sobota 14. marca 2015

On my wishlist #19


Vzhľadom na to, že wishlist bol presne pred mesiacom, tak som sa rozhodla, že konečne by som ho mohla pridať. Samozrejme, napadlo ma to aj pred týždňom, ale nejako nevydalo. No a teraz som tu. 

Sabriel som čítala v januári a bola som z nej totálne nadšená. A tento druhý diel vyzerá absolútne neskutočne krásne a veľmi sa teším keď vyjde (mal už vo februári, potom v apríli a teraz je dokonca vydanie posunuté na máj). No asi viete aká som neskutočne netrpezlivá, pretože toto je totálne mega super úžasná fantasy. A Nix je skvelý. Takže nech už je konečne máj. Resp. koniec mája. 

Na túto knihu ma nalákala konkrétne jedna recenzia na goodreads (konkrétne táto) a odvtedy má tá kniha prednostné miesto na mojom wishliste. Dovtedy som o nej ani netušila. Ale vyzerá neskutočne dobre a predpokladám, že keď si ju raz kúpim, tak z nej budem totálne neskutočne nadšená a budem vám ju ospevovať ešte pekne dlho. Vyzerá to ako brutálna fantasy s potokmi krvi. Jednoducho niečo pre mňa. 

6 komentárov:

  1. Knihy moc neznám, ale jejich obálky jsou dovedené k dokonalosti :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie obálky sú neskutočné :) Teším sa, keď si ich zoženiem :)

      Odstrániť
  2. Sabriel som ešte nečítala, ale chystám sa. :) A druhú knihu, teda Trnový princ, vôbec nepoznám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sabriel sa mi neskutočne páčila :) Takže určite sa do nej pusti :) A na Princa som veľmi zvedavá :D Tiež som ho donedávna vôbec nepoznala :D

      Odstrániť
  3. Ani o jedné z nich neuvažuji, ale možná se k nim někdy dostanu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús :) Ja som na obe veľmi zvedavá :)

      Odstrániť