Najprv som z Megaknihy.sk objednala dve knižky, ktoré chcem už veľmi dlho. Kde hvězdy stále září bola veľmi pekná a milá oddychovka a recenziu som včera zverejnila. Vreštiace schodisko momentálne čítam a naozaj sa mi to páči. Uvidím, ako to nakoniec dopadne. Na Školu dobra a zla 2: Život bez princov som sa tešila odkedy som prečítala prvý diel. Takže keď sa mi naskytla príležitosť, hneď som utekala do Panta rhei. Knižku som včera dočítala a v najbližších dňoch tiež bude recenzia. Príbeh Jorga ma uchvátil už pri prvom diele (aby som túto vetu napísala, musela som si pozrieť skloňovanie slova diel, lebo som v tom mala doteraz guláš) a tak keď vydali Trnového krála, tak som ho okamžite objednávala. Čiže hneď po Veľkej noci. Poslednú knihu som kúpila úplne neplánovane. Bola som v knižnici vrátiť knihy a autobus mu išiel až i trištvrte hodinu, alebo tak nejak. Tak som sa šla pozrieť do Prioru. A čo tam nevidím? Meno hviezdy za 3€. No neberte to. Som na to naozaj zvedavá. 


 Darované knihy: 
Keďže zajtra mám narodeniny, tak mi Maťa na besede Mirky Varáčkovej darovala Jazdcov časom: Prvú misiu. Na túto knižku som fakt neskutočne zvedavá, lebo z každej strany počuť samé chvály. Chcela by som ju prečítať čo najskôr. A ak ma chcete ešte niekto obdarovať, tak vám s radosťou napíšem adresu. O:) Takže ďakujem Mati. 


Knihy na recenziu: 
Určite viete, že v Ikare vyšiel nový Green. Tak som si povedala, že mu dám poslednú šancu. Ale znovu ma sklamal. Aj keď ten názov vyzeral sľubne. Takže za Poučku o podstate predvídateľnosti Katherín ďakujem Ikaru. Druhú knihu som brala neplánovane. Po prečítaní jednotky som si povedala, že druhý diel skúsim. Potom som sa rozhodla, že nie. Nakoniec som sa spontánne rozhodla, že ho predsa len skúsim a podľa toho uvidím, či s touto sériou končím. Hovorím o Spirit animals: Skrytá hrozba. Jednotka bola priemerná, tak uvidím, či sa to zlepší. Aj tak je to len taká jednohubka na dve hodiny. 


Všetky spolu: 
Teším sa. :3 


Aký bol váš knižný mesiac? 


14 komentárov:

  1. Příliš mnoho Kateřin mi rovněž přibylo do knihovny :) Kde hvězdy stále září, si prostě budu muset přečíst :)
    Ale všechny knihy vypadají opravdu krásně!
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kataríny ale idem dať preč :D A Hvězdy si prečítaj :) Oplatí sa ! :)

      Odstrániť
  2. Pěkný článek, závidím ti knihu Škola dobra a zla. :D
    http://behindthebookshelfcz.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je skvelá séria :3 Prečítaj si ju :)

      Odstrániť
  3. Na Skrytú hrozbu sa (hrozne :D) teším, pretože prvý diel sa mi veľmi páčil. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Videla som, že si bola dosť nadšená :D Ja som zvedavá, či to bude lepšie :)

      Odstrániť
  4. Super prírastky :) Najviac by som chcela Vreštiace schodisko a Trnového krála. Inak Jazdi časom sú úplne super kniha a mňa neskutočne štve, že mám prvé dve časti v češtine, kde nebudú vychádzať ďalšie! -_-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Schodisko som včera dočítala a naozaj sa to oplatí :) Ak budeš mať možnosť tak určite prečítaj :) A Roztrieštená ríša je fakt skvelý séria, takže určite si zožeň prvý diel :D

      Odstrániť
  5. Meno hviezdy ma milo prekvapilo, tak snáď sa ti bude páčiť.:) Inak super prírastky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na to dosť zvedavá :D Dúfam, že aj mňa prekvapí :D Ďakujem :D

      Odstrániť
  6. Vreštiace schodisko je bomba! :D Už sa teším na dvojku :3 A Jazdci časom sú tiež super. Okrem kde hvězdy stále září by som som doma rada privítala všetky :) :D S otvorenou náručou... Bolo by o ne dobre postarané... hmm? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda je! :D Tiež sa už neviem dočkať dvojky :D no na Jazdcov sa chystám teraz, takže uvidím :D To je pekné, že by si ich privítala, ale u mňa sú spokojné :D

      Odstrániť