streda, 31. decembra 2014

Bol rok 2014 rok plnenia mojich snov?

Ďalší rok za nami a ja sa nestíham čudovať, ako rýchlo ubehol. Ja môžem tento rok zhodnotiť ako jeden z tých lepších v mojom živote. Rok 2014 bol vcelku dosť úspešný a ja som nadmieru spokojná. Možno skončilo pár pekných vecí, možno skončilo niekoľko priateľstiev, ale vždy prišli nové. Spoznala som nových ľudí, ktorých teraz môžem hrdo označiť za jedných z mojich najbližších. Aj v škole to bolo fajn. Úspešne som ukončila 1. ročník strednej školy a za tú chvíľu som spoznala charaktery podaktorých mojich spolužiakov. Či už v dobrom alebo zlom slova zmysle. Ale poďme pekne postupne po udalostiach.
Vo februári som konečne zažila poriadny lyžiarsky, ktorý som chcela zažiť poriadne dlho. Práve tam som našla dobrých kamarátov a odniesla si dobré aj zlé zážitky. Ako nastal máj, tak sa mi splnil jeden z mojich najväčších snov a ja som konečne navštívila môj vysnívaný Londýn. Čakala som na to dlho. Verte mi. Veľmi dlho. Konečne som aj ja videla to úžasné mesto, o ktorom som tak dlho snívala. Mrzí ma, že som sa nedostala na stanicu King's cross a nevidela štúdio Warner Bros The Making of Harry Potter, ale nevadí. Aj k tomu, dúfam, príde. Videla som mnoho iných vecí, znovu som trávila čas s ľuďmi, ktorí majú v mojom živote dôležité miesto a to je hlavné. A kúpila som si svoje prvé anglické knihy (to, že sú ešte teraz neprečítané je úplne jedno). Máj bol šťastný mesiac. V máji som oslávila aj narodeniny a uzavrela aj svoju prvú poriadnu spoluprácu s vydavateľstvom Ikar. Jún sa niesol v duchu učenia na koncoročné testy a nadšenia z prázdnin, ktoré prichádzali. Pomaly ale isto.

Hneď na začiatku prázdnin som sa zúčastnila knižného zrazu v Martine, kde som spoznala mnoho skvelých blogerov. A nie len blogerov. Oni sú skvelí ľudia a som veľmi rada, že som sa nimi mohla takto stretnúť naživo a nie len pomocou sociálnych sietí. V lete som bola aj na chate s rodinou, čo som si tiež užila, pretože to bol oddych od všetkého. V auguste som dosť času trávila s kamarátmi, čo som si tiež neskutočne užila. Na konci augusta prišla na návštevu aj moja dobrá kamarátka z Česka, s ktorou sme sa zúčastnili ďalšieho knižného zrazu. Tentokrát v Trenčíne. A znovu som spoznala nových ľudí, ktorí sú závislí na knihách tak isto ako ja. Čo sa týka blogu, tak ten v lete oslávil krásny 1 rok. Na počesť toho som usporiadala aj súťaž. Tiež som uzavrela ďalšiu spoluprácu, tentokrát s vydavateľstvom Fragment. Ďalší taký jeden malý sen.
V septembri nastalo znovu obdobie nástupu do školy, kam som sa vôbec netešila. Ale nebolo všetko zlé. Niekedy v septembri/októbri vyhlásilo vydavateľstvo Slovart nábor blogerov. Váhala som, či na to mám. Či sa mám zapojiť. Nakoniec som si povedala, že za pokus nič nedám. A verte mi, nečakala som, že by som sa tam dostala. Ale v novembri tá radosť stála za to. Keď som sa dozvedela, že som sa dostala do longlistu, tak som skoro plakala. Od šťastia. Ešte asi hodinu po tom som bola rozklepaná, myslela som si, že sa mi to sníva. Neverila som. Ale toto bol môj najväčší blogerský sen. Spolupráca s vydavateľstvom Slovart.

Medzitým som si plnila ďalší sen. Konečne som si začala objednávať môjho milovaného Harryho Pottera v angličtine v tých nádherných amerických vydaniach. Teraz mám doma 3 diely, ale určite budem mať čoskoro celú sériu. A december? December bol tiež skvelý. Celý čas som sa tešila na prázdniny, Vianoce, voľný čas na čítanie. Cez tieto prázdniny som sa zúčastnila ďalšieho, už tretieho knižného zrazu v Žiline. Znovu prišli ľudia, ktorých som ešte nepoznala. Znovu som si to užila.
Ja môžeme tento rok zhodnotiť ako skvelý. A naozaj to bol rok plnenia mojich snov. Nebudem vás tu trápiť číslami. Viem len, že do mojej knižnice pribudlo cez 60, možno viac kníh. Len za tento rok. A prečítala som ich 85. Nebudem počítať návštevnosť, komentáre a veci podobné. Len vám chcem poďakovať, že môj blog čítate. Že vás aspoň trochu zaujíma. Verte mi, poteší ma každý komentár a vždy sa snažím odpísať. Poteší ma každá návšteva, každý nový čitateľ blogu, každý lajk na facebooku.

Čo bude v roku 2015?
Dúfam, že rok 2015 bude aspoň tak úspešný ako tento. Plánujem konečne aj ja nafotiť Kúzelnú knihovničku, zaviesť pár nových rubrík ako Hitparáda kníh. A plánujem začať písať aj nejaké články na tému, nie len týkajúce sa kníh. A plánujem hlavne viac čítať. Chystám sa aj dokúpiť si Harryho Potter v angličtine. Chcela by som aj dávať súťaže častejšie, ale neviem či sa podarí. Uvidíme, čo z toho sa podarí. Teraz mi zostáva len zaželať vám šťastný Nový rok v kruhu vašej rodiny, priateľov, proste ľudí, ktorí sú vášmu srdcu blízky. Užite si Silvester a vidíme sa až v roku 2015. :)

7 komentárov:

  1. Aj tebe krásny nový rok a nech sa ti vydarí všetko, čo chceš.:) A dúfam, že sa vidíme!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) tebe tiež! :) Samozrejme, že sa vidíme! Niekde určite :)

      Odstrániť
  2. Aj tebe veselého Silvestra a šťastný nový rok :). Na ďalší zraz už musím prísť :3 ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta kočka na fotce je geniální!!! :) Já ji chcu domu. :3
    A hodně štěstí v novém roce, ať se ti v něm daří. Aspoň tak, jako v 2014, nebo ještě líp v nejlepším případě :)

    OdpovedaťOdstrániť