nedeľa, 1. marca 2015

Epic reads book tag

Tak aby tu neboli len samé recenzie, tak sa ku mne dostala nominácia do jedného tagu. Baby z Never trust a duck ho včera zverejnili a nominovali ma, takže na spríjemnenie nedele ho sem pridávam. A ja nominujem Maťu a všetkých, ktorí to chcete tiež spraviť. :)

1. Ak by si mohla pozvať jedného autora a jeho jednu fiktívnu postavu na čaj, kto by to bol a čo by si podávala? 
Ako prvá mi napadla Rowlingová a som si istá, že by to určite bola ona, ale keďže ju pchám všade, tak som sa rozhodla, že tu ju už vynechám. Ja mám veľmi veľa obľúbených autorov a postáv, takže toto bolo trochu ťažšie, ale...dospela som k názoru, že by to bol Rick Riordan. Len neviem, či by tou postavou bol Percy alebo Leo Valdez, pretože obaja sú totálne skvelí a vtipní. Ale tak dajme tomu, že by to bol Percy. A podávať by som podávala určite niečo modré. Čokoľvek.

2. Pre ktorú knihu si praješ aby autor/ka napísal/a prequel (to, čo sa dialo pred prvou knihou)? 
No a teraz vidíte prečo som do jednotky tú Rowlingovú nenapchala. Vždy ma zaujímalo to, čo bolo pred Harrym. Ako chodili na Rokfort James, Sirius, Lupin, Lily a Snape. Chcela by som niečo viac z ich životov. Takže Jo, mohla by si začať písať. :D

3. Ktoré dve postavy, ktoré nie sú z jednej knihy (série), si myslíš, že by spolu tvorili dobrý pár? 
Otázka na zamyslenie. Pravdepodobne budem súhlasiť s babami a bude to naša drahá Rose Hathawayová z Upírskej akadémie a úžasný Will z Pekelných strojov. Oni by si boli priam súdení. Obaja sú totálne úžasní, sebavedomí, sarkastickí a obaja sú bojovníci. No proste oni by sa k sebe hodili neskutočne.

4. Ak by si narazila na tvojho obľúbeného spisovateľa v MHD, kto by to bol, a čo by si povedala? 
Vážne? Kto by to bol? Samozrejme, že Rowlingová. A čo by som povedala? No po prvotnom šoku z toho, že ju vôbec vidím, po tom ako by som sa poštípala aby som sa uistila, že sa mi nesníva, tak to by som si asi vypýtala hlavne autogram. Do Harryho. No asi by som mala začať nosiť Harryho všade so sebou. :D Ale myslím,  že by som zo seba nič nedostala.

5. Ktorá kniha ťa vtiahla do sveta čítania? 
Tak ja som čítala už ako decko. Viete čo bývali tie tenučké rozprávky od Disneyho? Tak ja som si to čítavala stále a fakt som ich všetky poznala naspamäť. My sme doma mali fakt veľa týchto knižiek. Aj teraz ešte sú ešte odložené. Ale do takéhoto "dospeláckeho" čítania kníh bez obrázkov ma vtiahol Harry Potter, ktorého mi krstná požičala niekde medzi 1-3 triedou na základnej.

6. Incendio! Tvoja knižnica práve začala horieť. Akú knihu zachrániš ako prvú? 
Myslím, že všetky. Keby mi začali knihy horieť, tak by som to radšej obliala vodou, ako si vybrala jednu, ktorú zachránim. Ale určite by to bol Harry Potter, pretože to sú knihy, ktoré mám totálne najradšej a tie by som nenechala ani keby zomieram. Radšej by som asi uhorela s nimi. :D

7. V ktorom dystopickom svete by si chcela žiť, ak by si si musela vybrať? Prečo? 
Nemám rada dystopické svety, lebo sú hrozné. Určite by som nešla do Panemu, pretože tam by ma poslali akurát tak na smrť. A fakt nepotrebujem zomrieť v aréne a pritom na mňa budú všetci čumieť. Ani náhodou. Labyrint by to takisto nebol, pretože nepotrebujem zomrieť tým, aby ma pobodal rmut. No thanks. Najlepšou voľbou zostáva asi Divergencia, čiže Chicago. Síce tam to tiež nebolo nič moc, ale je to najprijateľnejšie a nemám tam istú smrť. A bola by celkom sranda byť v Neohrozených.

8. Ktorá je tvoja najepickejšia kniha, akú si kedy čítala? 
Ťažká otázka. Slovo epické pri knihách používam veľmi často. Rada by som sem znovu napchala Rowlingovú, ale budem sa krotiť. Najepickejšia kniha (séria), akú som čítala je asi Príbeh Kráľovraha. Milujem príbeh Kvothea a Rothfuss je proste úžasný. Ja tieto dve bichle tak neskutočne milujem, že by som to čítala aj dookola (podobne ako Harryho). Ten príbeh je tak neskutočne premyslený do každého malinkého detailu, akčný, zaujímavý a jednoducho skvelý. A ja tie knihy ospevujem neustále, takže zrejme to.

6 komentárov:

  1. Heh, ty Harryho hodně zboznujes co? :D
    Super tag :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj v Paneme by si mala podľa mňa srandu - najmä v hrách :D no takže.... :D ehm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to by bola fakt sranda :D návod ako sa nechať zabiť :D

      Odstrániť
  3. Wau, Rose a WIll by bol trošku nebezpečný pár :D Podľa mňa by sa snažili jeden druhého prekonať a dopadlo by to katastrofálne :D proste + a + dáva - :DD Ale zas.. kto vie :D Určite by boli, ale epický :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale zároveň by boli aj skvelí :D lebo sú si strašne podobní no :D

      Odstrániť