sobota, 28. februára 2015

Mesačná chvastačka - január, február 2015

Autorkou je Judit

Nemyslite si, že od nového roka na chvastačku kašlem. Nekašlem. Len som v januári mala dosť málo kníh, tak sa mi neoplatilo robiť chvastačku. Takže tak. Inak ako vždy dosť nestíham kvôli škole a  tento týždeň bol týždeň po prázdninách takže som si trochu oddýchla, ale nemôžem povedať, že som písala recenzie. Nepísala. Re-readovala som sériu Príbeh Kráľovraha a viete si predstaviť, aké sú tie knihy hrubé takže to trochu trvalo. Ale idem ku knihám. 

Kúpené knihy: 
Tých je za celé dva mesiace len 5. Viem, niekedy ich mám toľko za mesiac. Ale keďže bolo po Vianociach a ja som nemala peniaze, tak som nemohla ani utrácať, samozrejme. Prvou knihou je Krvavá ruža, ktorú som kúpila na bazári od nejakej pani. Je to záverečný diel série Nočný tieň a ja som už chcela vedieť ako to skončí. Na bookdepository mali zase ich perfektné zľavy a ja som neodolala. Keď bola kniha Throne of glass za necelých 5€ tak som neváhala ani minútu. Po tej knihe pokukujem už veľmi dlho, takže teraz som rada, že ju už konečne mám. Ďalej ani neviem prečo, som proste objednala Fangirl. Lenže potom som bola sklamaná, pretože mi poslali toto ružové vydanie. Keď ja som tak veľmi chcela to modré. Zákon schválnosti. A posledné kúpené knihy mi prišli len vo štvrtok. Sú to Harry Potter and the Half-blood prince a Harry Potter and the Deathly Hallows. Konečne mám celú sériu v angličtine. :3 A vyzerajú perfektne. 


Vymenené knihy: 
Aj teraz sa tu niečo nachádza. Mesto skla som vymenila s Maťou, keď robila jej veľký jarný výpredaj. Stále si myslím, že sa zbláznila, ale to nevadí. Ja som sa konečne dokopala k tomu zohnať si tretí diel Nástrojov smrteľníkov (kamarát bude nadšený). Delírium som vymenila s nejakou pani tiež cez bazár. Po knihe som pokukovala už veľmi dlho, takže som zvedavá. 


Darované knihy: 
No toto sú vlastne knihy, ktoré som objednávala ešte v decembri. Vlastne je to ešte vianočný darček od starkej, ale prišli aj koncom januára. Keďže na BD majú tieto knihy o dosť drahšie ako na našom Martinuse, tak som si radšej ten mesiac počkala. A sú to knihy Harry Potter and the Goblet of fire a Harry Potter and the Order of the Phoenix


Vyhraté knihy: 
Ako inak.
Knihy na recenziu:
Tieto sú ako zvyčajne tri. Kráľovná Tearlingu mi prišla od Ikaru v januári. Kniha nebola zlá a páčila sa mi, ale stále to bola len taká priemerná kniha. Viac si prečítate v recenzii TU. Pomalé skúmanie ticha bol februárový úlovok z Ikaru, na ktorý som sa tešila už odkedy oznámili, že to vydajú. Proste Rothfuss a jeho knihy sú top. Táto novelka sa mi veľmi páčila a recenziu som už tiež napísala, nájdete ju TU. A knihu Spirit Animals: Zrodenie legendy mi poslal Fragment. Len včera som ju začala čítať a aj to mám zatiaľ prečítanú len prvú kapitolu. Ale som zvedavá.


Všetky spolu: 
Za dva mesiace 12 kníh. To nie je zlé číslo. Inak uvedomujete si, že polovica z nich sú anglické? A áno, ešte stále nemám žiadnu z nich prečítanú, takže by som s tým mala niečo konečne robiť. 


Aké knižky pribudli vám? 

15 komentárov:

  1. Mesto sklá je skvelá kniha. Ja už netrpezlivo čakám na poslednú časť s tejto série ale vydanie presunuli na apríl takže to budem mať skvelý darček :D Krvavú ružu som čítala pred sto rokmi :D a poslednú dobu rozmýšľam či by som si nedala reading :) Pekné kúsky, teším sa na recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na Mesto skla veľmi zvedavá, lebo väčšina tvrdí, že je to zatiaľ najlepší diel série, takže som zvedavá. :D Ja ani neviem či sa chcem do ďalších púšťať takže uvidím :D

      Odstrániť
    2. Mesto sklá je skvelý diel ale ani ostatné diely nie sú zlé ak váhaš tak si ich požičaj od niekoho, keby nemáš od koho, stačí sa ozvať :)

      Odstrániť
  2. Nádherné přírůstky, Fan girl mi také přibyla tento měsíc do mé poličky, už setěším až si ji přečtu! :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež mi prišla FANGIRL v ružovej farbe (či aká to je) :D Škoda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď ja som taaak veľmi chcela tú modrú :D a oni ma proste hentak nahnevajú :D

      Odstrániť
  4. Nezbláznila som sa :D
    A som naozaj rada, že som Fangirl kúpila normálne v kníhkupectve a nekupovala som ju na BD. Môžem sa tešiť z môjho pekného tyrkisového vydania :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja teraz ľutujem, že som to tiež nekúpila u nás v Pante :D Lebo keď som tam naposledy bola, tak ju tam tiež mali v tom modrom :D takže škoda :D

      Odstrániť
  5. Skvelé knihy! Fangirl si aj ja chcem veľmi prečítať a takisto aj Trón zo skla, ale moja angličtina...radšej sa nevyjadrujem :D Počkám si pekne na preklad :D Mesto skla je podľa mňa úplne epická, aj keď nie dokonalá, ale isto zatiaľ zo všetkých preložených kníh zo série Nástroje smrteľníkov najlepšia :3 Uvidíme aká bude posledná časť. Nehorázne sa na ňu teším :3 Normálne, keď vidím Kráľovnú Tearlingu tak si ju chcem prečítať :D Aj keď to bude kvôli Fantómovi :D
    P.S Knihy Harryho vyzerajú Mega *_*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja s angličtinou problém nemám :D ale tak skús niečo v angličtine, ono to neni nejak moc ťažké :D o Meste skla som počula, že je najlepšia, tak som zvedavá no :D Kráľovná bola fajn, tá obálka je však pekná :D ten bol fakt skvelý :D Nie, len vyzerajú :D oni sú mega :D

      Odstrániť
  6. Ten Potter v těchto nových obálkách je boží, budu muset vymyslet, jak ho nějak dostat od rodičů. O:) Ale všechny knížky jsou pěkné, taky bych brala tolik knižních přírůstků. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si ho kupovala postupne sama :) Pôvodne som chcela ten box, ale to naši zamietli, tak som ho kupovala postupne po jednom :D vďaka, ja som za ne všetky rada :D

      Odstrániť
  7. Ten Harry Potter je nádherný. :) Je čudné vidieť Fangirl červenú. :D A na Zrodenie legendy sa veľmi teším, vlastne na celú sériu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda je :) ja som neskutočne rada, že už ho mám celého :D Je celá divná :D To modré vydanie je oveľa krajšie :D Ja tiež, hlavne na tretí diel, keďže ho napísal Garth Nix :)

      Odstrániť