sobota 25. apríla 2015

Lebo občas je potrebné sa proste vypísať..

Rozhodla som sa, že občas (dúfam, že častejšie ako občas) budem písať aj články z môjho života a tak. Keď je blog úplne zaplnený recenziami, lezie mi to na nervy. Teda, lezie mi to na nervy už dlho, ale ja som sa stále neodhodlala zaviesť aj nejaké iné rubriky alebo články alebo niečo. Až do dnes (do včera). Ako som si tak v pokoji čítala príbeh Honorousa Jorga Ankrata, v hlave mi skrsol nápad, že by som mohla napísať nejaký článok, ktorý sa netýka tak veľmi kníh. A tak som tu. Nestíham. Nestíham čítať to, čo ma tu čaká. Nečítam Greena, pretože som ešte nedočítala Trnového krála. Ale nestíham. Mohla by som povedať, že nestíham kvôli učeniu a škole. Bolo by to klamstvo, pretože sa učím minimálne. Takže vlastne ani neviem prečo nečítam. Minulú nedeľu som ale strávila pri geografii, z ktorej som písala písomku. A viete čo? Učila som sa to asi 3 hodiny a tá milá pani profesorka mi dala 3,4. A pritom som tam mala všetko. Napíšem "pestovanie viniča", ona si tam dopíše "vinič". Are you fucking kidding me?! Je snáď slepá alebo čo? Takže moja milá pani profesorka mi z dvojky na vysvedčení spravila štvorku, ktorú mi tam určite hodí. A to len tak. Lebo rada dáva zlé známky? Čo vám poviem, bola som pekelne nasratá a posielala som na ňu všetkých pekelných psov, Joffreyho Baratheona a Jorga. A áno, na geografii berieme presne také kraviny. Chápem, keby to je predmet z ktorého maturujem. Ale mám to posledný rok. Nevyužijem to. Toľko k tomu. A hej, čítať som stále nezačala.

Teraz k niečomu lepšiemu. Vo štvrtok (23.4.) bola v Žilinskom Martinuse beseda s Mirkou Varáčkou a Erikom Fazekašom zo Slovartu beseda o Adaptácii. A kto sa rozhodol, že tam pôjde aj cez mŕtvoly? Áno, ja. A tak som sa s kamarátkou pekne vybrala do Žiliny. Znovu som sa stretla s blogerkami, ktoré som poznala so zrazov a zase sme sa mohli neustále rozprávať o knihách. Aj napriek tomu, že Mirka s Erikom mali menšie meškanie bola beseda skvelá. Mirka porozprával ako o Adaptácii, tak aj o písaní a aj o niečom zo svojho života. A ja sa už teším na jej ďalšiu knižku. Od Erika sme sa dozvedeli o jeho práci editora, ako to bolo s Adaptáciou a dokonca aj to, kde kúpil tie perfektné ponožky. :D A nakoniec mám podpísanú už aj Adaptáciu :3 a od Erika mám dlhé, veľmi ťažko čitateľné, ale absolútne skvelé venovanie v Sabriel (viď. fotka).

A keďže vonku je celý týždeň krásne, tak som sa začala trochu socializovať. Trochu viac asi. Včera, keď som prišla domov z vonku, tak som išla dočítať posledných 120 strán Trnového krála. A čo sa stalo? Nedočítala som to. Lebo mi potom písala kamarátka či idem ešte von. A tak som znovu o ôsmej vypadla z domu. A keď som prišla domov a chcela konečne toho Krála dočítať, tak som prosím pekne začala zaspávať. Ale dnes to už dočítam aj keby prasce lietali a traktory z neba padali. Ale tak berme to pozitívne. O chvíľu sú tu letné prázdniny, ja skrachujem na nových knihách a všetci budeme šťastní a spokojní. Tak snáď nabudúce v nejakom podobnom výleve článku.

8 komentárov:

  1. Tak držím palce, aby ti to dočítanie vyšlo.:D Mne sa teraz tiež akosi nedarí čítať.:P Inak, geografia je totálne zlo, takže ťa chápem.:D Jop a v ZA bolo super.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale ja by som tú GEO dokázala prežiť, keby tam je v pohode, normálna profesorka :D Jop a dorazila som to a teraz keď čítam Greena, tak ľutujem, že som sa ešte nezdržala pri tom Kráľovi. :D

      Odstrániť
  2. Ach jaj, ja som sa tak tešila na tú besedu, ale nakoniec som zistila, že mi o hodinu skôr začína rehabilitačná ( dvojhodinová ) masáž a nedalo sa to odložiť.. Ako veľmi som tam chcela ísť! Tak aspoň dúfam, že vám tam bolo dobre :) A tiež do budúcnosti určite viac takýchto článkov! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je škoda, že si nemohla. Áno bolo fajn, ale tak snáď nabudúce sa dostaneš aj ty na nejakú :) Och, skvelé, že si spokojná s článkom. Pokúsim sa častejšie. :D

      Odstrániť
  3. No s čítaním mám trošku problém aj ja, ale to kvôli mature z dejepisu :D :D Nič príjemné.
    Pani profesorka z GEO je asi veľmi milá žena :D My sme mali takú profku, čo nám dala slepú mapu a buď nás nútila zaznačovať tie najneznámejšie veci, ale nám povedala, zaznač čo vieš :D :D Čiže tak.
    Pusti sa do čítania :3 Nech ti to výjde :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby maturujem z dejepisu, tak si asi hodím slučku. Taká milá a príjemná. Každý by ju chcel mať za profku. :D No táto naša proste tam musíš napísať to, čo ona chce. Napíšeš to, čo tam má byť len vlastnými slovami, tak to proste neuzná -_- Ako keby jej čítam myšlienky, že čo do tej písomky napísať.

      Odstrániť
  4. To s učením poznám :D Zabijem s tým celý môj voľný čas a lepšiu známku ako trojku nedostanem -_- Podľa mňa už učitelia zabudli aké je to byť študentom :D A tú geografiu ti závidím :D Radšej by som sa učila o pestovaní viniča ako o geografii cestovného ruchu na Slovensku :D Ťaháky mám vždy popísané po celej lavici, pretože sa to naučiť vážne nedá :D A nie, tie ťaháky mi veľmi nepomôžu -_-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nech si sakramentsky rýchlo spomenú! :D Nie, ver mi, že nezávidíš. Radšej sa bude učiť o CR ako mať GEO s hentakou profkou ako mám ja. :D Ver mi, že to by si fakt nechcela. Mne sa tie ťaháky ani neoplatia, lebo aj tak s tým nebude spokojná. To musí byť proste podľa nej. :D

      Odstrániť