pondelok, 1. decembra 2014

Zimný knižný TAG


Tak keď už idú tie Vianoce a v podstate už je zima (aj keď u nás to tak vôbec nevyzerá lebo len prší), tak som sa aj ja rozhodla zapojiť do tagu. Našla som ho u Kristy, pričom vôbec netuším, kto ho vytvoril, takže tak.


Akú knihu by si si nevedela predstaviť v zime?
Keď sa tak pozerám na moju knižnicu, tak je to Dedička od Amandy Hocking. Neviem prečo, ale ja si túto knihu vždy predstavím len v lete. A neviem, či by som vôbec mala chuť ju niekedy v zime čítať. Ešte aj tá obálka je sfarbená do oranžova, čo mi tiež nepríde nejako zimné alebo že by sa to hodila na čítanie v zimnom období. 

Kniha, ktorá sa odohráva v zime?
V pasci od Michaela Northropa. Aj obálka je zimná, pretože je na nej sneh. Bohužiaľ som sa k nej ešte nedostala. Tento rok to však chcem už napraviť. Ale napadá ma aj kniha Medzi odtieňmi sivej od Ruty Sepetys, ktorá sa tiež odohrávala v zime. Túto knihu vám určite vrelo odporúčam, pretože je to neskutočne úžasná a silná knižka. A obálku má tiež veľmi peknú. Nemôžem tu však nespomenúť Harryho Pottera, v ktorom sú neskutočne krásne Vianoce. 

Najzimnejšia obálka?
Už vyššie spomínané dve. Medzi odtieňmi sivej a V pasci. Tie majú na sebe samotný sneh, pretože väčšina deja sa odohráva v zime. Obe vyzerajú veľmi pekne, takže si ich prečítajte. 

Aká je tvoja najobľúbenejšia Vianočná (zimná) rozprávka (hovoríme o filme)?
Určite Frozen, pretože tú rozprávku neskutočne milujem. Je to neskutočne milé, vtipné a proste úžasné.  A nedávno som pozerala aj The Rise of the Guardians, ktorú všetci poznáte vďaka Jackovi Frostovi a tá rozprávka je tiež absolútne úžasná a určite som ju nepozerala naposledy. A film je to určite Sám doma, to pozerám každú zimu a vždy sa na tom smejem. To je proste srdcovka.

Akú knihu by si si čítala na Vianoce, niekde v teple krbu?
Keby mám krb. Ale keby ho mám, tak si tam sadnem so Zlodejkou kníh, pretože je to ďalšia úžasná, krásna, silná a originálna kniha, ktorú si prečítam znovu, keď ju dostanem na Vianoce. Už sa len neviem dočkať. A tiež sa to zväčša odohráva v zime, takže sa mi to bude perfektne hodiť. 

Kniha, ktorú si dostala na Vianoce? 
Tých bolo veľa. Ale najväčšiu radosť som mala z Mrazivého bozku (Upírska akadémia 2) a ešte pred tými dvoma rokmi to bola kniha Strach múdreho muža. To bola tiež neskutočná radosť, pretože Meno vetra je jedna z najlepších fantasy sérii, aké som kedy čítala a to si musia prečítať snáď všetci milovníci fantasy. 

Akú knihu si praješ na Vianoce?
Je ich neskutočne veľa a najradšej by som si tam našla celý môj wishlist, ale bohužiaľ. Najviac však chcem už spomínanú Zlodejku kníh, ktorú som už čítala, ale nesmie mi chýbať v mojej knižnici. A teraz posledný mesiac chcem neskutočne veľmi knihu Dash a Lily: Kniha přání. Toto sú dve, ktorú dostanem na 210%, pretože Dasha idem už čoskoro objednávať a Zlodejku pôjdem kúpiť. No a ešte uvidíme, čo si vyberiem ďalej. Tým si ešte nie som úplne istá. 

V akom knižnom príbehu (meste, svete) by si chcela prežiť zimné sviatky?
Jednoznačne je to Rokfort! Tam sú proste najlepšie Vianoce ever a bodka. Proste prežiť Vianoce v Rokfort, vo veľkej sieni s tou úžasnou atmosférou je ako sen. A ešte keby tam bol Draco :3, to by bolo ako dvojnásobný sen. Rokfort je najúžasnejšie miesto na svete a naozaj stráviť tam Vianoce musí byť absolútne úžasné.
A u nás v skutočnom meste je to určite môj stále ospevovaný Londýn, pretože je to proste krásne mesto. 

Takže to je v tomto tagu všetko. Ešte by mohlo tu u nás pekne začať snežiť a bolo by to úžasné. Lenže nie....ono tu bude radšej pršať až do apríla pomaly. Lebo len u nás je také dementné počasie. 


4 komentáre:

  1. Frozen je super, mám rada tú rozprávku :D HP je klasika, to musí byť a Dedičku si tiež neviem predstaviť v zime :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ju mám veľmi rada :) :D Dedička sa v zime proste nehodí :D

      Odstrániť
  2. Dedička je fakt totálne antizimná.:D A Rokfoooort omg, tie Vianoce by som aj ja chcela zažiť.:3 To až fyzicky bolí, keď si uvedomím, že sa mi to nepodarí.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :D úplne antizimná :D Podľa mňa to bolí skôr psychicky :D

      Odstrániť