štvrtok, 1. januára 2015

Mesačná chvastačka - december 2014

Autorkou je Judit

Dúfam, že ste Vianoce prežili v pokoji a spoločnosti vašich blízkych. Ani som vám nestihla popriať krásne Vianoce. Plánovala som nejaký vianočný článok, ale veci sa nevyvinuli tak, ako som plánovala, tak nakoniec žiadny článok nebol, za čo sa ospravedlňujem. A tiež vám želám aj šťastný nový rok a dúfam, že ho budete mať aspoň tak dobrý, ako bol rok 2014 alebo ešte lepší. Každopádne dosť vykecávania a poďme ku knihám.

Kúpené knihy: 
Lepším sa. Znovu som kúpila len jednu jedinú knihu. Ale za to absolútne úžasnú knihu a tou knihou je Harry Potter and the Prisoner of Azkaban. Konečne už mám tretí diel v angličtine. Síce, aj štvrtý aj piaty je už objednaný, ale ani srnka netuší kedy príde. Každopádne, utrácam menej. A pozrite aj na tú krásnu záložku. :3


Vymenené knihy: 
Tu sa mi tento mesiac celkom darilo, lebo sú tu knihy, ktoré si chcem už dlho prečítať. Prvou knihou je Eon: Zaklínač drakov, ktorého som zháňala od mája, pretože mi teta dala k narodeninám druhý diel a prvý sa už nedá kúpiť. Tak keď mi ho nejaké dievča ponúklo za Serafínu, tak som neváhala ani minútu. Druhou knihou je kniha od slovenskej autorky Enji Rúčkovej. Kamarátka mi hovorila, že táto kniha je skvelá a že si ju mám prečítať. Takže tiež som neváhala a hneď brala. Je to kniha Risknem to s punkerom. A tretiu, poslednú knihu som vymenila so Smiley v škole. Jej sa nepáčila a ja som ju chcela, pretože vyzerá zaujímavo a má krásnu obálku. A to je kniha Zamilovaná do anjela od Fredericy Bosco.


Darované knihy: 
No tu toho bude trochu viac. Teda veľmi veľa. Veď viete, boli Vianoce a čo ma dokáže potešiť viac ako knihy? Nič. Absolútne nič. Ale najprv ešte k iným darovaným knihám, ktoré neboli súčasťou Vianoc.Určite viete, že Slovart robil nábor blogerov a ja som bola jednou z tých šťastných, čo sa stali ich blogermi. A za to, že sú úžasné vydavateľstvo, tak boli takí skvelí, že každému z nás poslali uvítacie balíčky s dvoma knihami. A na výber bolo z toho, čo vydali v roku 2014. A verte mi, vyberalo sa to ťažko. Nakoniec som sa rozhodla pre Tieňom pobozkanú a Krvavý sľub, čo je tretí a štvrtý diel Upírskej akadémie. A vyzerajú nádherne. Takže týmto ďakujem Slovartu.  Od kníhkupectva abcknihy som dostala knihu Etiketa a špionáž, ktorú som chcela už veľmi dlho. A to len preto, že som si dala ich baner na blog aby som im robila niečo ako reklamu. A teraz už tie darčeky. Od našich som dostala Zlodejku kníh, ktorú som čítala v lete, ale musela som ju mať doma. To je tak geniálne úžasná kniha, že som ju musela vlastniť. Po prečítaní Etikety a špionáže som chcela hneď aj druhý diel s názvom Poklony a sprisahania, ktorý vyzerá absolútne krásna a veľmi sa naň teším. 


Potom som zase od našich dostala knihu Dash a Lily: Kniha přání, ktorú som chcela od jej vydania. Knihu momentálne čítam a veľmi sa mi páči. A posledná kniha, ktorú som dostala od našich je Spáleniště: Zkouška, čo je druhý diel Labyrintu, z ktorého som bola nadšená. Na knihu sa tiež veľmi veľmi teším. Od brata som dostala Sabriel, ktorá vyšla nedávno u Slovartu a ja som ju hneď chcela. Tá kniha vyzerá tak dobre, tak lákavo a ja už sa teším, keď sa k nej dostanem. Ako minulý rok, tak aj teraz som sa zapájala do skvelého projektu, ktorý poriadala Suši s názvom Knižíšek. A tam som objavila Selekciu, ktorá vyzerá tiež absolútne nádherne. Takže ešte raz ďakujem Maggie z Never trust a duck. A od Mati som dostala knihu Mudrosloví urozeného pána Tyriona z Lannisterů, ktorú som tiež chcela veľmi dlho. 


A poslednou knihou, ktorú som dostala je kniha Dvě zrcadla. Určite ste si všimli, že som bola na Žilinskom knižnom zraze. A Neliss vymyslela Tajného knižného Santu, takže aj tam sme sa obdarovali. A ja som dostala knihu od Lili, ktorá mi dala aj nádhernú záložku Hobita, z ktorej som ešte teraz nadšená. 


Vyhraté knihy:
Normálne rozmýšľam, že túto časť začnem vynechávať. 
Knihy na recenziu: 
Tentokrát mi znovu pribudli tri knihy. Slovart mi poslal na recenziu Spútané mágiou, piaty diel Upírskej akadémie. Toto bol podľa mňa najlepší diel série, zatiaľ. A ako druhú knihu mi poslal novinku od autorka série Artemis Fowl. Kniha Nesmelý zabijak sa mi páčila a ohodnotila som ju 4*. Takže týmto znovu ďakujem Slovartu. A recenziu zverejním niekedy v najbližších dňoch. A posledná kniha je Nepobozkaná od Mirky Varáčkovej, ktorá vyšla teraz v decembri. Knižka bola milá oddychovka, ktorá mi skvelo sadla. Mirku mám veľmi rada a hneď som jej písala či by mi bola ochotná knižku poslať. Takže týmto ďakujem aj Mirke Varáčkovej. 


Všetky spolu: 
Prekonala som svoj rekord z októbra a tento mesiac je to až 18 kníh. 


A čo ste našli pod stromčekom vy? :)


11 komentárov:

  1. Krása :3 ! Toľko úžasných kúskov :3 ... Inak, keď vidím tie prekrásne obálky HP, tak mám tiež chuť si ho objednať. Aj keď by som ho nedokázala prečítať po anglicky, stačilo by mi, že ho môžem obdivovať a mať ho vo svojej poličke :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú absolútne nádherné, takže aj obdivovanie ti bude stačiť :3 :D Ja sa teším keď budem mať celú sériu :D Vďaka, aj tebe :)

      Odstrániť
  2. Jej úžasné prírastky.:) Hádam ti ten Harry príde čoskoro. A už sa teším na tvoje názory.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) Aj ja dúfam, že príde čo najskôr :) Ja sa teším na všetky tie knihy :D

      Odstrániť
  3. Dúfam, že sa ti Zamilovaná do anjela bude páčiť. A kopec kníh, ktoré ti pribudli, sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja dúfam :D Hádam áno :) To predpokladám :D

      Odstrániť
  4. Tú Potterovskú edíciu by som chcela aj ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyzerá fantasticky :3 Neoľutuješ ak objednáš :D

      Odstrániť
  5. Ja si asi niečo niekedy objednám z Bookdepository už len kvôli tým záložkám. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie sú perfektné :) Ja sa na ne vždy teším :D

      Odstrániť