sobota 6. decembra 2014

On my wishlist #16



Nestíham, nestíham a znovu nestíham. Bože, nech už sú konečne tie prázdniny, lebo vôbec nečítam a neblogujem, len mi knihy stále chodia a chodia. keď už tak dlho nebola žiadna recenzia, tak som tu aspoň s ďalším wishlistom.
Viete čo? Určite viete. O dva týždne sú Vianoce. :33 A ja sa neskutočne teším. A keď som sa dozvedela o tejto knihe, tak som sa rozhodla, že ju strašne moc chcem. Aby som mala doma aj nejakú vianočnú knihu. A mamka mi ju sľúbila. Takže ma bude čakať pod stromčekom. Príde mi to veľmi originálne a milé a vianočné a vyzerá to proste úžasne, takže to strašne chcem. Aspoň v tej knihe nech sneží, keď u nás nie. 

Druhou kubulínskou kráskou je práve táto kniha. Zaujala ma hneď ako vyšla. Potom sa začali objavovať pozitívne ohlasy a ja som sa konečne odhodlala prečítať si, o čom je. Keďže ma zaujala, tak aj túto už dlho veľmi chcem. Bohužiaľ, túto asi pod stromčekom nenájdem. Ale aj tak ju chcem prečítať! 



4 komentáre:

  1. Sice tyto dvě knihy nepatří k těm, co bych si musela přečíst hned teď, ale vypadají moc zajímavě, takže se do nich v budoucnu určitě někdy pustím :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tú prvú chcem určite :D aj druhú vlastne :D ja sa teším keď tú prvú dostanem pod stromček :D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Podľa mňa aj bude super :D strašne sa teším :3

      Odstrániť