utorok, 30. decembra 2014

Zrazovali sme už aj v Žiline

Ako ďalšie mesto na zraz sme si vybrali práve Žilinu. Tentokrát bol organizovaný Neliss. A tak sme sa 29.12. vybrali do Žiliny. Ráno o 8:41 som išla na autobus do Prievidze, kde som sa mala stretnúť s babami z Knižných maniačok, ktoré cestovali vlakom. Počkala som ich teda na stanici a vybrali sme sa do kníhkupectva Ezop u nás v Prievidzi, keďže sme ešte mali dosť času. Potom sme šli pozrieť aj čo nové v Priore a o 10:20 sme nasadli na autobus, smer Žilina. Smiley mala celú cestu hororové scenáre o tom, ako by ten autobus mohol havarovať a myslím, že bola rada, keď mohla konečne stáť na pevnej zemi v Žiline.

V Žiline nás na stanici čakali Neliss, Christine, Frankkie, Zet a Nikee. Ešte sme museli čakať na Lili, s ktorou sme sa mali vidieť prvýkrát, takže sme ani nevedeli ako vyzerá. Ale nakoniec nás našla ona, tak sme sa vybrali na vlakovú stanicu, kde sa k nám pridali Maťa, Luu a Filip. Odtiaľ sme šli obzrieť Martinus v nákupnom centre Mirage, kde vlastne asi nikto nič nekúpil, len sme sa rozprávali o knihách. Niektorých chytil hlad, tak sme sa vybrali na ďalšie poschodie. Práve tam sa k nám pripojili Mara, Moonlight a Lyn. Kým tí hladní jedli, my s Luu, Neliss, Maťou, Marou a Moon sme viedli debatu o všetkom. Dokonca sme sa aj úspešne posťažovali na školu. 

O druhej sme mali rezerváciu v Keste, to je taká skvelá kaviareň, kde majú poličky s knihami. Tým odo mňa majú bezvýznamné plus. Pripravili nám veľký stôl so super kreslami a my sme sa mohli znovu pustiť do debaty. Ďalším bodom programu bol Knižný Santa, ktorého vymyslela Neliss. Naše mená sme napísali na papieriky a potom sme si postupne losovali, komu dáme náš prinesený darček. Ja som si vylosovala Maťu, ktorej som teda dala knihu Navždy od Alyson Noel. Mňa si zas vylosovala Lili, ktorá ma obdarovala knihou Dvě zrcadla od českej autorky (nespomínam si na meno) a k tomu úžasnú magnetickú záložku Hobita. S babami s Knižných maniačok sme sa o 15:50 pobrali na autobus. Ešte predtým však chceli baby fotku, lenže Kika zistila, že baterku do foťáku nechala doma, tak sme vyskúšali Marin nový mobil. Odfotil nás priateľ Lyn a my sme už išli. Zákon schválnosti bol, že sme ten autobus zmeškali a zároveň sme zmeškali aj súťaž, ktorú robila Lyn a Moon. To ma ešte mrzí doteraz, pretože vraj boli priam úžasné ceny. 

S babami sme sa teda vybrali znovu do Mirage. Smiley bola zima na hlavu, tak si bola kúpiť čiapku. Odtiaľ sme sa pobrali do jednotky, kde Roberta kúpila občerstvenie a potom sme až do 17:45 mrzli na autobusovej stanici. Keď konečne prišiel autobus (a verte mi, boli sme neskutočne šťastné), tak sme sa ocitli v dlho očakávanom teple. Teda ani nie, ale bolo to lepšie ako vonku. V Prievidzi sme počkali na mojich rodičov, ktorí nás prišli zobrať autom, pretože ďalšiu hodinu mrznúť na stanici sa nám vôbec nechcelo. 

Podľa mňa sa aj tento zraz vydaril, síce ten zmeškaný autobus a súťaž zároveň ma aj teraz mrzí. Dúfam, že ešte zraz bude. Teda skôr dúfam, že Kika zmaturuje, pretože nám sľúbila veľký veľký zraz. :D Kika navrhla aj zraz v Prievidzi, ale nemá ho kto zorganizovať, keďže ja nie som organizačný typ. Ak sa niekto podujme, tak sa vidíme aj v Prievidzi. Dúfam, že v takom hojnom počte ako na predchádzajúcich zrazoch. 

Gwind nezabiješ? je požičaná od Mati a Dvě zrcadla sú darček od Lili. Aj tá krásna záložka. Ešte raz ďakujem Lili. :)

Až neskoro sme zistili, že nám tam chýbajú ľudia. :D

Zdola zľava: ja, Zet, Lili, Frankkie
Zhora zľava: Roberta, Christine, Smiley, Luu, Nikee, Neliss, Lyn, Filip, Moonlight, Mara, Maťa

Reporty od báb: Neliss, Christine

6 komentárov:

  1. Vidím, že všetci sa tešia z mojej maturity :D. Bolo nám skvelo :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tešíme :D a zároveň držíme palce (nie len kvôli zrazu) :D To teda bolo :) Snáď ešte bude :)

      Odstrániť
  2. Sa nečuduj, tá cesta bola desivá, hlavne na Kľaku :D :D :D
    Super bolo :3 aj keď tá súťaž mrzí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale zas až taká nebola :D ale tak treba si postresovať :D
      Bolo :D Ideme aj nabudúce :D

      Odstrániť
  3. Ach, mrzí ma, že ste tam vymrzli, škoda, že ste rovno neostali.:/ Ale aspoň ste nezablúdili kdesi.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby sme vedeli, tak zostaneme no :D Ale tak prežili sme :)

      Odstrániť