nedeľa, 29. marca 2015

Mesačná chvastačka - marec 2015

Autorkou je Judit

Za tento mesiac sa mi do knižnice nazbieralo 7 kníh. Z toho takmer väčšina bola objednaná ešte vo februári, ale akosi nestihli prísť. Ale všetky tieto knihy sú tak skvelé kúsky, že mi vôbec nevadí, že ich je tak menej. 

Kúpené knihy:
Ako prvá kniha, ktorú som si objednala ešte vo februári, mi prišla kniha Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe. Túto knižku som čítala ešte v januári ako ebook a bola tak skvelá, že som ju proste musela mať doma. Na Bookdepository nás zase potešili skvelými zľavami a ja som neodolala, keď som tam videla Tell the wolves I'm home za necelých 6€. V januári vyšla nová kniha od skvelej Gayle Formanovej, ktorú som si zamilovala pri knihe Ak zostanem. A táto novinka vyzerala tiež zaujímavo a naozaj bola skvelá. Hovorím o knihe I was here. A posledné dve knižky som kúpila, lebo som mala pocit, že som už dlho žiadne knihy nekúpila. Na knihu Trnový princ ma nalákala jedna recenzia na GR a odvtedy po nej pokukujem. Teraz ju čítam a je absolútne fantastická. Na Monument 14 si brúsim zuby už dosť dlho. Od českých blogerov som počula len chválu, no a keď bola za 2€, tak nezoberte ju. 


Vymenené knihy: 
Po dlhšej dobe zostane táto kategória prázdna.
Darované knihy: 
Taká jedna novinka od Slovartu, ktorá vyšla v marci a je od slovenskej autorky. A je to dystópia. Áno hovorím o Adaptácii, ktorá bola fantastická. Mne ju darovalo vydavateľstvo Slovart za to, že použili môj citát na prebal. Ako odporúčanie, veď viete. Kniha je neskutočná a Mirka Varáčková sa na nej pekne pohrala. Teším sa, ak sa dostanem na jej besedu. Týmto zároveň aj ďakujem Slovartu. 


Vyhraté knihy: 
Už mi to je nejako jedno.
Knihy na recenziu: 
Po pol roku čakania som sa konečne dočkala. Po krutom konci som mohla držať v rukách pokračovanie a prečítať ho za necelé dva dni. Konečne! Konečne mi prišiel Hádesov chrám, na ktorý čakám od septembra. A bola to znovu taká pecka, že sa začínam obávať, čo si Riordan nachystal na záverečný diel. Za knihu ďakujem Fragmentu. Pozrite aká je krááásna. :3 


Všetky spolu: 
Všetky sú absolútne nádherné a som rada, že ich mám. A neprečítané sú len 2. Takže sa mi pekne darí. 


8 komentárov:

  1. I was here, Aristotle, Adaptaci a Monument 14 bych si moc chtěla přečíst, máš dobrý vkus :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetky sú skvelé, teda Monument som ešte nečítala, ale tie zvyšné sú všetky absolútne skvelé :)

      Odstrániť
  2. Krásné přírůstky. Především bych si ráda přečetla Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe. Ale i ostatní knihy jsou moc pěkné kousky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ari a Dante sú skvelí :3 To si určite prečítaj :)

      Odstrániť
  3. Skvelé prírastky!:) Trnový princ vyzerá zaujímavo, na pokračovanie Bohov Olympu už sa teším (hoci ja musím ešte čítať len trojku :D) a na Adaptáciu tiež, hádam sa k nej čoskoro dostanem.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trnový princ je neskutočný! To je tak úžasné, že si čoskoro objednám aj dvojku :)

      Odstrániť
  4. Monument by som si prečítala, nejako sa k nemu neviem dostať 8(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa tiež dlho odhodlávala, ale teraz som celkom zvedavá :)

      Odstrániť