sobota 14. februára 2015

On my wishlist #18


Áno, áno ja viem. Zase všetko zanedbávam. Nejdem sa vyhovárať, že mám málo času, lebo toho mám na rozdávanie. Len sa mi nechce. Posledný týždeň som konečne začala zase poriadne čítať. Predtým som mala rozčítanú Maru Dyerovú, ktorá ma buď nebavila alebo som proste na ňu nemala vtedy náladu, takže som si pozrela 3 posledné série Supernatural, ktoré mi chýbali k tomu, aby som to mala všetko. Takže teraz už len čakám na nové diely. A včera som sa konečne po týždni od prečítania dokopala k napísaniu recenzie na Krvavú ružu. A teraz čítam Meno vetra. Znovu. Na to však recenzia nebude, takže netuším kedy sa dočkáte ďalšej. No ja len toľko. 

Toto je perfektná kniha. Čítala som ju. Keď som bola chorá (pred dvoma týždňami, to je ďalší dôvod môjho ticha), tak som prečítala túto knihu ako ebook za dva dni. Neuveriteľné že? Lenže ono to bolo také perfektné a úžasné a všetko, že som sa od toho nevedela odtrhnúť. A túto knihu chcem určite aj vo fyzickej podobe. Potrebujem ju mať v mojej knižnici, takže už len čakám, kedy ju konečne kúpim. A viac môjho nadšenia si prečítajte TU

Keďže z autorkinej knihy If I stay som bola skutočne veľmi nadšená, tak som musela pridať do wishlistu aj toto. Vyšla nedávno. Len teraz v januári. A ja sa na ňu neskutočne veľmi teším, pretože to vyzerá úžasne, prečítala som si ukážku a tá bola perfektná. Takže už sa teším, keď si toto objednám. A to bude čoskoro. Dúfam. A chcem presne toto vydanie, aby mi sedelo k filmovému vydaniu If I stay. Verím, že to bude úžasné. 

6 komentárov:

  1. Tá prvá kniha ma rozhodne zaujala, najskôr obálkou a aj názvom, určite sa po nej porozhliadnem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mala by si, pretože je naozaj perfektná :)

      Odstrániť
  2. Také mi ta první přijde svou obálkou hodně zajímavá :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú obálku má neskutočne krásnu, ale aj príbeh je úplne skvelý :3

      Odstrániť
  3. Tak hádam sa k nim čoskoro dostaneš.:) Niečo ďalšie od Gayle si tiež chcem prečítať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No Aristotla som už objednala :3 to som musela mať doma aj keď som to už čítala :D Gayle je skvelá, ja som od nej síce čítala len If I stay, ale to mi stačilo aby som pochopila, že je naozaj skvelá :)

      Odstrániť